Перший Урок-подорож "З Україною в серці"

Про матеріал

Цікавий пізнавальний перший тематичний урок "З Україною в серці". Використані на уроці мільтфільм "Це наше і це твоє" пісня Тіни Кароль, розроблена перезентація. За потреби скину на ел. адресу ці матеріали.

Перегляд файлу

Перший урок-подорож «З Україною в серці»

Мета: викликати позитивні емоції від зустрічі зі школою, однокласниками; розвивати інтерес до навчання; прищеплювати бажання добре вчитися, повагу до школи та її правил, виховувати почуття патріотизму, любові до рідного краю, пошану до свого  народу, бажання приносити користь своїй країні; розвивати громадянську свідомість, пізнавальні інтереси.

Обладнання: презентація, фонограми до пісень, уривки мультфільмів.

Хід уроку

I.Організація класу

1.Гра «Клубочок компліментів»

- Швидко літо промайнуло, перейшли ми в 3 клас,

Зараз кожен промовляє, хто і як змінився в нас.

(Діти говорять один одному гарні компліменти).

2.Привітання вчителя:

Є багато країн на землі, в них – озера, річки і долини.

Є країни великі й малі, та найкраща завжди Батьківщина.

  • Дорогі діти, вітаю вас з початком нового навчального року! Бажаю міцного здоровя, успіхів у навчанні, справжніх друзів і високих досягнень!

II.Актуалізація опорних знань учнів

1. «Мозкова атака»

-Як відпочили?  Чим віддячите за чудовий літній відпочинок батькам та Батьківщині?

-А ще… чудовими мріями! От скажіть, про що ви зараз мрієте?

-А я найбільше мрію про мир на Україні! Тому і почала сьогодні розмову про Батьківщину. Не всюди зараз мирне небо, не всюди дітки прийшли в світлий клас на нашій землі, на Україні…

- А для вас що таке Батьківщина? (Гра «Магніт»)

 

   Калина            Хліб               Київ               Дніпро                       Школа

Родина             Батьківщина              Соловейко          Мій дім         Україна

   Хмельницький      Степ      Верба      Рідна стежка     Поле     Батьки

 

  • Що означає любити Батьківщину?

- А ще любити означає знати. Чи добре ви знаєте нашу Україну?

- А хочете ще більше знати? Тоді я вас запрошую на урок-квест.

III.Колективне визначення теми і мети уроку

-Але що ж означає слово квест?

- Квест, - це командна гра-пригода.  Що очікуєте від такого  уроку?

- Якими будете сьогодні на уроці? Придумайте слова, які б підходили. Використовуючи букви слова.

(К – кмітливими, красивими, корисними, красномовними….

 В – веселими, …., ….

 Е – енергійними, …., ….

 С – старанними, …., …

 Т – творчими, …., ….).

IV.Сприймання та осмислення навчального матеріалу

1.Ознайомлення з основними правилами квесту

- Правило піднятої руки (якщо хтось підняв руку, то всі повинні припинити розмови і уважно послухати).

- Під час гри потрібно поважати усіх членів команди.

- Які правила хочете запропонувати самі?

 - Завдання легко можна пройти за допомогою кмітливості  та спостережливості.

-Щоб маршрутний лист прочитати, треба анаграми знати.

Пункт 1. Робю докзнахі                                     (Бюро знахідок)

Пункт5. Ривіктона    «Ми - паторіти»             (Вікторина «Ми – патріоти»)

  • Говорить доріжка – два вишитих кінця: «Умий своє личко, щоб грязюка зійшла, щоб мене не забруднити, треба вчасно лице мити».
  • Відгадавши цю загадку, ви дізнаєтесь, де знаходиться перший пункт. (Рушник).
  • Розкажіть, яким чином той чи інший малюнок повязаний з Україною. (Тризуб, прапор, верба, барвінок, калина, Київ, лелека, вінок)

Пункт 2. Лябі тикар                                            (Біля карти)

  • У вас на столах карта України, в конвертах місця, які потрібно знайти… як впораєтесь, покажіть готовність групою.

Знайти і показати на карті Дніпро, Київ, Хмельницький, Карпати, Чорне море, Азовське море, Донецьк, Львів, Південний Буг.

  • А зараз покажемо біля карти на дошці загадані місця і розкажете, що ви про них знаєте…

Пункт 3.Басибуна  ньскрика                             (Бабусина скринька)

  •  Подивіться мультфільм про пектораль і дайте відповіді на такі запитання:
  1. З чого зроблена пектораль?
  2. Яка її маса?
  3. Хто її одягав?
  4. Що символізує пектораль?
  5. Скільки ярусів є у прикрасі?
  6. Де зберігається коштовність?

Пункт 4 Вореде  ньзна                                       (Дерево знань)

- Прочитайте розірвані прислівя і поясніть їх.

а рідний край -        якій своє гніздо н

За рідний край -        якій своє гніздо не миле.

Україна - рідний край,      де мати народила.

Та земля мила,                життя віддай.

Погана та пташка,               про її добробут дбай.

Пункт 5. Им євройціпе                                  (Ми – європейці)

  • Які країни межують з нашою державою? Знайдіть на карті.
  • Подивіться невелике відео і постарайтесь здогалатись, яка це країна.

Пункт 6. Им  аріптоти                                               (Ми патріоти)

  • У вас на партаз є різнокольорові квіти, запишіть побажання нашій країні і прикріпіть їх на дошку.

 (Звучить пісня Тіни Кароль «Україна – це я».Учні прикріплюють на дошці квітки, супроводжуючи побажанням рідній Вітчизні (добра, миру, безпеки, процвітання тощо) і висловлюванням про свої вчинки (посадимо сад, будемо гарно навчатись, створимо не один цікавий проект і т. д. )).

V. Підсумок, рефлексія.

- Чи сподобався вам наш квест? Чим саме?

- Що запамяталось?

- Що сподобалось найбільше?

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 липня 2018
Переглядів
398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку