Перегляд та обговорення мультфільму «Зимові розваги». Безпечний відпочинок взимку. Дидактична гра «Так чи ні».

Про матеріал
Тема. Перегляд та обговорення мультфільму «Зимові розваги». Безпечний відпочинок взимку. Дидактична гра «Так чи ні». Мета: розширювати знання дітей про зимові розваги; активізувати словник; формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових розваг. Обладнання: мультимедійна презентація, роздруковані картки, малюнки зимових розваг, сніговик із паперу частинами, музичний супровід, роздатковий матеріал, мнемотаблиці, відеоролики.
Перегляд файлу

Тема: Зимові канікули. Вірші про зимові канікули. Розваги та правила поведінки на канікулах.

Мета: розширювати знання дітей про зимові розваги і зимові свята; активізувати словник; формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових канікул; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати, вміння працювати в групі; збагачувати словниковий запас учнів.

 Формування предметних компетентностей:

​- математична компетентність - виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі

- природознавчої – формувати уявлення учнів навколишній світ шляхом спостереження та дослідження;

- застосувати знання в різноманітних життєвих ситуаціях;

- формувати навички природоохоронної роботи;

- сприяти розвитку дослідницької активності, творчих здібностей та інтересів учнів.

- комунікативної – формувати уміння учнів зв’язно висловлювати думку;

- спілкуватися державною мовою;

- налагоджувати взаємодію з оточуючими;

- розвивати навички спілкування.

Очікувані результати. Учні знатимуть:

  • Які існують зимові розваги на зимових канікулах;
  • Які є зимові свята;
  • Яких правил слід дотримуватись під час гри взимку;

Обладнання: мультимедійна презентація, роздруковані картки, малюнки зимових розваг, малюнки зимових свят, музичний супровід, роздатковий матеріал, відеоролики, констуктор Lego.

Вид уроку:  Інтеграція: мовно - літературна освітня галузь, математична освітня галузь, природнича освітня галузь, технологічна освітня галузь, мистецька освітня галузь, соціальна і здоров’язбережна освітня галузь.

 

 

 

 

 

 ХІД УРОКУ

І.Організаційний момент (2 хв.)

Ранкове коло

1. Вітання

- Доброго дня, діти, сьогодні ми з вами зробимо ще один крок до вивчення нашої природи.

2.·Ранкові новини

- Яка у нас зараз пора року?

- Який іде перший зимовий місяць?

- Які ще зимові місяці ви знаєте?

- Який сьогодні день тижня? (вчора, завтра)

- Яке сьогодні число?

- Яка погода? Опади?

3. Визначення настою (кубики Lego)

Червоний колір – поганий настрій, зелений – чудовий.

4. Обмін інформацією.

— Що для вас означає свято?

— Чи любите ви свята?

— Чи може свято бути кожного дня?

5. Вправа «Продовж речення»

-  Я люблю свята, тому що...

II. Актуалізація опорних знань учнів (7 хв.)

  1. Робота в групах.  Гра «Новорічна мозаїка»

Учитель пропонує дітям об’єднатися в три групи, дає конверт із розрізаними на частини сюжетними малюнками свят (Святого Миколая, Нового року, Різдва). Діти збирають картинку, називають свято.

— Які свята відзначають узимку? (Святого Миколая, Новий рік, Різдво.)

  • Яке з цих свят ми з вами вже святкували? (Святий Миколай)
  • Коли було це свято? В який день тижня?
  1. Гра «Прикрась ялинку»

На дошці прикріплена ялинка. Кожен учень отримує геометричні фігури. Діти прикріплюють фігури називаючи її.

  • Даайте порахуємо скільки ми прикріпили трикутників, квадратів, ромбів, пятикутників, прямокутників.

— Де більше прикрас: праворуч чи ліворуч?

— Ще взимку святкують Різдво Христове — найдавніше наше свято. Починає Різдво Святвечір. Раніше обов’язково перед Святвечором виготовляли зірку.

3. Гра «Намалюй різдвяну зірку»

Учитель пропонує дітям намалювати різдвяну зірку, з’єднавши цифри в порядку зростання.(Від найменшої цифри до найбільшої).

  • А коли у нас ці свята? (На новорічні канікули)
  1. Фізкультхвилинка

1, 2, 3, 4, 5

Я у двір іду гуляти

Бабу снігову ліпити

Пташок крихтами годувати

Потім з гірки спускатись

В снігу білому повалятись

Додому всі в снігу прийшли

З’їли суп і спать лягли.

ІІІ. Повідомлення теми заняття. ( 1 хв.)

-Незабаром розпочнуться зимові канікули – пора відпочинку, свят та розваг. Але для того, щоб канікули були веселими й корисними, необхідно пам`ятати про безпечну поведінку. Ми сьогодні поговоримо про зимові розваги та безпеку  під час зимових канікул».

ІV. Основна частина. (15 хв.)

  1. Вірш про канікули

Люблю канікули зимові

Люблю канікули зимові,
У цій порі вони чудові.
Люблю ялинку чарівну
Красуню ніжну лісову.

Люблю я білий-білий сніг,
Що тихо падає до ніг.
Люблю каток і ковзани
Така потіха дітвори.

Антоніна Грицаюк

— Що саме любить герой вірша в зимових канікулах?

  1. Бесіда.

— Хто любить зимові канікули?

  1. Гра «Продовж речення»

На зимових канікулах я люблю…

  1.          Загадки
  • Відгадайте загадки і дізнайтесь як можна взимку відпочивати.

Ой, немає їм ціни!
По льоду біжать вони –
Швидконогі…
                               (Ковзани)

 

В зимовий, студений час
Люблять всі малята нас.
З гірки ми рушаєм в путь,
А на гірку нас везуть.
                              (Санчата)

 

Я – істота нежива,
Я – істота снігова.
З кульок я складаюсь,
Діток потішаю.
                        (Сніговик)

 

Дві дощечки на ногах
Вміло їздять по снігах.
                                (Лижі)

Мороз ніс щипає трішки.
Взимку діти грають в ...  (Сніжки)


 

Змагання зі спуску на лижах. Текст - розповідь до ілюстрації у підручнику.  » Допомога учням ПРО НЕБЕЗПЕЧНІ ЗИМОВІ ЗАБАВКИ ДІТЕЙ Картинки по запросу зима картинки для детей | Kids playing, Children,  Children illustration Орієнтовні навчальні нормативи і вимоги Граємо радо — мороз не завада | Джміль – журнал для дітей, їхніх батьків і  педагогів   

  1. Звуко – буквений аналіз слів

Лижі,санки, сніговик, ковзани, сніжки.

  1. Гра Lego»
  • Кожен біля себе кладе цеглинку Lego відповідного кольору, яка зимова розвага йому подобається найбільше.
  • Давайте порахуємо, хто яку гру любить найбільше.
  • Але , щоб ваш відпочинок пройшов добре. Потрібно знати певні правила поводження під час канікул. Пропоную переглянути відео. Уважно слухайте після перегляду, я задам вам питання.
  1. Перегляд і обговорення відео
  • Які правила поведінки під час зимових канікул ви запам’ятали?( Переходити дорогу лише на переході, не спускатись із гірки на дорогу, не гратись у рухливі ігри поблизу проїжджої частини, не торкатись обірваних дротів, не залишати електро та газоприлади без нагляду, остерігайтесь бурульок, не гратись з бродячими кішками та собаками, забороняється піротехнічні засоби, не гратись із вогнем, одягайтесь зручно та не переохолоджуйтесь)
  1. Рухлива фізкультхвилинка
  2. Гра «Сніжки

А зараз ми закріпимо один із видів зимових розваг на канікулах.

  • У вас на столі лежать сніжки. Щоб отримала ваша група ці сніжки, вам потрібно скласти слово із складів, які написані на сніжках.

 

 

 

 

V.УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ (4 хв.)

  1. Дидактична гра «Так чи ні» з Lego (Червоний колір означає – ні, зелений – Так)

Зіграти хочеться мені

З вами, друзі, в «Так чи ні».

Вам питання я поставлю:

Готуйте відповідь свою.

— Хлопчик на лижах іде спускатись із гірки на дорогу.(Ні.)

  • Діти граються у сніжки далеко від дороги.(Так.)

— Дівчинка на ковзанах катається по тонкій кризі. (Ні.)

— Хлопчик збиває бурульки із даху. (Ні.)

— Діти граються із бродячими котами. (Ні.)

  • Діти не граються із вогнем і петардами. (Так)
  • Діти грають на льоду самі. (Ні.)

VII.ПІДСУМОК УРОК ( 1 хв.)

  1. Рефлексія

2. Що вам найбільше сподобалось на уроці?

  • Що б ви хотіли ще дізнатись по зимові розваги?
  • З яким настроєм він у вас закінчився?
docx
Додано
20 жовтня 2022
Переглядів
1889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку