Розробка уроку- проєкту з " Я пізнаю світ" на тему " Світовий океан" в 1 класі за програмою "Інтелект України".
Урок – проєкт
Тема: Світовий океан.
Мета: узагальнити знання учнів про Світовий океан, створити атмосферу радості, насолоди від творчості, поповнити знання учнів про океани, продовжувати формувати практичні навички роботи з картою світу.
Розвивати навички роботи з контурною картою, емоційність учнів, уміння творчо підходити до розв'язання проблеми, уміння аналізувати, пам'ять, увагу, цікавість до предмету.
Виховувати бережливе ставлення до одного з багатств природи – води, пізнавальну активність і самостійність.
Тип проекту: творчий.
Об’єкт пізнання: океани.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку.
1.1. Привітання.
Вчитель.
Любі діти! Добрий день!
Зичу праці і пісень.
А ще, друзі, вам бажаю
Сил, натхнення на весь день!
Учні.
Добрий день! Добрий день!
Дякуємо за побажання.
На урок берем з собою
Знання, вміння, навички й старання.
Діти! В народі кажуть: «Добрий гість – дому радість!». Сподіваюсь, що ви , як і я
раді нашим гостям. Тож, давайте привітаємось з гостями.
Ми вас вітаємо, ми вас вітаємо!
Весь перший клас наш щиро промовляє
Ми вас вітаємо, ми вас вітаємо!
Бажаєм щастя і добра!
А тепер поверніться один до одного і подаруйте посмішку. Хай першими сядуть дівчатка, а потім хлопчики.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Проблема уроку.
Розпочнемо наш урок зі слів дуже великої людини – це французький письменник Оноре де Бальзак , який сказав , що «Ключем до відкриття є знак питання».
Тому і ми розпочнемо нашу роботу із питання. Над якою темою ми зараз працюємо? ( Світовий океан).
2.2. Повторення правил Мудрої Сови.
Атлантичний океан є другим за величиною. Він розташований між п’ятьма материками: Євразією, Африкою, Антарктидою, Північною Америкою та Південною Америкою.
Молодці діти, із завданнями Центаврика ви справились, тому можна збиратися в нову мандрівку.
Починаємо мандрівку із найбільшого материка Євразія, де розташована наша країна Україна. на карті Україну. (Пісня Україна 1 куплет)
ІІІ. Повідомлення теми уроку і мотивація навчальної діяльності.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
4.1. Рослинний і тваринний світ Індійського океану.
Виконаємо завдання 3.
Повторення правила Мудрої Сови.
Рослинний світ океанів представлений переважно водоростями . Серед тварин зустрічаються акули, тюлені, дельфіни, кити, краби.
4.2. Фізкультхвилинка.
Наша подорож дуже довга і ви вже трішки втомилися, тому давайте спустимось в підводне царство океану і відпочинемо ( релакс)
4.2.Розташування Індійського океану. Робота з картою.
4.2.1.Виконаємо наступне завдання 4.
4.2.2.Виконання 5 вправи «Фотоапарат». ( повторення напам’ять )
- Читання з телевізора
- Читання вчителем
- Читання з підручника
4.2.3.Виконання завдання 6.
4.3.Спускання на повітряних кульках
4.4.Звертання до тлумачного словничка. Читання слова кращим учнем.
4.5.Виконання завдання 8. «Черепаха і сорока»
4.6. Слухання довідки Бортового комп’ютера(Адаптера)
Вибіркове читання:
- Знайдіть, прочитайте і підкресліть між якими материками розташований Індійський океан?
- Що сказано про рослинний світ? Тваринний світ?
4.7. Виконання завдання Питайлика 10.
5. Закріплення вивченого.
5.1. Зоряні перегони
6. Підсумок уроку. Пісня про Україну.
— Про що нове ви сьогодні дізнались?
— Що вам найбільше запам’яталося?
- Оцініть свою роботу на уроці:
- Ви працювали недостатньо старанно – руки до плечей
- Ви працювали добре – руки вгору.
- Ви працювали чудово – аплодувати.
Ось і підійшла до кінця наша мандрівка до Індійського океану. На згадку про нас ми залишимо символ нашої країни– прапорець. Час повертатися додому туди де червона цвіте калина, де гори, ріки і полонина до найчарівнішої, як перлина це наша …Україна.