Перевірочна контрольна робота з розділу «Повузлова обробка плечових виробів»

Про матеріал

Перевірочна контрольна робота з розділу «Повузлова обробка плечових виробів» спеціалізації "Швейна справа", 11 клас. Профільне навчання.

Перегляд файлу

 

 

 

 

Перевірочна контрольна робота

з розділу

«Повузлова обробка плечових  виробів»

 

Спеціалізація «Швейна справа»

11 клас

 

 

 

Розробила

Шевчук Ольга Дмитрівна

Вчитель технологій

Шепетівського МНВК

 


Питання:

  1.          Які є види застібок?
  2.          Які є види рукавів?
  3.          Які є рукави за довжиною?
  4.          Назвіть способи обробки низу рукавів?
  5.          Охарактеризуйте роботу швачки?

 

 

Еталон відповідей на  перевірочну контрольну роботу з розділу «Повузлова обробка плечових  виробів»

  1.          Види застібок: у вигляді борта, застібка у розрізах, які оброблені планками або обшивками, в швах, застібки на петлі та ґудзики, тасьму, блискавку.
  2.          Види рукавів: вшивний, реглан, суцільно кроєний.
  3.          Рукави: довгі, короткі, 3/4, 7/8.
  4.          Способи обробки низу рукавів: манжетами, обкантувальною тасьмою, оздоблювальними матеріалами, суцільно-використаним припуском.
  5.          Робота швачки кваліфікується як фізична праця середнього рівня важкості. Працюють за цим фахом переважно жінки, їх ро­бота проходить у цехах з побутовим мікрокліматом та індивідуальним освітленням. Її специфічною особливістю є фіксована сидяча поза, що передбачає наявність робочого стільця, який регулюється за висотою і кутом нахилу спинки. В роботі регламентовані перерви для проведення виробничої гімнастики. В цехах використовуються кімнатні рослини, в перервах звучить музика, що сприяє зменшенню втомленості.

 

Критерії оцінювання

Високий рівень навчальних  досягнень (10, 11, 12 балів) – виконуються всі вимоги до відповіді, тобто вона є вірна і чітко сформульована;

Достатній рівень навчальних знань (7, 8, 9 балів) – у відповідях учень може допускати неточності, які виправляє самостійно;

Середній рівень навчальних досягнень ( 3, 4, 5, 6алів) – у відповідях учні допускають помилки, які вони виправляють з допомогою вчителя;

Початковий рівень навчальних досягнень (1, 2, 3 бали) – відповіді свідчать про те, що учень не знає основних положень навчального матеріалу.

 

docx
Додано
22 листопада 2018
Переглядів
942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку