Вітковська Світлана,
вчителька початкових класів
Шепетівського НВК №1
Хмельницької області
ПІДСУМКОВА ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА
З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
3 клас
І. Біля кожної цифри вибрати і записати букву із правильною відповіддю.
1.Текст-це речення, які між собою за змістом
А. Зв’язані. Б. Незв‘язані.
2. До тексту можна дібрати
А. Зачин. Б. Кінцівку. В. Заголовок.
3. У тексті про когось або про щось говориться. Це
А. Заголовок. Б. Тема тексту. В. Головна думка тексту.
4. Текст, у якому хтось або щось описується, називають
А. Текстом-розповіддю. Б. Текстом-описом. В. Текстом-міркуванням.
5. У тексті-міркуванні ключове питання
А. Чому? Б. Що відбулося? Де? Коли? В. Який?
6. Слова і словосполучення «спочатку, потім, після цього…» можна використовувати для створення
А. Тексту-опису. Б. Тексту-міркування. В. Тексту-розповіді.
ІІ. Списати речення, розмістивши їх так, щоб вийшов текст.
Зустрінемося у вересні! Спочатку буде червень, потім-липень. До побачення, друзі! Ось і завершується навчальний рік. Завдання діток на ці три місяці - відпочити і набратися нових сил. За кілька днів прийде літо. Завершить літечко серпень.
ІІІ. Дописати текст (на вибір «Моя подруга» чи «Мій друг»), використавши запропоновані зачин та кінцівку.
Моя подруга/ Мій друг
У мене є найкраща подруга/найкращий друг … .
…
Ось яку чудову подругу/якого чудового друга я маю.