Розробка заняття для роботи психолога

Про матеріал
Матеріал заняття знадобиться психологу при роботі з сім'ями де батьки і діти не знаходять спільну мову.
Перегляд файлу

Заняття №5.(Спільно діти з батьками).

Тема: Співпраця батька та дитини.

Інструментарій: м'яч, шарф, листи А4, олівці, фломастери.

1.Розминка.

Вправа «Снігова куля» (учасники сидять у колі).

Інструкція: учасник, отримуючи іграшку-символ та розповідає про якесь спільне заняття з дитиною, що відбувалося на тижні між заняттями, потім передає іграшку наступному учаснику. (5 хв).

 Вправа «Передай предмет»

Ціль: Ця весела розминка допомагає учасникам реалізувати творчі нахили, піднімає настрій, підвищує групову динаміку.

Інструкція: Тренер бере якийсь предмет (маркер, м'ячик, зім'ятий аркуш паперу) і віддає його найближчому учаснику. «Ваше завдання — передати цей предмет своєму сусідові справа якось театрально, з використанням незвичайних жестів, і так по колу. Причому способи передачі не повинні повторюватися. Якщо предмет впаде, починаємо спочатку». Найоригінальнішого можна нагородити оплесками. (5 хв.)

 

Вправа "Що можна зробити з предметом" (учасники сидять у колі).

Ціль: розвиток творчого мислення.

Інструкція: кожен по черзі повинен сказати, як можна використовувати цей предмет (шарф). Починає гру тренер, продовжує – учасник праворуч від нього і далі по колу. Той учасник, який не зможе придумати, як використовувати цей предмет, вибуває з гри. Перемагає учасник, який вигадав найбільше способів. (10 хв)

 

 

2.Основна частина.

Вправа «Похвалися мамою (татом)» (учасники сидять у колі).

Мета: розвиток у дітей навичок спілкування, уваги, спостережливості, вміння висловлювати словами симпатію до іншої людини. Отримання батьками інформації про себе.

Інструкція: «Усім дуже подобається, коли про нього говорять приємне. Сьогодні ми пограємо у хвалько. Тільки хвалитися ми будемо не собою, а своїми батьками. Адже це так приємно і почесно мати найкращих маму та тата. Подивіться своїх батьків. Подумайте, які вони, що в них хорошого? Що вони вміють? Які добрі вчинки робили? Чим вони можуть подобатися? Далі ведучий може дати зразок подібного «хвастовства». (15 хв).

Вправа «Сімейний портрет» (Батьки та діти сидять за різними столами).

Ціль: Діагностика внутрішньосімейних відносин.

Тренер просить учасників намалювати портрет своєї сім'ї. При цьому діти не повинні бачити, що малюють батьки, батьки не бачать, що малюють діти. (15 хв.)

Обговорення малюнків кожної сім'ї. В чому різниця? У чому схожість? Звернути увагу на розташування членів сім'ї щодо один одного.

3.Завершення.

Вправа «Лобове місце» (15 хв.)

Ціль: отримання зворотного зв'язку, рефлексія.

Інструкція: кожен з учасників ділиться враженнями минулого заняття, говорить про те, що відчуває, що дізнався про себе і про дитину.

 

 

docx
Додав(-ла)
Павлова Таїсія
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку