Метод проєктів це: Такий спосіб навчання, при якому здобувач освіти найбезпосереднішим чином включений в активний пізнавальний процес; він самостійно формулює учбову проблему, здійснює збір необхідної інформації, планує варіанти вирішення проблеми, робить висновки, аналізує свою діяльність, формуючи нове знання і набуваючи нового учбового і життєвого досвіду. Це спільна учбово-пізнавальна, творча або ігрова діяльність здобувачів освіти, що має загальну мету, погоджені методи, способи діяльності, направленої на досягнення загального результату.
Проблема виконання проєкту вибір теми збір інформації варіанти конструкцій аналіз інформації підбір матеріалів виконання завдання оформлення результатів колективне обговорення пропонувати ідеї забезпечення банком інформації консультування допомога контроль Завдання майстра. Завдання здобувачам освіти
Розглядаючи застосування документ-камери в освітньому процесі, варто відмітити наступні переваги: можливість демонстрації в будь-який момент будь-якого об’єкта зі столу майстра або учня дозволяє оживити процес навчання. документ-камера допомагає встановити зворотній зв'язок між майстром і групою, підвищити мотивацію здобувачів освіти. у майстра з’являється більше можливостей гнучко реагувати на ситуацію. значно полегшує процес підготовки до уроку. документ-камера суттєво економить час майстра.