Педагогіка партнерства

Про матеріал
• Педагогіка партнерства (співробітництва) ґрунтується на принципах гуманізму й творчого підходу до розвитку особистості. Її метою є створення новогогуманного суспільства, вільного від тоталітаризму і офіціозу. • Головним завданням педагогіки партнерства є подолання інертності мислення, перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин міжучасниками освітнього процесу. • Це завдання реалізовується у спільній діяльності учителя й учнів, учителя й батьків, що передбачає взаєморозуміння, єдність інтересів і прагнень з метою особистісного розвитку школярів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Міністерство освіти і науки України ПЕДАГОГІКA ПАРТНЕРСТВА

Номер слайду 2

ДОВІРА ДО ОСВІТИ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА, ВІДКРИТОСТІ ШКІЛ, ПОВАГИ ДО КОЖНОЇ ЛЮДИНИ - ЗАСТУПНИК МІНІСТРА ОСВІТИ ПАВЛО ХОБЗЕЙ

Номер слайду 3

«Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло», - писав Василь Сухомлинський

Номер слайду 4

Великого значення в Концепції набуває аспект педагогіки партнерства між всіма учасниками освітнього процесу Педагогіка партнерства (співробітництва) ґрунтується на принципах гуманізму й творчого підходу до розвитку особистості. Її метою є створення нового гуманного суспільства, вільного від тоталітаризму і офіціозу. Головним завданням педагогіки партнерства є подолання інертності мислення, перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учасни-ками освітнього процесу. Це завдання реалізовується у спільній діяльності учителя й учнів, учителя й батьків, що передбачає взаєморозуміння, єдність інтересів і прагнень з метою особистісного розвитку школярів.

Номер слайду 5

Формула нової школи НОВИЙ ЗМІСТ ОСВІТИ ВМОТИВОВАНИЙ УЧИТЕЛЬ ОРІЄНТАЦІЯ НА УЧНЯ ВИХОВАННЯ НА ЦІННОСТЯХ ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА НОВА СТРУКТУРА АВТОНОМІЯ ШКОЛИ І ЯКІСТЬ ОСВІТИ СПРАВЕДЛИВЕ ФІНАНСУВАННЯ І РІВНИЙ ДОСТУП

Номер слайду 6

Педагогіка партнерства

Номер слайду 7

П Е Д А Г О Г І К А П А Р Т Н Е Р С Т В А

Номер слайду 8

Основні риси педагогіки партнерства:

Номер слайду 9

Основне завдання Зробити дитину нашим (дорослих – учителів, вихователів, батьків) добровільним соратником, співробітником, однодумцем у своєму ж вихованні, освіті, навчанні, становленні, зробити її рівноправним учасником педагогічного процесу, дбайливим і відповідальнимза цей процес, за його результати

Номер слайду 10

Нова школа працюватиме на засадах «педагогіки партнерства» Основні принципи цього підходу: повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах та стосунках; діалог-взаємодія-взаємоповага; розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв`язків); принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов`язань, обов`язковість виконання домовленостей) Педагогіка партнерства

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Традиціне навчання Педагогіка партнерства Мета – засвоєння знань, розуміння навального матеріалу Мета – розвиток інтелектуальних духовних і фізичних здібностей, формування інтересів, наукового світогляду Зміст дидактичних заходів-знання передбачені навчальними програмами предметної підготовки Зміст дидактичних заодів – засвоєння способів пізнання, перетворень у навколишньому середовищі та собі Рушійні сили навчання – накази, адресування, оцінки Руйнівні сили навчання – радість творчості Основні методи навчання – пояснення, вправи, дії за зразком Основні методи навчання – спільна діяльність, пошуки, еврестична бесіда Основна форма роботи - фронтальна Основна форма роботи – спільний пошук, вибір оптимальних варіантів вирішення навчально-пізнавальної проблеми Роль вчителя – повідомлення знань у формі з полегшеним розумінням Роль вчителя – залучення до активного процесу вирішення різноманітних дидактичних завдань Порівняльний аналіз традиційного навчання і педагогіки партнерства

Номер слайду 15

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Залучення до спільної діяльності Утілюючи ідеї педагогіки партнерства, вчителю необхідно використовувати в своїй роботі нетільки стандартні методи організації навчально-виховного процесу, але в більшій мірі виявляти ініціативу і будувати навчання і виховання таким чином, щоб дитина була постійно залучена до спільної діяльності

Номер слайду 19

Як інструменти педагогіки партнерства можна використовувати цікаві й захоплюючі розповіді, відверту бесіду, справедливу і незалежну оцінку, заохочення творчих успіхів, особистий приклад, зустрічі з цікавими людьми, спільний пошук рішень, спільні суспільно корисні справи, благодійні акції тощо

Номер слайду 20

Міністерство освіти і науки України ПЕДАГОГІКA ПАРТНЕРСТВА ГРЕЧИШКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ учитель музичного мистецтва Краматорської ЗОШ І – ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням Краматорської міської ради Донецької області

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрмак Марина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
21 березня 2019
Переглядів
6877
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку