Педрада "Протокол № 1"

Про матеріал
Документ вміщує орієнтовний порядок денний педагогічної ради на поточний рік.
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ №1

 

                     засідання педагогічної ради гімназії

                                                                      від  30 серпня 2024 року

 

Голова засідання: директор гімназії.

Секретар:   вчитель історії.

Присутні:  19 членів педагогічної ради.

Запрошені: психолог Білик С.С.

Відсутні: 2

 

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ

 

1.Про вибори секретаря педагогічної ради.

2.Про виконання рішень попередньої педради.

3. Про аналіз результатів навчально-виховної роботи у 2023/2024 навчальному році  та завдання на новий 2024-2025 навчальний рік.

4. Про затвердження плану роботи  гімназії на 2024-2025н.р

5. Про організацію освітнього процесу в 2024-2025 н.р., навчання з використанням технологій дистанційного навчання.

6. Про організацію виховної роботи в гімназії у 2024-2025н.р.

7. Про нагородження здобувачів освіти НУШ відзнаками за високі досягнення у навчанні.

8.Про педагогічну адаптацію здобувачів освіти 1,5 класів.

9.Про оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів,5-7 класів НУШ.

10. Про тривалість та структуру 2024-2025 навчального року.

11.   Про затвердження освітніх, навчальних програм ЗЗСО та ЗДО на 2024-2025 н.р.

12. Про алгоритм дій педпрацівників, здобувачів освіти та працівників закладу в разі увімкнення сигналу  повітряної тривоги. Про роботу з цивільного захисту.

13.Про затвердження складу тарифікаційної комісії.

14.Про організацію роботи на навчально-дослідних ділянках.

15.Про внутрішній розпорядок роботи працівників гімназії.

16. Про ведення електронної документації гімназії.

17. Про визнання результатів підвищення кваліфікаціїпедагогічних працівників у різних суб’єктів освітньої діяльності фізичних та юридичних осіб (на платформі EdEra, Всеосвіта, На урок та інших платформах  педагогічних працівників) .

18. Про ведення інструктажів з охорони праці.

19. Про схвалення орієнтовних вимог до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів НУШ.

20.Про відповідального за оформлення документів про освіту здобувачів освіти 9 класу.

21. Обговорення кандидатур випускників 9 класу – претендентів на свідоцтва з відзнакою

22.Про вивчення та самооцінювання педагогічної діяльності педпрацівників гімназії  упродовж 2024-2025 н.р. Створення робочої групи по вивченню даного питання.

23. Про організацію харчування та питний режим в гімназії.

 

 

1.СЛУХАЛИ: директора гімназії,  про вибори секретаря педагогічної ради на 2024-2025 н. р.

ВИСТУПИЛИ:  Коваль О.Ф., вчитель географії, рекомендувала обрати секретарем педагогічної ради Білоус А.М.

УХВАЛИЛИ:1. Обрати  вчителя історії  Білоус А.М. секретарем педагогічної ради на 2024-2025 н.р.

2.СЛУХАЛИ: директора гімназії, про  виконання рішень попередньої педради.

УХВАЛИЛИ: 1.Рішення попередньої педради виконані.

 2. Інформацію взято до уваги.

3.СЛУХАЛИ: директора гімназії, про  результати навчально-виховної роботи у 2023-2024 навчальному році  та завдання на новий 2024-2025 навчальний рік. Дирекція гімназії, педагогічний колектив працювали над реалізацією положень Конституції України, Законів України «Про освіту». «Про загальну середню освіту», Державних стандартів, наказів МОН України, наказів відділу освіти, молоді  та спорту Калинівської міської ради та власних рішень і наказів. В закладі освіти проводилась певна методична робота. Але поряд з цим є і деякі недоліки роботи методичних об’єднань: не всі вчителі приділяють достатню увагу диференційованому підходу до дітей з низьким рівнем успішності  і є недоліки у веденні шкільної документації .

   Впродовж 2023-2024 н.р. у гімназії проведено всі сплановані педради, наради при директору, налагоджена співпраця з батьками щодо виховання учнів та формування морально-етичних норм поведінки.

   В дошкільному навчальному закладі впродовж року було проведено ряд заходів, що сприяли розвитку творчого потенціалу вихованців.Тісна співпраця ЗДО з початковою ланкою освіти сприяє поступовій адаптації вихованців і переходу їх в розряд учнів гімназії. Діти старшої дошкільної групи відвідували класи в початковій школі, що сприяло усвідомленню своєї ролі майбутнього учня. 

    Підбір педагогічних кадрів, складання та виконання планів роботи та розкладу занять визначено відповідними наказами. Календарно-тематичні плани наявні з усіх навчальних дисциплін. Оцінювання навчальних досягнень вважати в певній мірі об’єктивними. Ведеться вся необхідна шкільна документація. Однак слід більшу увагу звернути на охайність ведення класних журналів.Всі програми з базових дисциплін є у кожного вчителя-предметника. Підручниками школа забезпечена на 90 %.

    Якість навчальних досягнень учнів за минулий рік порівняно з попереднім частково покращилась. Однак ще є над чим працювати.

   З метою забезпечення рівного доступу дітей шкільного віку до якісної освіти школа  підключена до мережі Інтернет.

    Доцільності і оперативності прийняття управлінських рішень сприяли спільний розгляд питань на оперативних нарадах, педрадах, консультаціях, засіданнях методичних об’єднань.

   Працюючи над реалізацію концепції виховної роботи гімназії, педагогічний колектив організовував і проводив ряд виховних заходів свят, лінійок, конкурсів, змагань та змістовні предметні тижні. Значна увага приділялась співпраці педагогічного колективу з батьками учнів гімназії.

Виходячи з вищезазначеного та розв’язуючи завдання, які стоять перед навчальним закладом педагогічний колектив продовжуватиме працювати у 2024/2025 н.р. над проблемою: “ Розвиток творчої ініціативи вчителя, вихователя та учня на основі інноваційних підходів до організації освітнього  процесу ”.

      Вирішуючи дану проблему необхідно:

1. Педагогічному колективу гімназії  удосконалювати педагогічний процес та організувати навчально-виховну роботу відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Типових навчальних планів та інших нормативно-правових документів.

2. Відповідно до річного плану, Статуту школи та Освітньої програми спрямувати зусилля педколективу на пошук нових форм і методів організації навчально-виховної роботи, патріотичного виховання особистості та формування громадянської активності.

3. Досягти очікуваних результатів, працювати над такими пріоритетними напрямками роботи:

- Підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів;

- Інтенсифікація інноваційної діяльності в гімназії;

- Підвищення загальної і методичної культури;

- Покращення методичної роботи;

- Використання та впровадження нових управлінських технологій;

- Диференціація і індивідуалізація навчання;

- Покращення результатів навчання на основі використання моніторингових досліджень з базових дисциплін.

ВИСТУПИЛИ: Когут Г.В.,Томчук О.П.  , які запропонували роботу педколективу за 2023-2024н.р. вважати задовільною.

УХВАЛИЛИ :1.Інформацію директора гімназії взяти до відома.

2.Роботу педколективу за 2023-2024н.р. вважати задовільною.

4.СЛУХАЛИ: директора гімназії, щодо плану роботи гімназії на 2024-2025 н.р. Вона сказала, що проєкт Плану роботи гімназії впродовж липня-серпня був доступний для всіх педпрацівників для ознайомлення. Робоча група взяла до уваги усі пропозиції, які були їй доведені.

УХВАЛИЛИ : 1. Схвалити План роботи гімназії на 2024-2025 н.р.

2. Педагогічному колективу впродовж року:

2.1. Удосконалювати педагогічний процес та організувати навчально-виховну роботу відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Типових навчальних планів та інших нормативно-правових документів.

2.2. Відповідно до річного плану, Статуту школи та Освітньої програми спрямувати зусилля педколективу на пошук нових форм і методів організації навчально  роботи, патріотичного виховання особистості та формування громадянської активності.

2.3.Продовжити системну роботу над методичною проблемою  “ Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму ”.

2.4.Формувати у здобувачів освіти  навички і потреби самостійної роботи.

2.5.Посилити контроль над викладанням основних базових предметів.

2.6. Працювати над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів.

2.7.Покращити і систематизувати роботу з обдарованими і здібними дітьми, заохочувати їх до роботи в гуртках.

2.8.Суворо дотримуватись вимог єдиного мовного режиму під час проведення уроку, не допускати виправлень у веденні шкільної документації, систематично заповнювати класні журнали.

2.9. Займатися самоосвітньою роботою, знайомитися з передовою педагогічною думкою стосовно виховання учнівської молоді.

2.10. Сприяти розвитку творчих здібностей дітей, заохочувати їх до участі у різноманітних конкурсах.

3. Адміністрації гімназії впродовж  року:

3.1. Здійснювати систематичний контроль за роботою вчителів початкових класів та вчителів-предметників основної  школи з формування необхідних компетенцій, надання ґрунтовних знань з різних предметів у відповідності до Державного стандарту початкової освіти, Державного стандарту базової середньої освіти;  

3.2. Вести  системний внутрішкільний контроль на основі управлінських рішень.

3.3.Створювати  безпечні умов з охорони праці для вихованців та здобувачів освіти, працівників гімназії, виховання економічної, естетичної, правової культури.

3.4. Забезпечити соціальний захист всіх учасників навчально-виховного процесу.

5.СЛУХАЛИ: директора гімназії про організацію освітнього процесу в 2024-2025 н.р.про використання технологій дистанційного навчання. Гнатюк ознайомила з Інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України від 30.08.2024 № 1.1/15776-24 щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році.

ВИСТУПИЛИ:  заступник директора з НВР, зазначила, що у 2024-25 навчальному році пріоритетними напрямами освітньої діяльності є: продовження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа», впровадження у 5-7 класах нового Типового навчального плану- Наказ МОН №1120 від 09.08.24р.; організація навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах поєднання різних форм організації освітнього процесу; посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції, просвіти з питань особистої безпеки; психологічна допомога учасникам освітнього процесу. 

УХВАЛИЛИ:

1.Педагогічним працівникам закладу:

1.1.Організувати освітній процес в 2024-2025н.р., згідно інструктивно-методичних рекомендацій МОН України  щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2024-2025 н.р.

1.2. Продовжувати впроваджувати реформу загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа».

1.3. Впроваджувати у 5-7 класах новий типовий навчальний план.

1.4.Організовувати навчальну діяльность здобувачів освіти в умовах поєднання різних форм організації освітнього процесу.

1.5. Формувати громадянську позицію з питань особистої безпеки.

1.6. Надавати психологічну допомогу здобувачам освіти.

2. Навчальний процес впродовж 2024-2025 н.р. у гімназії організувати в очно-дистанційному режимі.

6.СЛУХАЛИ: Чугай В.С., педагога організатора, яка ознайомила присутніх з планом виховної роботи закладу у 2024-2025 н.р.  , де особлива увага відведена національно- патріотичному вихованню молоді.

УХВАЛИЛИ:

1.Інформацію взяти до відома та виконання

2. Класним керівникам розробити плани роботи з класом.

Голосували: «за» – 14членів педагогічної ради, «проти» – немає, «утримались» – 1.

7.СЛУХАЛИ: Гнатюк Л.І., директора гімназії, про нагородження здобувачів освіти НУШ відзнаками за високі досягнення у навчанні Запропонувала на цей навчальний рік залишити зразок «Грамота», як нагороду за високі досягнення у навчанні.

УХВАЛИЛИ:

1.Схвалити  пропозицію,щодо відзнаки за високі досягнення у навчанні «Грамота»

Голосували: «за» – 15 членів педагогічної ради, «проти» – немає, «утримались» – немає.

8.СЛУХАЛИ: директора гімназії, про педагогічну адаптацію здобувачів освіти 1,5 класів  спрямовану на зміни в організації освітнього процесу, які мають забезпечити можливості формування учнями ключових компетентностей і наскрізних умінь, визначених Законом України «Про освіту», та сприяти вихованню ціннісних орієнтирів відповідно до Концепції «Нова українська школа». У адаптаційний період учні можуть стати більш тривожними, боязкими або, навпаки, «розв'язаними», надмірно гучними, метушливими. Відбувається зниження працездатності, діти можуть стати забудькуватими, неорганізованими, іноді порушується сон, апетит.Адаптація дитини до навчання у середній ланці школи відбувається не одразу. Це досить довгий процес, пов’язаний зі значними проблемами як об’єктивного, так і суб’єктивного характеру. Саме педагоги, батьки, фахівці психологічної служби  мають допомогти дітям.

ВИСТУПИЛИ: 1.Заступник директора з НВР, яка запропонувала визначити адаптаційний період протягом вересня  місяця 2024р.

2. Мосійчук Н.І., вчитель початкових класів, яка погодилась із пропозицією визначити адаптаційний період протягом вересня  місяця.

3.Харченко А.Р. , вчитель англійської мови, підтримала думку, щодо визначення адаптаційного періоду протягом  місяця вересня без виставлення поточних балів успішності.

 УХВАЛИЛИ:

1.Педагогічним працівникам, які викладають у 5 класі:

1.1.Вважати вересень місяць 2024 року  адаптаційним періодом для здобувачів освіти  5 класу

1.2.Впродовж адаптаційного періоду не здійснювати поточне  оцінювання учнів 5 класу.

1.3.Не допускати перевантаження учнів зайвими за обсягом домашніми завданнями.

1.4.Домашні завдання дозувати з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку.

2. Педагогічним працівникам, які викладають у 1 класі:

2.1. Вважати вересень місяць 2024 року  адаптаційним періодом для учнів 1 класу.

2.2. Не допускати перевантаження дітей зайвими завданнями.

3. Багрій Н.О.: 1.Провести батьківські збори про особливості адаптаційного періоду в 1 класі.

                                                                                             Вересень 2024р.

9.СЛУХАЛИ: заступника директора з НВР, про оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів,5-7 класів НУШ. 1-4 класи- оцінювання формувальне, рівневе;  5-7 класи-поточне(формувальне),підсумкове, семестрове, річне за 12- бальною шкалою.

УХВАЛИЛИ :

1.Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів-формувальне.

2.Оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів- поточне(формувальне),підсумкове, семестрове, річне за 12- бальною системою.

3. Оцінювання навчальних досягнень учнів на факультативах не проводити.

10.СЛУХАЛИ: директора гімназії, яка проінформувала про тривалість та структуру 2024-2025 навчального року. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану» на період тривалості воєнного стану призупиняється дія положення частини третьої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» в частині тривалості освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти не менше 175 навчальних днів. 2024/2025 навчальний рік може тривати більше або менше 175 днів.

ВИСТУПИЛИ: заступника директора з НВР,передбачено 4 канікулярних періоди(з правом вносити зміни протягом року): осінні канікули – з 26.10  по 03.11 2024 року; зимові канікули – з 21.12 грудня 2024 по 05.01. 2025 року; весняні канікули –  22.03 по 30.03 2025 року; літні канікули – з 1 червня по 31 серпня 2025 року.

УХВАЛИЛИ:

1. Освітній процес у 2024/2025 навчальному році розпочати в День знань 2 вересня і закінчити до 30 червня 2025 року (постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 року № 711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні»).

2. Провести перший урок нового навчального року за темою: «В єдності наша сила»

3. Структура  2024/2025  н. р. : І семестр: 02.09. – 20.12.2024;

ІІ семестр: 06.01. –  30.05.2025р.

4.  Тривалість канікул протягом навчального року мінімум 30 календарних днів.

6. Передбачити 4 канікулярних періоди(з правом вносити зміни протягом року):

  • осінні канікули – з 26.10 по 03.11 2024 року;
  • зимові канікули – з  21.12 2024р. по 05.01 2025 року;
  • весняні канікули –  22.03 по 30.03 2025 року;
  • літні канікули – з 1 червня по 31 серпня 2025 року.

7.Проводити освітній процес у закладі за п’ятиденним робочим тижнем (понеділок-п’ятниця).

11.СЛУХАЛИ:.директора гімназії,про затвердження освітніх, навчальних програм ЗЗСО та ЗДО на 2024-2025 н.р. Ознайомила з освітньою програмою гімназії на 2024-2025 н.р.- основним документом, що забезпечує досягнення учнями визначених відповідним Державним стандартом вимог до обов’язкових результатів навчання. Відповідно до частини третьої статті 11 Закону України «Про повну загальну середню освіту» освітня програма закладу, розроблена на основі Типової освітньої програми.

ВИСТУПИЛИ: заступника директора з НВР, зазначила, що освітня програма – це єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих закладом освіти для досягнення учнями результатів навчання. Про затвердження навчальних програм вчителів та вихователів.

УХВАЛИЛИ:

1.Схвалити освітню програму гімназії на 2024/2025 н.р.

2.Затвердити навчальні програми вчителів та вихователів на 2024-2025н.р. згідно модельних програм.

3.Педагогічному колективу:

3.1. Дотримуватися вимог, передбачених освітньою  програмою.

3.2. Ознайомитися з переліком освітніх компонентів та їх логічною послідовністю.

3.3.Дотримуватися загального обсягу навчального навантаження.

3.4.Працювати над очікуваними результатами навчання здобувачів освіти.

Голосували: «за» – 15 членів педагогічної ради,«проти» – немає, «утримались» – немає.

12.СЛУХАЛИ: директора гімназії, про створення в закладі освіти безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану. Ознайомила з додатком до листа Міністерства освіти і науки України від 26.07.2022 № 1/8462-22 «Інструктивно-методичні матеріали щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року та опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності в умовах воєнного стану», з Планом заходів щодо підготовки приміщень закладу освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану. З метою організації роботи із підготовки закладу освіти до нового навчального року вжито ряд заходів щодо приведення інженерно-технічних комунікацій, устаткування, обладнання у відповідність до чинних стандартів, правил, норм. В Україні діє воєнний стан та тривають бойові дії, тож кожен учень закладу  повинен знати основні правила поведінки та дій під час повітряної тривоги, обстрілів, комендантської години. Практичні тренування  повинні бути спрямовані на формування в здобувачів освіти життєвонеобхідних знань, умінь і навичок щодо дій в умовах надзвичайних ситуацій, до захисту життя і здоров’я, забезпечення власної безпеки і безпеки інших людей у надзвичайних ситуаціях мирного і воєнного часу. В закладі розроблено алгоритм дій  у разі  надзвичайних ситуацій, якого потрібно дотримуватись.

ВИСТУПИЛИ: Білик С.С.,відповідальна за охорону праці та безпеку життєдіяльності, наголосила, що потрібно дотримуватись розробленого алгоритму дій  у разі  надзвичайних ситуацій. Працівники гімназії ознайомлені із ділянками роботи і діями у разі сигналу тривоги. Рекомендувала педпрацівникам пройти навчання з надання першої невідкладної допомоги дітям.

УХВАЛИЛИ:

1.Педагогічним працівникам закладу:

1.1.Ознайомитися з додатком до листа Міністерства освіти і науки України від 26.07.2022 № 1/8462-22 «Інструктивно-методичні матеріали щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року та опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності в умовах воєнного стану».

1.2.Створити безпечні умови для здобувачів освіти.

1.3.Поновити Плани евакуації .

1.4. Пройти (за бажанням) навчання з надання першої невідкладної допомоги дітям.

1.5. Проводити тренування учнів щодо правил поводження під час повітряних тривог, евакуації, .

1.6. Не проводити освітній процес за наявності шкідливих та небезпечних умов.

1.8. В разі тривоги здобувачі освіти в супроводі педагогів ідуть в укриття.

2.Техпрацівникам у закладі:

2.1.Подавати сигнали оповіщення трьома короткими шкільними дзвінками (електродзвінок) : «Повітряна тривога»,  «Відбій повітряної тривоги».

2.2.У разі відключення електроенергії сигнал «Повітряна тривога» подавати ручним шкільним дзвінком..

13 СЛУХАЛИ- директора гімназії щодо затвердження складу тарифікаційної комісії.

УХВАЛИЛИ : Затвердити членами атестаційної комісії п’ять осіб.

14.СЛУХАЛИ: директора гімназії про організацію роботи на навчально-дослідних ділянках, організацію навчальних екскурсій. Навчально-дослідна земельна ділянка закладу освіти є базою для проведення навчальних та практичних занять, передбачених програмами з природознавства, біології, трудового навчання, для формування умінь і навичок, організації позакласної юннатівської і дослідницької, еколого-природоохоронної діяльності, продуктивної праці здобувачів освіти. Вони вчаться самостійно проводити нескладні дослідження, творчо розв’язувати посильні для них завдання народногосподарського значення, пропагують нові досягнення науки і передової практики. Навчально-дослідна земельна ділянка має перш за все пізнавальне і виховне призначення. До організації ділянки і організації роботи на ній залучено весь вчительський і учнівський колектив школи, батьківський комітет, технічний колектив. Тому запропонувала і надалі продовжити роботу на пришкільній ділянці. А також інформувала присутніх , щодо проведення навчальних екскурсій та навчальної практики.

ВИСТУПИЛИ: 1.Капран В.В. запропонував продовжити практичну та дослідницьку роботу на пришкільній ділянці.

2. Марценюк М.В запропонувала відповідальним за роботу на ділянках залишити вчителя біології.

УХВАЛИЛИ : 1. Продовжувати практичну та дослідницьку роботу на пришкільній ділянці.

2. Відповідальним за роботу пришкільної ділянки залишити вчителя біології.

15.СЛУХАЛИ: директора гімназії про внутрішній трудовий розпорядок та розпорядок роботи працівників гімназії згідно Посадових інструкцій, про роботу дошкільного підрозділу ( виконання різних робіт за потреби)

УХВАЛИЛИ : 1. Погодити Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників гімназії.

2.Педагогічним працівникам та іншим працівникам гімназії:

2.1.Дотримуватись Посадових інструкцій.

2.2.За виробничої необхідності брати  участь у суспільно-корисній праці та інших ланках роботи гімназії.

16. СЛУХАЛИ: директора гімназії про ведення електронної документації гімназії. Положення розроблене і діє відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про захист персональних даних», «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», наказів та листів Міністерства освіти на науки України. Електронний класний журнал (далі ЕКЖ) являє собою електронну версію паперового класного журналу, яка містить комплекс програмних засобів, що включає базу даних і засоби доступу до неї, запропонувала у 2024-2025 н.р.  вести  електронні журнали з 1 по 9 класи.

УХВАЛИЛИ :1. Розпочати у 2024-2025н.р. вести електронні журнали з1 по 9 класи.

2. Всім учителям ознайомитись з інструкцією щодо ведення Е- журналу.

17. СЛУХАЛИ: інформацію директора гімназії про визнання результатів підвищення кваліфікації на платформі EdEra, Всеосвіта, На урок та інших платформах  педагогічних працівників .

ВИСТУПИЛИ: Марценюк М.В.., яка внесла пропозицію щодо зарахування прослуханих вебінарів, курсів  підвищення кваліфікації на платформі « EdEra, Всеосвіта, На урок» та інших платформах  педагогічних працівників до годин, які зараховуються  в загальну кількість годин підвищення кваліфікації протягом 5 років в між атестаційний період.

УХВАЛИЛИ : 1.Здійснювати  зарахування прослуханих вебінарів, курсів  підвищення кваліфікації на платформах « EdEra, Всеосвіта, На урок» та інших платформах  педагогічних працівників до годин, які зараховуються  в загальну кількість годин підвищення кваліфікації протягом 5  років в між атестаційний період.

18. СЛУХАЛИ: інформацію ЗНВР, яка провела інструктаж з охорони праці. Сердюк ознайомила присутніх переліком журналів, що ведуться , термінами і підписами в журналах, виконання приписів тощо.

УХВАЛИЛИ :1.Дану інформацію взяти до відома.

2. Усім працівникам гімназії дотримуватись інструктажу з охорони праці.                                                                                                            

                                                                  Постійно

19. СЛУХАЛИ: директора гімназії про схвалення орієнтовних вимог до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів НУШ .

ВИСТУПИЛИ: Бойко Л.М., голова МО філологічного напрямку, яка проінформувала про те, що у 5-7 класах НУШ семестровий бал успішності виводиться на основі діагностичних та підсумкових робіт.

УХВАЛИЛИ : Ознайомити здобувачів освіти 5-7 класів із нормами оцінювання умінь і знань.

                                                              Педагогічні працівники, до 10.09.2024р.

 20.СЛУХАЛИ: директора гімназії про відповідального  за оформлення документів про освіту здобувачів освіти 9-го класу.

УХВАЛИЛИ : Відповідальним  за оформлення документів про освіту здобувачів освіти 9-го класу призначити класного керівника 9-го класу Бойко Л.М.

21. СЛУХАЛИ: ЗНВР про  обговорення кандидатур випускників 9 класу – претендентів на свідоцтва з відзнакою. Вона сказала, що серед здобувачів освіти 9 класу Яриш О.П. є претендентом на свідоцтва з відзнакою.

УХВАЛИЛИ: Претендентом на отримання свідоцтва з відзнакою за курс середньої базової освіти у 9 класі визнати Яроша О.П.

22. СЛУХАЛИ: директора гімназії про вивчення та самооцінювання педагогічної діяльності педпрацівників гімназії у продовж 2024-2025 н.р. та створення робочої групи по вивченню даного питання. Групи за розділами були створені в минулому навчальному році  і працювали над своїми питаннями. Про підсумки своєї діяльності керівники груп звітували на попередній педраді. Однак цю роботу потрібно продовжувати для покращення педагогічної діяльності колективу, розробки і впровадження іновацій в освітній процес.

УХВАЛИЛИ :1.  Здійснювати питання  вивчення та самооцінювання педагогічної діяльності педпрацівників гімназії упродовж 2024-2025 н.р..

23. СЛУХАЛИ: директора гімназії про організацію харчування  та питний режим в закладі освіти. Довела до відома, що в цьому навчальному році харчоблок працюватиме. Харчування дітей пільгових категорій згідно рішення сесії міської ради вартуватиме 43 грн. За бажанням батьків, діти не пільгових категорій зможуть харчуватись, але за рахунок коштів батьків. Питний режим в гімназії продовжується індивідуальний бутильований. УХВАЛИЛИ :1. Погодити індивідуальний бутильований питний режим води для здобувачів освіти.

2. Проінформувати батьків про харчування учнів на батьківських зборах

                                                                        Гнатюк Л.І., до05.09.2024.

 

 

 

Голова                                                           

 

 

Секретар                                                         

docx
Додано
11 листопада
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку