Підсумкова діагностувальна робота з математики
для учнів 4-их класів
1-В.
-
Яке число є значенням виразу 2000 + 300 + 50?
А) 2305 Б) 2035 В) 2350
-
Чому дорівнює від 45 м?
А) 8 м Б) 9 см В) 9 м
-
Визнач частку чисел 4800 та 4.
А) 2100 Б) 1200 В) 210
-
З’єднай кожне рівняння з його розв’язком.
-
х + 52 = 91 А) 100
-
х ⸱ 7 = 700 Б) 150
-
х : 15 = 10 В) 39
-
Запиши дроби в порядку зростання.
-
Порівняй вирази.
40 : 4 + 40 ⸱ 3 (40 + 40 : 4) ⸱ 3
-
Виконай дії з іменованими числами.
4 т – 19 кг = 45 дм + 6 м =
275 л : 5 = 15 год + 75 хв =
-
Визнач порядок дій та обчисли вираз.
(327 ⸱ 6 + 2958) : 3 =
-
Ширина прямокутника становить 4 см, а його довжина – у 2 рази більша. Накресли прямокутник. Чому дорівнює периметр прямокутника? Чому дорівнює площа прямокутника?
-
Розв’яжи задачу.
За перший день робітник запакував 567 наборів моделей літаків, а за другий – на 123 наборів більше. Усі моделі розклали в коробки по 3 штуки в кожну. Скільки коробок вийшло?
-
Як отримати число 100 з чотирьох дев’яток та арифметичних дій? Склади відповідний вираз.
Підсумкова діагностувальна робота з математики
для учнів 4-их класів
2-В.
-
Яке число є значенням виразу 3000 + 400 + 60?
А) 3406 Б) 3046 В) 3460
-
Чому дорівнює від 36 м?
А) 9 м Б) 9 см В) 8 см
-
Визнач частку чисел 9600 та 3.
А) 320 Б) 3200 В) 2300
-
З’єднай кожне рівняння з його розв’язком.
-
х + 48 = 82 А) 100
-
х ⸱ 6 = 600 Б) 140
-
х : 14 = 10 В) 34
-
Запиши дроби в порядку зростання.
-
Порівняй вирази.
(60 + 60 : 6) 2 60 : 6 + 60 ⸱ 2
-
Виконай дії з іменованими числами.
6 кг – 123 г = 55 дм + 7 м =
365 діб : 5 = 14 год + 65 хв =
-
Визнач порядок дій та обчисли вираз.
(4536 + 238 ⸱4) : 7 =
-
Ширина прямокутника становить 2 см, а його довжина – у 4 рази більша. Накресли прямокутник. Чому дорівнює периметр прямокутника? Чому дорівнює площа прямокутника?
-
Розв’яжи задачу.
За перший місяць майстриня розписала 865 чашок, а за другий – на 146 менше. Усі чашки розклали в набори по 6 штук у кожен. Скільки наборів вийшло?
-
Як отримати число 50 з чотирьох сімок та арифметичних дій? Склади відповідний вираз.