Перевірка ненаголошених [е], [и] в коренях слів за допомогою словника. Звуко-буквенний аналіз слів.

Про матеріал
Конспект уроку української мови з використанням навчального посібника «Українська мова та читання. 3 клас. У 2-х частинах. Частина 1». Кравцова Н., Придаток О., Романова В. Конспект до уроку №29.
Перегляд файлу

 «____»___________ 2024 року

 Шило О.І.

Конспект уроку української мови з використанням навчального посібника «Українська мова та читання. 3 клас. У 2-х частинах. Частина 1». Кравцова Н., Придаток О., Романова В.

 

Урок 29

Тема: Перевірка ненаголошених [е], [и] в коренях слів за допомогою словника. Звуко-буквенний аналіз слів.

Мета:

Навчальна:

- закріпити спосіб перевірки ненаголошених «е», «и» в корені слова;

- формувати навички роботи з орфографічним словником;

- збагачувати словниковий запас школярів;

- вчити доводити свою думку.

Розвивальна:

-розвивати спостережливість, увагу, творче мислення, пам`ять, фонематичний слух.

Виховна:

- підтримувати інтерес до вивчення рідної мови в процесі пошукової діяльності;

- виховувати навички співпраці.

Освітні галузі: мовно – літературна, соціальна.

 

Обладнання:  мультимедійний комплект, іграшка, картки для роботи в групах.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Створення позитивного психологічного клімату класу.(Слайд 1)

Пролунав дзвінок – починаємо урок.

Перевірте, чи всі ви готові до уроку. Чи все необхідне є на партах?

1.Вправа «Очікування від уроку»

    Учитель кидає кубик і той, хто спіймав каже свої очікування від уроку (учні відповідають)

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  1. Вправа «Промінчик добра»(Слайд 2)
  2. Вправа «Очікування від уроку»

    Учитель кидає іграшку і той, хто спіймав каже свої очікування від уроку (учні відповідають)

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 

  1. Каліграфічна хвилинка.

Записати спільнокореневі слова та визначити корінь слів.

Сад  , садівник,  висадили, посадили.

  1. Гімнастика для очей.

Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми з вами перевірятимемо наголоси в словах ненаголошеними [е], [и], користуючись словником.

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота з підручником та орфографічним словником.

Вправа 103. Гра «Дешифрувальник». (Слайд 3)

Перевірте себе: Президент,депутат(записати каліграфічно до зошита)

  1. Робота в групах.(Слайд 4)

Скласти сенкан до слова «Депутат»,

Скласти сенкан до слова «Президент»

Скласти асоціативний кущ «Президент»

Розгадати анаграми. раУкїна ппррао, бгер, нгмі, зипредент, пудетат(Слайд 5)

  1. Рухлива вправа.
  2. Робота з підручником та орфографічним словником.(Слайд 6)

Вправа 104 ст.38 Назвіть зображені предмети.

За допомогою орфографічного словника перевір написання назв зображених предметів.

Запиши слова правильно.

  1. Змагання

Назвіть якомога більше українських традиційних страв, у складі яких є хоча б один із зображених продуктів.

  1. Робота з підручником та орфографічним словником. (Слайд 7)

Вправа 105. Прочитай текст, уставляючи пропущені букви.

Для цього добери перевірне слово або перевір написання слова за орфографічним словником. Спиши уривок. Підкресли слова з орфограмою.

7. Фізкультхвилинка.

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО
  1. Відгадування загадок. (Слайд 8)
  2. Розшифрувати слова. (Слайд 9)
  3. Відгадати слова за описом. (Слайд 10)

Користуючись орфографічним словником перевірити написання слів.

Людина, яка навчає дітей.(Учитель)

Маленький хлопчик чи дівчинка.(Дитина)

Одиниця вимірювання довжини, що дорівнює 10 см.(Дециметр)

Тварина, яка любить мед.(Ведмідь)

  1. ПІДСУМОК
  1. Пояснення домашнього завдання. Вправа 106(усно) (Слайд 11)
  1. РЕФЛЕКСІЯ
  1. Робота з цеглинками LEGO DUPLO.(Слайд 12).
docx
Додано
7 листопада
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку