Підсумкова діагностувальна робота з математики, 4 клас

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота для учнів 4-их класів, містить 2 варіанти
Перегляд файлу

Підсумкова діагностувальна робота з математики

для учнів 4-их класів

1-В.

  1. Яке число є значенням виразу 2000 + 300 + 50?

А) 2305            Б) 2035                В) 2350

 

  1. Чому дорівнює від 45 м?

А) 8 м            Б) 9 см      В) 9 м

 

  1. Визнач частку чисел 4800 та 4.

   А) 2100        Б) 1200        В) 210

 

  1. З’єднай кожне рівняння з його розв’язком.
  1. х + 52 = 91             А) 100
  2. х ⸱ 7 = 700              Б) 150
  3.  х : 15 = 10             В) 39
  1. Запиши дроби в порядку зростання.

            

 

  1. Порівняй вирази.

40 : 4 + 40 ⸱ 3     (40 + 40 : 4) ⸱ 3

  1. Виконай дії з іменованими числами.

4 т – 19 кг =                                45 дм + 6 м =

275 л : 5 =                                   15 год + 75 хв =

  1. Визнач порядок дій та обчисли вираз.

       (327 ⸱ 6 + 2958) : 3 =

  1. Ширина прямокутника становить 4 см, а його довжина – у 2 рази більша. Накресли прямокутник. Чому дорівнює периметр прямокутника? Чому дорівнює площа прямокутника?

 

  1.  Розв’яжи задачу.

За перший день робітник запакував 567 наборів моделей літаків, а за другий – на 123 наборів більше. Усі моделі розклали в коробки по 3 штуки в кожну. Скільки коробок вийшло?

 

  1. Як отримати число 100 з чотирьох дев’яток та арифметичних дій? Склади відповідний вираз.

Підсумкова діагностувальна робота з математики

для учнів 4-их класів

2-В.

  1. Яке число є значенням виразу 3000 + 400 + 60?

А) 3406            Б) 3046                В) 3460

 

  1. Чому дорівнює від 36 м?

А) 9 м            Б) 9 см      В) 8 см

 

  1. Визнач частку чисел 9600 та 3.

   А) 320       Б) 3200        В) 2300

 

  1. З’єднай кожне рівняння з його розв’язком.
  1. х + 48 = 82             А) 100
  2. х ⸱ 6 = 600              Б) 140
  3.  х : 14 = 10             В) 34

 

  1. Запиши дроби в порядку зростання.

            

  1. Порівняй вирази.

(60 + 60 : 6) 2      60 : 6 + 60 ⸱ 2

  1. Виконай дії з іменованими числами.

6 кг – 123 г =                                 55 дм + 7 м =

365 діб : 5 =                                   14 год + 65 хв =

  1. Визнач порядок дій та обчисли вираз.

       (4536 + 238 ⸱4) : 7 =

  1. Ширина прямокутника становить 2 см, а його довжина – у 4 рази більша. Накресли прямокутник. Чому дорівнює периметр прямокутника? Чому дорівнює площа прямокутника?

 

  1. Розв’яжи задачу.

      За перший місяць майстриня розписала 865 чашок, а за другий – на 146 менше. Усі чашки розклали в набори по 6 штук у кожен. Скільки наборів вийшло?

 

  1. Як отримати число 50 з чотирьох сімок та арифметичних дій? Склади відповідний вираз.

 

 

docx
Додав(-ла)
Рябко Ольга
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
28 травня 2023
Переглядів
1091
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку