Перспективний план роботи соціального педагога ліцею

Про матеріал
Мета діяльності соціального педагога – створення сприятливих умов для особистісного розвитку людини (фізичного, соціального, духовно-морального, інтелектуального), надання комплексної психолого-педагогічної допомоги у саморозвитку та самореалізації в процесі соціалізації, а також захист людини у її життєвому просторі.
Перегляд файлу

 

з/п

Напрями діяльності  з учасниками освітнього процесу  закладу освіти. Види та форми роботи

Термін проведення

 

Цільова група/аудиторія

Відмітка про виконання

1.     Діагностика

1.1

Соціально-педагогічна паспортизація класів, школи.

вересень

1-11 класи

 

1.2

Формування проблемного поля на основі даних  соціальної паспортизації класів.

вересень

1-11 класи

 

1.3

Анкетування здобувачів освіти 5,10 класів «Адаптація»

вересень

5 та 10 класи

 

1.4

Анкетування батьків першокласників «Адаптація»

вересень

Батьки

 

1.5

Спостереження за ходом адаптації першокласників, здобувачів освіти 5 та 10 класів. Відвідування уроків та виховних заходів.

вересень

здобувачі освіти школи

 

1.6

Аналіз зайнятості в гуртках дітей школи, що потребують підвищеної психолого-педагогічної уваги.

станом на 15.09.21

здобувачі освіти

 

1.7

Соціометричні дослідження мікроклімату  у класних колективах. (соціометрія Дж.Морено)

вересень-

жовтень 

4,5,6,9,10 класи

 

1.8

Анкетування учнів з метою виявлення випадків насильства над дітьми.

листопад-грудень

5-10 класи

 

1.9

Опитувальник суб'єктивного ставлення школяра до діяльності, самого себе та оточуючих (ССДСО)

(автор - О. Афанасьев)

протягом року

діти 6-8 класів

 

1.10

Анкетування «Визначення рівня згуртованості дитячої групи».

листопад

5-7 класи

 

1.11

Вивчення обізнаності учнів про формування навичок здорового способу життя.(анкетування)

грудень

здобувачі освіти

 

1.12

Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів 

Протягом року

Здобувачі освіти, вчителі

 

1.13

Анонімне анкетування учнів про випадки булінгу (цькування) у школі

Кожного півріччя

5-11 класи

 

1.14

Діагностика обізнаності підлітків щодо проблеми ВІЛ/СНІДу.

грудень

здобувачі освіти

 

1.15

Соціологічне опитування, тестування: «Чи знаю я свої права?»

грудень

5-8 класи

 

1.16

Анкетування «Ставлення до школи».

січень

діти 4-6 класів

 

1.17

Анкетування «Безпечне поводження в Інтернеті».

лютий

6-10 класи

 

1.18

Анкетування учнів для визначення соціальних тем, які вони пропонують для обговорення

протягом року

5-11 класи

 

1.19

Індивідуальна та групова діагностика учнів, батьків та вчителів за запитом.

протягом року

діти, батьки, вчителі

 

2.     Профілактика, у тому числі розвиток соціальних навичок

2.1

Засідання служби порозуміння (за окремим планом).

листопад-травень

Діти, які потребують підвищеної педагогічної уваги

 

2.2

Психологічні поради батькам: «Як зберегти психічне здоров’я дітей в період карантину»

протягом

року

 

 

2.3

Облік відвідування учнями навчальних занять та запобігання дитячій бездоглядності

протягом

року

1-11 класи

 

2.4

Організація зустрічей з представниками поліції з метою проведення профілактичних та роз’яснювальних бесід для учнів

протягом року

діти 8-11 класів

 

2.5

Психологічна хвилина “Характер людини: як він формується”

вересень

6 класи

 

2.6

Квест «Подорож безпечною Мережею»

жовтень

5-8 класи

 

2.7

Пам’ятка для батьків «Як забезпечити безпеку дітей у мережі Інтернет»

жовтень

батьки

 

2.8

Інтерактивне заняття  «Булінг та кібербулінг – реальна проблема сьогодення»

вересень, грудень

5-9 класи

 

2.9

Поради соціального педагога: «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

вересень, грудень

здобувачі освіти

 

2.10

Підготовка тематичних буклетів за участю старшокласників

вересень, грудень

8-9 класи

 

2.11

Заняття для здобувачів освіти початкової ланки «Робота над казкою Г.К.Андерсена «Гидке качення.» (толерантність)

вересень, грудень

діти 2-4 класів

 

2.12

Заходи до Міжнародного Дня толерантності. «Вчимося бути толерантними» 

листопад

здобувачі освіти

 

2.13

Інтерактивне заняття «Життя на продаж» (Запобігання торгівлею людьми)

листопад

10-11 класи

 

2.14

Класна година з профілактики самопошкоджуючої поведінки «Життя дається людині лише раз» (профілактика суїциду)

листопад

10 клас

 

2.15

Індивідуальна профілактична робота з дітьми, схильними до правопорушень

протягом року

здобувачі освіти

 

 

Профілактика шкідливих звичок та формування навичок здорового способу життя

протягом року

1-11 класи

 

2.16

Інформаційно-просвітницькі акції «Червону стрічку носять небайдужі» до Всесвітнього Дня боротьби проти СНІДу, «Школа проти СНІДу»

грудень

діти, батьки, педагоги

 

2.17

Акція «16 днів проти насильства»

листопад – грудень

діти, батьки, педагоги

За  окремим планом

2.18

Заходи до Всесвітнього Дня прав людини:

     ділова гра «Я – людина, а, отже маю права»;

     інтерактивне заняття «Подорож у країну прав»;

     вікторина для учнів «Чи знаєте ви…», «Виконуємо свої обов’язки»

 

грудень

здобувачі освіти

 

2.19

Перегляд та обговорення кінофільму «Людолови. Стоп насильству»

січень

5 клас

 

2.20

Перегляд та обговорення кінофільму «Стоп насильству»

січень

10 клас

 

2.21

Тренінг для вчителів «Попередження синдрому емоційного вигорання» за методикою К.Маслача та С.Джексона

січень, лютий

 

 

2.22

Курс «Попередження, виявлення та реагування у випадку сексуального насилля над дітьми»

     Урок 1: Правила безпеки. Безпечні та небезпечні дотики.

     Урок 2: Неважливо, хто торкається.

     Урок 3: Безпечна поведінка з незнайомцями.

     Урок 4: Розкажи дорослому. 

лютий

2-4 класи

 

2.23

Інтерактивне заняття  «Подолання конфліктів у спілкуванні з батьками»

квітень

7-8 класи

 

2.24

Просвітницько-профілактичні заходи з питань протидії торгівлі людьми

протягом року

1-11 класи

 

2.25

Виховна година «7 кольорів щастя»

березень

1-ші класи

 

2.26

Година-презентація «Рівні права та можливості чоловіків та жінок у суспільстві. Гендерна освіта»

березень

5 клас

 

2.27

Відеолекторії:

- «Стоп булінг!»;

- «Безпечна школа» відомого оратора Ніка Вуйчича;

- Скажи булінгу «Ні!», перегляд мультфільмів, які навчають цінувати кожного;

- «Алкоголізм, тютюнопаління – перші кроки до наркоманії»

протягом року

 

 

2.28

Година соціального педагога з метою формування в підлітків навичок здорового способу життя, негативного ставлення до наркотичних речовин, алкоголю, тютюнопаління

протягом року

здобувачі освіти

 

2.29

Проведення з дітьми старших класів заняття з питань гендерного виховання.

травень

6-8 класи

 

2.30

Розбудова миру. Профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації

протягом року

здобувачі освіти 4-11 класів,

батьки

 

2.31

Оформлення стенду:

-         «Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу!»;

-         «Шкідливі звички і їх вплив на здоров’я людини»;

-         «Толерантність у нашому житті»;

-         «СНІД: подумай про майбутнє - обери життя» та виготовлення буклетів «Його ім’я – підступний СНІД»;

-         «Булити не модно!»

протягом року

 

 

 

 

 

  1. Консультування

4.1

Психологічна підтримка і допомога учням, батькам, вчителям  в умовах пандемії COVID – 19

протягом року

діти, батьки, вчителі

 

4.2

Консультування батьків та вчителів з питань адаптації учнів до нових умов навчання.

вересень-листопад

батьки, вчителі

 

4.3

Консультування батьків з питань виховання та навчання дітей.

протягом року

батьки

 

4.4

Індивідуальні бесіди з дітьми пільгових категорій «Проведення позаурочного часу, участь в роботі гуртків, факультативів».

протягом року

діти пільгового контингенту

 

4.5

Консультативна робота зі здобувачами освіти схильними до виникнення залежностей (тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії).

протягом року

здобувачі освіти

 

4.6

Проведення групової консультації з класними керівниками «Питання виховної роботи з дітьми пільгових категорій, про необхідність уваги до таких дітей»,(діти з особливими освітніми потребами)

протягом року

класні керівники

 

4.7

Консультування класних керівників з проблемних ситуацій

протягом року

класні керівники

 

4.8

Групові та індивідуальні консультації з учнями, батьками та педагогами (за запитом).

протягом року

педагоги, діти, батьки

 

4.9

Консультація дітей, які стоять на внутрішкільному обліку щодо профілактики здорового способу життя, бездоглядності та злочинності.

протягом року

Діти, які стоять на внутрішкільному обліку

 

4.10

Консультування сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах

протягом року

батьки

 

4.11

Консультативна підтримка дітей, батьки яких знаходяться в зоні АТО

протягом року

здобувачі освіти, батьки яких знаходяться в зоні АТО

 

4.12

Консультування щодо результатів проведеної діагностики, надання рекомендацій, психологічної підтримки усім учасникам навчально-виховного процесу

протягом року

Педагоги, діти

 

  1. Зв'язки з громадськістю

5.1

Співпраця з ЦСССДМ

постійно

 

 

5.2

Управління праці та соціального захисту населення

за потребою

 

 

5.3

Співпраця з інспектором сектору ювенальної превенції 

за потребою

 

 

5.4

Взаємодія з органами виконавчої влади

постійно

 

 

5.5

Відділ освіти, культури, молоді та спорту

постійно

 

 

5.6

Співпраця з представниками психологічної служби

протягом року

 

 

  1. Просвіта

6.1

Психолого-педагогічний консиліум:    

-         «Адаптація першокласників»;

-         «Адаптація п’ятикласників»   

жовтень

педагоги

 

6.2

Загальношкільні батьківські збори «Безпека дітей позаурочний час»

вересень

батьки

 

6.3

Виступ на батьківських зборах "Булінг. Шкільна травля"

вересень,

грудень

батьки

 

6.4

Психологічна хвилина “Характер людини: як він формується”

вересень

6 класи

 

6.5

Важливість професійного вибору

лютий, березень

Здобувачі освіти

9, 11 класів

 

6.6

Презентація «Професії нашого часу», «Соціальна робота як професія» 

лютий

11 клас

 

6.7

Виховна годна «Правильний вибір професії – запорука життєвого успіху»

березень

9,11 класи

 

6.8

Нарада при директорі «Підтримка обдарованих дітей»

березень

педагоги

 

6.9

Клуб «Діалог» (зустріч з представниками психологічної служби)

квітень

9 клас

 

6.10

Соціальна реклама “Бережи себе”

квітень

9 клас

 

6.11

Тренінг “Моє працевлаштування”

травень

10 клас

 

6.12

Інтерактивне заняття «Сім'я в житті людини»

травень

6-7 класи

 

  1. Організаційно-методична, соціально-захисна функції

7.1

Оформлення робочого кабінету до нового навчального року.

серпень

 

 

7.2

Складання планів роботи: річного, місячного, тижневого.

серпень

 

 

7.3

Оформлення документації психологічної служби.

вересень

 

 

7.4

Складання аналітичного та статистичного звітів

один раз в семестр

 

 

7.5

Організація оздоровлення дітей пільгового контингенту згідно Закону України “Про оздоровлення”

травень

 

 

7.6

Організація харчування дітей пільгового

контингенту

2023-2024

н.р.

 

 

7.7

Підготовка до проведення тренінгів, бесід, діагностичної, корекційно-розвивальної та просвітницької роботи.

протягом року

 

 

7.8

Підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних радах, семінарах.

протягом року

 

 

7.9

Опрацювання результатів соціально-педагогічних досліджень

протягом року

 

 

7.10

Самоосвіта

постійно

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку