«Персональне навчальне середовище та дистанційне опрацювання даних»

Про матеріал

ТЕМА УРОКУ:

«Персональне навчальне середовище та дистанційне опрацювання даних»

КЛАС: 9

МЕТА УРОКУ:

•формувати навички використання веб-технологій для створення ПНС;

•розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички;

•виховувати інформаційну культуру учнів.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

•учні повинні вміти пояснювати зміст понять «персональне навчальне середовище», «хмарні технології», «хмарний диск»;

•описувати можливості використання веб-документів;

•створювати, надавати доступ та використовувати документи колективного опрацювання.

ОБЛАДНАННЯ:

  • •підручник,
  • •комп'ютер зі встановленим браузером, під'єднаний до мережі Інтернет.

ТИП УРОКУ: комбінований

ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ: «Перевернуте навчання»

Перегляд файлу

1

 

УРОК №  ______

КЛАС:  9

ВЧИТЕЛЬ: Білійчук Жанна Василівна

 

ТЕМА УРОКУ:

«Персональне навчальне середовище та дистанційне опрацювання даних»

МЕТА УРОКУ:

  •        формувати навички використання веб-технологій для створення ПНС;
  •        розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички;
  •        виховувати інформаційну культуру учнів.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

  •        учні повинні вміти пояснювати зміст понять «персональне навчальне середовище», «хмарні технології», «хмарний диск»;
  •        описувати можливості використання веб-документів;
  •        створювати, надавати доступ та використовувати документи колективного опрацювання.

ОБЛАДНАННЯ:

  • підручник,
  • комп’ютер зі встановленим браузером, під’єднаний до мережі Інтернет.

ТИП УРОКУ: комбінований

ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ: «Перевернуте навчання»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТРУКТУРА УРОКУ

 

  1.            Організаційний етап – 1 хв.
  2.            Проведення інструктажу з ТБ – 1 хв.
  3.            Перевірка домашнього завдання  – 2 хв.
  4.            Осмислення нового матеріалу – 37 хв.

4.1. Дискусія – 7 хв.

4.1.1. «Асоціативний кущ» – 2 хв.

4.1.2. «Вільний мікрофон» – 5 хв.

4.2. Формування практичних навичок – 30 хв.

4.2.1. Робота за комп’ютером – 10 хв.

4.2.2. Рефлексія діяльності – 5 хв.

  •                    Вправа для очей – 1 хв.
  •                    «Прес-конференція» – 4 хв.

4.2.3. Продовження роботи за комп’ютером – 15 хв.

  1.            Підсумок уроку. Оцінювання – 3 хв.
  2.            Домашнє завдання – 1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

 

  1.            Організаційний етап – 1 хв.

Рефлексія настрою та емоційного стану

Дії вчителя: привітання, перевірка присутніх, налаштування учнів на робочий лад і позитивний емоційний настрій на уроці.

«Сходинки до успіху»

Спільно з учнями розглядаємо зображення зі сходинками. Упродовж уроку учні оцінюють свою роботу на кожному етапі у вигляді сходинок, які ведуть до УСПІХУ.

  1.            Проведення інструктажу з ТБ – 1 хв.

Пригадуємо

Дії вчителя: проведення інструктажу з ТБ.

Дії учнів: нагадування правил безпечної роботи за комп’ютером.

  1.            Перевірка домашнього завдання  – 2 хв.

Прогрес учнів в живому часі

Дії вчителя: поширює  учням код сесії, або ж посилання, за яким учні відразу потраплять до відповідної групи тестових завдань на безкоштовному сервісі Go Pollock.

Дії учнів: дають відповіді на тестові запитання, користуючись Go Pollock з комп’ютерів, планшетів та смартфонів.

  1.            Осмислення нового матеріалу – 37 хв.

Обговорюємо

4.1. Дискусія – 7 хв.

4.1.1. Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ» – 2 хв.

Дії вчителя: визначає тему одним словом. (ПНС)

Дії учнів: згадують все, що виникає в пам'яті стосовно цього слова.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.2. Інтерактивна вправа «Вільний мікрофон» – 5 хв.

Дії вчителя: проводить дискусію з учнями: дає відповіді на питання, які учні не зрозуміли під час засвоєння нового матеріалу, спільно обговорюють їх, дещо пригадують. Ознайомлює з правилами дискусії яких слід дотримуватись.

При проведенні дискусії слід дотримуватись таких правил:

  •         Говорити по черзі, а не всі одночасно.
  •         Не перебивати того, хто говорить.
  •         Критикувати ідею, а не особу, яка її висловила.
  •         Поважати всі висловлені думки (позиції).
  •         Не змінювати тему дискусії.

Дії учнів: дають запитання вчителю, обмінюються думками.

Спільно з учнями розмірковуємо над перевагами і недоліками хмарних технологій.

Питання, які учні не зрозуміли

 

Потрібно нагадати

 

Практичні навички, що викликали труднощі

 

 

4.2. Формування практичних навичок – 30 хв.

4.2.1. Робота за комп’ютером – 10 хв.

Діємо

Дії вчителя: ознайомлює зі змістом завдання

Дії учнів: працюють самостійно

4.2.2. Рефлексія діяльності – 5 хв.

Бережемо зір

• Вправа для очей – 1 хв.

Дії вчителя: проводить з учнями вправу для очей

Дії учнів: виконують вправу

Обговорюємо

• «Прес-конференція» (Метод «ПРЕС») – 4 хв.

Дії вчителя: озвучує тему дискусійного питання «Інтернет - шкідливий, чи все ж таки корисний?»

Дії учнів: аргументовано в чіткій та стислій формі висловлюють свою думку з дискусійного питання. Захищаючи свою позицію, намагаються дотримуватися структури методу «ПРЕС».

Метод «ПРЕС» використовується у випадках, коли виникають суперечливі питання і вам потрібно зайняти й аргументувати чітко визначену позицію з суспільної проблеми, що обговорюється. Метою застосування цього методу є надання учням можливості під час уроків навчитися формулювати й висловлювати свою думку з дискусійного питання аргументовано в чіткій та стислій формі.

Структура та етапи метод «ПРЕС»:

  •     Позиція: …я вважаю, що..

(висловлюється власна думка, пояснюється в чому полягає точка зору).

  •     Обґрунтування: ...тому, що…

(наводиться причина появи цієї чи іншої думки).

  •     Приклад: …наприклад...

(наводяться факти, які демонструють докази, підсилюють вашу позицію).

  •     Висновки... отже, я вважаю…

(узагальнення думки, висновок про те, що необхідно робити – заклик прийняти вашу позицію).

4.2.3. Продовження роботи за комп’ютером – 15 хв.

Працюємо в парах

Дії вчителя: ознайомлює зі змістом завдання. Визначає час на пошук та аналіз інформації

Дії учнів: працюють в парах над веб-документом колективного опрацювання

Об’єднуються в пари: один із учнів надає доступ веб-документ на хмарному диску, надаючи доступ для колективного опрацювання іншому (редагування документа)

Результат роботи учнів: презентація, створена безпосередньо на хмарному диску з доступом на право перегляду вчителю.

 

Тема: «Інтернет - шкідливий, чи все ж таки корисний?»

1.  "Як виникла мережа Інтернет?"

нейтральна інформація: як виникла мережа Інтернет? В чому суть мережі Інтернет? Яке призначення "всесвітньої павутини"?

2. "Переваги Інтернету"

позитивні моменти: яку користь приносить глобальна мережа людству?

3. "Приклади негативного впливу Інтернету на людину і соціум"

негатив, небезпека, застереження: які "підводні камені" часто підстерігають користувачів Інтернету?

4. "Поради Інтернет-шанувальникам"

підсумки почутого, спостереження

сформулюйте кілька порад Інтернет-шанувальникам; спрогнозуйте можливі шляхи подальшого розвитку мережі.

 

  1.            Підсумок уроку. Оцінювання – 3 хв.

Дії учнів: висловлюються одним реченням:


Сьогодні я дізнався… ?

Було цікаво…

Я виконував завдання… ?

Було складно…

Тепер я зможу… ?

Я зрозумів…

У мене вийшло… ?

Я відчув, що…

Мене здивувало… ?

Я навчився…

Я зміг…

Я спробую… ?

Мені захотілося…

Урок дав мені для життя…


обговорюють практичні навички, що викликали труднощі.

Дії вчителя: Оцінювання.

  1.            Домашнє завдання. – 1 хв.

Дії вчителя: роз`яснює питання щодо проведення домашньої роботи

Пошук інформації

Тема: «Порівняння хмарних сховищ OneDrive та Google Drive»

План роботи:

1. Максимальний розмір завантаження

2. Безкоштовне сховище

3. Безкоштовне збільшення обсягу сховища

4. Тарифи

 

Результат роботи: текстовий документ в хмарі

 

Міні-проект

Тема за вибором:

  1. Історія виникнення хмарних технологій
  2. Різновиди хмарних технологій
  3. Переваги хмарних технологій
  4. Недоліки хмарних технологій

Результат роботи: презентація в хмарі

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Македонська Анжела
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ткачук Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ткачук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лазурко Марія
    Дякую! Цікаво...
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Білокур Катерина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Тарановська Таїсія
    Чудово! Дякую за дуже цікаву розробку уроку!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
1511
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку