Контрольна робота за темою:
«Творчість Т.Г. Шевченка»
І варіант
І рівень
1. Яка історична особа є героєм поеми Т. Шевченка «Гайдамаки»?
а) М. Залізняк;
б) У. Кармелюк;
в) П. Сагайдачний;
г) О. Довбуш.
2. Як Катерина назвала свого сина (поема Т. Шевченка «Катерина»)?
а) Петро;
б) Іван;
в) Василь;
г) Степан.
3. Із якого твору Т. Шевченка ці рядки?
І потече сторіками
Кров у синє море
Дітей ваших… і не буде
Кому помагати.
Одцурається брат брата
І дитини мати.
а) «Кавказ»;
б) «Гайдамаки»;
в) «Сон» («У всякого своя доля»)
г) «І мертвим, і живим…»
ІІ рівень
4. Де й коли народився Т.Г. Шевченко?
5. Коли і як викупили Т. Шевченка з кріпацтва?
6. Коли і за що заарештували Т. Шевченка? Скільки років він був у засланні?
ІІІ рівень
7. Дайте визначення.
Поема –
Містерія –
8. Зробіть ідейно-художній аналіз твору Т. Шевченка «Наймичка».
Тема:
Ідея:
Основна думка:
Жанр:
Художні засоби:
ІV рівень
9. Який твір Т. Шевченка тебе найбільше сподобався? Обґрунтуй свій вибір.
Контрольна робота за темою:
«Творчість Т.Г. Шевченка»
ІІ варіант
І рівень
1. Скількома лініями розгортається сюжет поеми Т. Шевченка «Гайдамаки»?
а) двома;
б) трьома;
в) чотирма;
г) однією.
2. Як склалася подальша доля Івана (поема Т. Шевченка «Катерина»)?
а) його всиновили добрі люди;
б) він став поводирем сліпого кобзаря;
в) його знайшов і забрав до себе батько;
г) він помер з голоду.
3. Із якого твору Т. Шевченка ці рядки?
Зійде сонце,
Осушіть, пригріє,
А онуки? Їм байдуже,
Панам жито сіють.
а) «Кавказ»;
б) «Гайдамаки»;
в) «Сон» («У всякого своя доля»)
г) «І мертвим, і живим…»
ІІ рівень
4. Коли й у кого почав навчатися грамоти малий Тарас?
5.Як називалася перша збірка Т. Шевченка? Скільки творів вона містила?
6. Коли помер Т. Шевченко? Де його поховано?
ІІІ рівень
7. Дайте визначення.
Ліро-епічний твір –
Послання –
8. Зробіть ідейно-художній аналіз твору Т. Шевченка «Катерина».
Тема:
Ідея:
Основна думка:
Жанр:
Художні засоби:
ІV рівень
9. Який твір Т. Шевченка тебе найбільше сподобався? Обґрунтуй свій вибір.