Перевірка орфограм слабкої позиції звука в корені за допомогою споріднених слів

Про матеріал
Сприяти формуванню понять Перевірка орфограм слабкої позиції звука в корені за допомогою споріднених слів; формувати контрольно-оцінювальні дії. Розвивати фонетичний слух, пам`ять, увагу, мислення, усне мовлення. Виховувати любов до предмету, до природи, активність на уроці.
Перегляд файлу

Українська мова    2 клас                                                              

Тема. Перевірка орфограм слабкої позиції звука в корені за допомогою споріднених слів

Мета. Сприяти формуванню понять Перевірка орфограм слабкої позиції звука в корені за допомогою споріднених слів; формувати контрольно-оцінювальні дії. Розвивати фонетичний слух, пам`ять, увагу, мислення, усне мовлення. Виховувати любов до предмету, до природи, активність на уроці.

Обладнання. Презентація, сюжетні малюнки, схеми.

Тип уроку. Комбінований.

Форми і методи роботи. Розповідь, бесіда, фронтальна  робота, самостійна робота, робота в парах, робота з підручником.

 

ХІД УРОКУ

I. Актуалізація опорних знань.                            

1. Зоровий диктант.

На небі яскраво світило сонце.

Тепле сонечко зігріло малюка.

 

- Знайдіть спільнокореневі слова та виділіть корінь.

2. Перевірка зорового диктанту.

3. Каліграфічна хвилинка        _______нце        ечк___________________

II. Створення ситуації успіху. Опрацювання нового матеріалу

Вправа 25

- Прочитайте.

- За допомогою якого слова можна  перевірити орфограму.

- Поясніть вибір слова.

-  Запишіть слова з орфограмами, позначаючи орфограми буквами та підкреслюючи їх.

- Зробіть висновок. (Якщо в перевірочному лові чуємо звук [е], то пишемо літеру е, якщо в перевірочному слові чуємо звук [и], то пишемо літеру и)

Фізкультхвилинка рухова.

 Вправа 26  (робота в парах)

- Прочитайте.

- Перевірте орфограми добираючи слова з довідки.

- Потрібне слово підставте у дужках.

- Запишіть речення позначаючи орфограми буквами.

 

Фізкультхвилинка для очей                                                                                                                            

IV Постановка навчальної задачі. Закріплення вивченого матеріалу.

5. Вправа 69 .

- Прочитайте.

- Створіть дерево спільнокореневих слів з коренем зим- .

- Чи можете ви  орфограму в корені позначити буквою?

- Спробуйте доповнити список споріднених слів ще кількома прикладами.

- Де на цьому дереві можна їх розташувати?

V. Підсумок уроку.

- Які форми роботи вам сподобались на уроці?

- Над якою орфограмою ми сьогодні працювали на уроці?

- Що цікавого ви розкажете батькам?

VI.  Домашнє завдання.

С.15, впр. 29.  (інструктаж до виконання).

 

docx
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
1607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку