№з/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи |
Термін проведення |
Цільова група/аудиторія |
Відмітка про виконання |
1. Діагностика |
||||
1.1 |
Соціально-педагогічна паспортизація класів, школи. |
вересень |
1-11 класи |
|
1.2 |
Формування проблемного поля на основі даних соціальної паспортизації класів. |
вересень |
1-11 класи |
|
1.3 |
Анкетування здобувачів освіти 5,10 класів «Адаптація» |
вересень |
5 та 10 класи |
|
1.4 |
Анкетування батьків першокласників «Адаптація» |
вересень |
Батьки |
|
1.5 |
Спостереження за ходом адаптації першокласників, здобувачів освіти 5 та 10 класів. Відвідування уроків та виховних заходів. |
вересень |
здобувачі освіти школи |
|
1.6 |
Аналіз зайнятості в гуртках дітей школи, що потребують підвищеної психолого-педагогічної уваги. |
станом на 15.09.21 |
здобувачі освіти |
|
1.7 |
Соціометричні дослідження мікроклімату у класних колективах. (соціометрія Дж.Морено) |
вересень- жовтень |
4,5,6,9,10 класи |
|
1.8 |
Анкетування учнів з метою виявлення випадків насильства над дітьми. |
листопад-грудень |
5-10 класи |
|
1.9 |
Опитувальник суб'єктивного ставлення школяра до діяльності, самого себе та оточуючих (ССДСО) (автор - О. Афанасьев) |
протягом року |
діти 6-8 класів |
|
1.10 |
Анкетування «Визначення рівня згуртованості дитячої групи». |
листопад |
5-7 класи |
|
1.11 |
Вивчення обізнаності учнів про формування навичок здорового способу життя.(анкетування) |
грудень |
здобувачі освіти |
|
1.12 |
Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів |
Протягом року |
Здобувачі освіти, вчителі |
|
1.13 |
Анонімне анкетування учнів про випадки булінгу (цькування) у школі |
Кожного півріччя |
5-11 класи |
|
1.14 |
Діагностика обізнаності підлітків щодо проблеми ВІЛ/СНІДу. |
грудень |
здобувачі освіти |
|
1.15 |
Соціологічне опитування, тестування: «Чи знаю я свої права?» |
грудень |
5-8 класи |
|
1.16 |
Анкетування «Ставлення до школи». |
січень |
діти 4-6 класів |
|
1.17 |
Анкетування «Безпечне поводження в Інтернеті». |
лютий |
6-10 класи |
|
1.18 |
Анкетування учнів для визначення соціальних тем, які вони пропонують для обговорення |
протягом року |
5-11 класи |
|
1.19 |
Індивідуальна та групова діагностика учнів, батьків та вчителів за запитом. |
протягом року |
діти, батьки, вчителі |
|
2. Профілактика, у тому числі розвиток соціальних навичок |
||||
2.1 |
Засідання служби порозуміння (за окремим планом). |
листопад-травень |
Діти, які потребують підвищеної педагогічної уваги |
|
2.2 |
Психологічні поради батькам: «Як зберегти психічне здоров’я дітей в період карантину» |
протягом року |
|
|
2.3 |
Облік відвідування учнями навчальних занять та запобігання дитячій бездоглядності |
протягом року |
1-11 класи |
|
2.4 |
Організація зустрічей з представниками поліції з метою проведення профілактичних та роз’яснювальних бесід для учнів |
протягом року |
діти 8-11 класів |
|
2.5 |
Психологічна хвилина “Характер людини: як він формується” |
вересень |
6 класи |
|
2.6 |
Квест «Подорож безпечною Мережею» |
жовтень |
5-8 класи |
|
2.7 |
Пам’ятка для батьків «Як забезпечити безпеку дітей у мережі Інтернет» |
жовтень |
батьки |
|
2.8 |
Інтерактивне заняття «Булінг та кібербулінг – реальна проблема сьогодення» |
вересень, грудень |
5-9 класи |
|
2.9 |
Поради соціального педагога: «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
вересень, грудень |
здобувачі освіти |
|
2.10 |
Підготовка тематичних буклетів за участю старшокласників |
вересень, грудень |
8-9 класи |
|
2.11 |
Заняття для здобувачів освіти початкової ланки «Робота над казкою Г.К.Андерсена «Гидке качення.» (толерантність) |
вересень, грудень |
діти 2-4 класів |
|
2.12 |
Заходи до Міжнародного Дня толерантності. «Вчимося бути толерантними» |
листопад |
здобувачі освіти |
|
2.13 |
Інтерактивне заняття «Життя на продаж» (Запобігання торгівлею людьми) |
листопад |
10-11 класи |
|
2.14 |
Класна година з профілактики самопошкоджуючої поведінки «Життя дається людині лише раз» (профілактика суїциду) |
листопад |
10 клас |
|
2.15 |
Індивідуальна профілактична робота з дітьми, схильними до правопорушень |
протягом року |
здобувачі освіти |
|
|
Профілактика шкідливих звичок та формування навичок здорового способу життя |
протягом року |
1-11 класи |
|
2.16 |
Інформаційно-просвітницькі акції «Червону стрічку носять небайдужі» до Всесвітнього Дня боротьби проти СНІДу, «Школа проти СНІДу» |
грудень |
діти, батьки, педагоги |
|
2.17 |
Акція «16 днів проти насильства» |
листопад – грудень |
діти, батьки, педагоги |
За окремим планом |
2.18 |
Заходи до Всесвітнього Дня прав людини: ділова гра «Я – людина, а, отже маю права»; інтерактивне заняття «Подорож у країну прав»; вікторина для учнів «Чи знаєте ви…», «Виконуємо свої обов’язки»
|
грудень |
здобувачі освіти |
|
2.19 |
Перегляд та обговорення кінофільму «Людолови. Стоп насильству» |
січень |
5 клас |
|
2.20 |
Перегляд та обговорення кінофільму «Стоп насильству» |
січень |
10 клас |
|
2.21 |
Тренінг для вчителів «Попередження синдрому емоційного вигорання» за методикою К.Маслача та С.Джексона |
січень, лютий |
|
|
2.22 |
Курс «Попередження, виявлення та реагування у випадку сексуального насилля над дітьми» Урок 1: Правила безпеки. Безпечні та небезпечні дотики. Урок 2: Неважливо, хто торкається. Урок 3: Безпечна поведінка з незнайомцями. Урок 4: Розкажи дорослому. |
лютий |
2-4 класи |
|
2.23 |
Інтерактивне заняття «Подолання конфліктів у спілкуванні з батьками» |
квітень |
7-8 класи |
|
2.24 |
Просвітницько-профілактичні заходи з питань протидії торгівлі людьми |
протягом року |
1-11 класи |
|
2.25 |
Виховна година «7 кольорів щастя» |
березень |
1-ші класи |
|
2.26 |
Година-презентація «Рівні права та можливості чоловіків та жінок у суспільстві. Гендерна освіта» |
березень |
5 клас |
|
2.27 |
Відеолекторії: - «Стоп булінг!»; - «Безпечна школа» відомого оратора Ніка Вуйчича; - Скажи булінгу «Ні!», перегляд мультфільмів, які навчають цінувати кожного; - «Алкоголізм, тютюнопаління – перші кроки до наркоманії» |
протягом року |
|
|
2.28 |
Година соціального педагога з метою формування в підлітків навичок здорового способу життя, негативного ставлення до наркотичних речовин, алкоголю, тютюнопаління |
протягом року |
здобувачі освіти |
|
2.29 |
Проведення з дітьми старших класів заняття з питань гендерного виховання. |
травень |
6-8 класи |
|
2.30 |
Розбудова миру. Профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації |
протягом року |
здобувачі освіти 4-11 класів, батьки |
|
2.31 |
Оформлення стенду: - «Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу!»; - «Шкідливі звички і їх вплив на здоров’я людини»; - «Толерантність у нашому житті»; - «СНІД: подумай про майбутнє - обери життя» та виготовлення буклетів «Його ім’я – підступний СНІД»; - «Булити не модно!» |
протягом року
|
|
|
|
||||
4.1 |
Психологічна підтримка і допомога учням, батькам, вчителям в умовах пандемії COVID – 19 |
протягом року |
діти, батьки, вчителі |
|
4.2 |
Консультування батьків та вчителів з питань адаптації учнів до нових умов навчання. |
вересень-листопад |
батьки, вчителі |
|
4.3 |
Консультування батьків з питань виховання та навчання дітей. |
протягом року |
батьки |
|
4.4 |
Індивідуальні бесіди з дітьми пільгових категорій «Проведення позаурочного часу, участь в роботі гуртків, факультативів». |
протягом року |
діти пільгового контингенту |
|
4.5 |
Консультативна робота зі здобувачами освіти схильними до виникнення залежностей (тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії). |
протягом року |
здобувачі освіти |
|
4.6 |
Проведення групової консультації з класними керівниками «Питання виховної роботи з дітьми пільгових категорій, про необхідність уваги до таких дітей»,(діти з особливими освітніми потребами) |
протягом року |
класні керівники |
|
4.7 |
Консультування класних керівників з проблемних ситуацій |
протягом року |
класні керівники |
|
4.8 |
Групові та індивідуальні консультації з учнями, батьками та педагогами (за запитом). |
протягом року |
педагоги, діти, батьки |
|
4.9 |
Консультація дітей, які стоять на внутрішкільному обліку щодо профілактики здорового способу життя, бездоглядності та злочинності. |
протягом року |
Діти, які стоять на внутрішкільному обліку |
|
4.10 |
Консультування сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах |
протягом року |
батьки |
|
4.11 |
Консультативна підтримка дітей, батьки яких знаходяться в зоні АТО |
протягом року |
здобувачі освіти, батьки яких знаходяться в зоні АТО |
|
4.12 |
Консультування щодо результатів проведеної діагностики, надання рекомендацій, психологічної підтримки усім учасникам навчально-виховного процесу |
протягом року |
Педагоги, діти |
|
|
||||
5.1 |
Співпраця з ЦСССДМ |
постійно |
|
|
5.2 |
Управління праці та соціального захисту населення |
за потребою |
|
|
5.3 |
Співпраця з інспектором сектору ювенальної превенції |
за потребою |
|
|
5.4 |
Взаємодія з органами виконавчої влади |
постійно |
|
|
5.5 |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
постійно |
|
|
5.6 |
Співпраця з представниками психологічної служби |
протягом року |
|
|
|
||||
6.1 |
Психолого-педагогічний консиліум:- «Адаптація першокласників»;- «Адаптація п’ятикласників» |
жовтень |
педагоги |
|
6.2 |
Загальношкільні батьківські збори «Безпека дітей позаурочний час» |
вересень |
батьки |
|
6.3 |
Виступ на батьківських зборах "Булінг. Шкільна травля" |
вересень,грудень |
батьки |
|
6.4 |
Психологічна хвилина “Характер людини: як він формується” |
вересень |
6 класи |
|
6.5 |
Важливість професійного вибору |
лютий, березень |
Здобувачі освіти 9, 11 класів |
|
6.6 |
Презентація «Професії нашого часу», «Соціальна робота як професія» |
лютий |
11 клас |
|
6.7 |
Виховна годна «Правильний вибір професії – запорука життєвого успіху» |
березень |
9,11 класи |
|
6.8 |
Нарада при директорі «Підтримка обдарованих дітей» |
березень |
педагоги |
|
6.9 |
Клуб «Діалог» (зустріч з представниками психологічної служби) |
квітень |
9 клас |
|
6.10 |
Соціальна реклама “Бережи себе” |
квітень |
9 клас |
|
6.11 |
Тренінг “Моє працевлаштування” |
травень |
10 клас |
|
6.12 |
Інтерактивне заняття «Сім'я в житті людини» |
травень |
6-7 класи |
|
|
||||
7.1 |
Оформлення робочого кабінету до нового навчального року. |
серпень |
|
|
7.2 |
Складання планів роботи: річного, місячного, тижневого. |
серпень |
|
|
7.3 |
Оформлення документації психологічної служби. |
вересень |
|
|
7.4 |
Складання аналітичного та статистичного звітів |
один раз в семестр |
|
|
7.5 |
Організація оздоровлення дітей пільгового контингенту згідно Закону України “Про оздоровлення” |
травень |
|
|
7.6 |
Організація харчування дітей пільгового контингенту |
2023-2024 н.р. |
|
|
7.7 |
Підготовка до проведення тренінгів, бесід, діагностичної, корекційно-розвивальної та просвітницької роботи. |
протягом року |
|
|
7.8 |
Підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних радах, семінарах. |
протягом року |
|
|
7.9 |
Опрацювання результатів соціально-педагогічних досліджень |
протягом року |
|
|
7.10 |
Самоосвіта |
постійно |
|
|