Перевірка мовної теми:«Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.» ( Тест)

Про матеріал
Цей матеріал можна використати на уроці перевірки мовної теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.» у 5 класі.
Перегляд файлу

 

Перевірка мовної теми:«Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.» ( Тест)

Варіант 1

1-6 запитання по 0,5 б

  1. М’якість приголосних звуків позначається на письмі:

а) буквами і, я, ю, є та апострофом;

б) буквами і, я, ю, є та  мяким знаком;

в) буквами я, ю, є, ї.

      2.Апостроф ставиться перед буквами:

а) к, п, т, ф, х;

б) б, п, в, м, ф;

в) я, ю, є, ї. 

       3. Виділіть рядок, в якому всі слова вживаються з апострофом:

     а) пор…ядок, бур…я, п…ята;

    б) під…їхати, зв…язок, цв…ях;

    в) об…єм, подвір…я, в…ялий.

     4. Відшукати слово без м'якого знака:

    а) обертаєт…ся;

    б) ховаєш…ся;

    в) співают…

    5. У якому рядку всі слова не можна переносити?

     а) пагорб, око, туга;

     б) учень, ромб, їжа;

     в) земля, уряд, оса.

    6.  Позначте рядок слів, у яких наголошений перший склад: 

     а) книжки, бички, доріжки, кохання;

     б) мати, ліки, ознака, тиша;

     в) босий, срібло, легко, кухонний;

7.Записати слова, поділивши їх рисками на склади для переносу (2б)

     Льон, країна, рівний, озимина, січень, йшов, розквіт, верба, затишний,передати.

8.  Установіть відповідність між словом та його характеристикою: (2б)

1   щабель;                   а) На одну букву більше, ніж звуків.

2   джміль;                   б) На дві букви більше, ніж звуків.

3   біль;                         в) Кількість букв і звуків однакова.

4   явір.                         г)   На два звуки більше, ніж букв.

              д) На один звук більше, ніж букв

9.Вставити де потрібно апостроф(2б)

П…юре, під…їзд, духм…яний, торф…яний, св…ященник, в…язати, бар…єр, без…язикий, мавп…ячий, моркв…яний.

10. Вставте, де потрібно буквосполучення ьо або йо. (1 б.)

С..мий, пен..к, га..к, ..рж, сер..зний, тр..м, кол..ри,  л..н, син..го, дз..б, міль..­нер, 

11. Зробіть повний  фонетичний розбір слова  бездоріжжя.(2 б.)

 

 

 

 

 

 

Перевірка мовної теми:«Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.» ( Тест)

Варіант 2

1-6 запитання по 0,5 б

      1.  Позначте рядок слів, у яких наголошений перший склад: 

     а) книжки, бички, доріжки, кохання;

     б) мати, ліки, ознака, тиша;

     в) босий, срібло, легко, кухонний;

    2. У якому рядку всі слова не можна переносити?

     а) пагорб, око, туга;

     б) учень, ромб, їжа;

     в) земля, уряд, оса.

     3. Відшукати слово без м'якого знака:

    а) обертаєт…ся;

    б) ховаєш…ся;

    в) співают…

     4. Виділіть рядок, в якому всі слова вживаються з апострофом:

     а) пор…ядок, бур…я, п…ята;

    б) під…їхати, зв…язок, цв…ях;

    в) об…єм, подвір…я, в…ялий.

      5.Апостроф ставиться перед буквами:

а) к, п, т, ф, х;

б) б, п, в, м, ф;

в) я, ю, є, ї. 

6.Мякість приголосних звуків позначається на письмі:

а) буквами і, я, ю, є та апострофом;

б) буквами і, я, ю, є та  мяким знаком;

в) буквами я, ю, є, ї.

7.Записати слова, поділивши їх рисками на склади для переносу (2б)

Йога, під'їхати, дзвін, яма, Т.Шевченко, віддзвонити, джерело, затишний, льотчик, насіння.

8.  Установіть відповідність між словом та його характеристикою: (2б)

1 дзьоб;              а) У слові на один звук більше, ніж букв.

2 ящик;              б)У слові на один звук менше, ніж букв.

3 рояль;              в) У слові на два звуки менше, ніж букв.

4 галька.             г) У слові однакова кількість букв і звуків.

                          д)У слові на два звуки більше, ніж букв.

9. Вставити де потрібно апостроф(2б)

 Міжгір  ..я, черв..  як, пят­ниця, рум… яний, сузір. я, п…юре, св…ято, дерев..яний, цв…ях, мавп…ячий.

10. Вставте, де потрібно буквосполучення ьо або йо. (1 б.)

Си­н..ока, ..го, ра..н, га..к, бо..вий, зна..мий, ма..р, л..тчик, с..годні, кол..ровий.

11. Зробіть повний  фонетичний розбір слова  об'єднатися.(2 б.)

 

docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку