Підсумкова діагностична робота
з української мови з теми: «Речення»
4 клас: 33-34 тиждень навчання
(розроблено з урахуванням обов'язкових результатів навчання другого циклу Державного стандарту початкової освіти)
Мета: Визначити рівень навчальних досягнень учнів 4-го класу з теми «Речення»:
- рівень сформованості уміння визначати усі наявні орфографічні правила для виконання поставленого завдання;
- рівень сформованості умінь розпізнавати наявність орфограм у слові;
- здатність до самоаналізу своєї роботи;
- здатність критично оцінити інформацію в запропонованих завданнях для збагачення власного досвіду;
- рівень самостійності під час виконання роботи.
Підготувала вчитель початкових класів
Соколянський ЗЗСО І- ІІст
Поцілуйко О.Я.
Підсумкова діагностична робота
з теми: «Речення»
Прізвище, ім'я _______________________________________________
Дата _______________________________________________________
І варіант
Сонце,обрій,вже,за,давно,зайшло.
________________________________________________________
________________________________________________________
2. Познач речення з однорідними членами. Підкресли їх.
а) Прийди,прийди,сонечко,під мо віконечко
б) Сонечко гріє землю, радіє вона.
в) Сонечко бавиться, виграє яскравим своїм промінням.
3. Познач спонукальне речення .
а) Завітай, ясне сонечко, у моє віконечко.
б) Пригріває сонечко землю, радіє вона.
4. Познач складне речення, підкресли граматичну основу.
а) Прилітайте, горобчики, до нашого віконечка.
б) Змайстрували годівнички, прилетіли синички.
в) Діти піклуються про пташок, підгодовують їх.
в) Сонечко бавиться, виграє яскравим своїм промінням.
5. В кінці кожного речення постав потрібний розділовий знак . Слова, що в дужках, запиши у формі звертання.
- Що ти, (донечко), шепочеш _____ (___________________)
І чому це ти не спиш _____
- Я, (матуся), спати хочу, (___________________)
Але треба вивчить вірш ____
6. Запиши речення в такій послідовності, щоб утворився текст. Устав пропущені літери. До утвореного тексту добери заголовок, запиши його перед текстом. Склади кінцівку тексту (2-3 речення) й допиши її.
Сонячний день на початку літа. Я гуляю в б…резовому ліску. Усе навкруги, ніби купається, хлюпається в золотистих хвилях т…пла та світла. Наді мною танцюють гілки б…різ
________________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Підсумкова діагностична робота
з теми: «Речення»
Прізвище, ім'я _______________________________________________
Дата _______________________________________________________
ІІ варіант
________________________________________________________
________________________________________________________
2. Познач речення з однорідними членами. Підкресли їх.
а) Прилети, синичко, до нашого віконечка.
б) Ми повісили годівнички - прилетіли синички.
в) Дбайливі дітлахи піклуються про пташок, підгодовують їх.
3. Познач складне речення, підкресли граматичну основу.
а) Я не люблю гуляти під дощем.
б) Дощик поливає, лужок оживає.
в) З-за хмар визирнуло сонце,і вже мені не було сумно.
4. Познач спонукальне речення .
а) Діти щиро подякували дідусеві за гостинність.
б) Розтанула зоря досвітня, лежить навкіл твоя земля.
в) Поспішай, мій синочку, вчитися гарно.
5. В кінці кожного речення постав потрібний розділовий знак . Слова, що в дужках, запиши у формі звертання.
І зірочки пірнули у синю безодню неба_____
Вона щиро вітає новий день, (Оленка)____ (__________________)
6. Склади речення. Запиши речення в такій послідовності, щоб утворився текст. Устав пропущені літери. До утвореного тексту добери заголовок, запиши його перед текстом.
Раптом у дол..ні з-за лісу з’явилася хмарка. Це зовсім і не хмарка, а в..л..чезна зграя шпаків. Вона насувалася швидко і зростала на очах. Сонячний осінній день.
.
________________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________