Підсумкова контрольна робота із зарубіжної літератури. 6 клас

Про матеріал

Завдання підсумкової контрольної роботи із зарубіжної літератури допоможе вчителеві перевірити знання шестикласниками вивченого матеріалу за навчальний рік.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Перегляд файлу

єКонтрольна робота із зарубіжної літератури         6 клас за 2017-2018 н.р.

 

І варіант

 

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

(Завдання №№1-27 = 9 балів)

 

1.                    Образ (у художній літературі), що переходить від однієї літературної епохи до іншої, зберігається й активно функціонує протягом тривалого часу або в одній національній літературі, або в різних національних літературах – це…

а) традиційний образ;              б) вічний образ;           

в) незвичний образ;                 г) загадковий образ.

 

2.                    Літературний образ, який за глибиною художнього узагальнення виходить за межі конкретних творів і зображеної в них історичної доби, містить невичерпні можливості для філософського осмислення – це…

а) традиційний образ;             б) вічний образ;            

в) незвичний образ;                 г) загадковий образ.

 

3.                    Розповідь, в якій явища природи або реальні події були творчо переосмислені колективною (первісною) свідомістю давніх людей як пояснення світу й утілення уявлення про нього – це…) 

а) казка;            б) оповідання;             в) міф;               г) поезія.

 

4.                    Невеликий за обсягом твір, що створювався для дітей з метою розважати й повчати – це… 

а) казка;            б) оповідання;             в) міф;               г) поезія.

 

5.                    Давньогрецький міф, у якому розповідається про юнака, який пожертвував своїм життям заради того, щоб пізнати світ – це… а) «Прометей»; б) «Нарцис»;     в) «Дедал та Ікар»;     г)»Геракл».

 

6.                    Давньогрецький міф, у якому розповідається про юнака, що дуже був закоханий у своє відображення, і за це боги перетворили його на квітку – це…

а) «Прометей»;     б) «Нарцис»;     в) «Дедал та Ікар»; г) «Геракл».

7.                    Міф «Ра та Апоп» - це…

а) давньогрецький міф;            б) індійський міф;           

в) Єгипетський міф;                 г) давньослов’янський міф.

 

8.                    Міф «Деметра і Персефона» - це…

а) давньогрецький міф;            б) індійський міф;           

в) єгипетський міф;                  г) давньослов’янський міф.

 

9.                    «Батько» байки – це…

а) Крилов;          б) Лафонтен;          в) Глібов;         г) Езоп.

 

10.                Країна, в якій народився байкар Іван Крилов – це…

а) Греція;            б) Україна;             в) Росія;            г) Японія.

 

11.                Автор байки «Вовк та Ягня» - це…

а) Крилов;          б) Лафонтен;          в) Глібов;         г) Езоп.

 

12.                Художня мова, де думка не висловлена прямо, а зашифрована в алегоріях і натяках – це…

а) незрозуміла мова;              б) мова сучасності;

в) «езопова мова»;                  г) метафорична мова.

 

13.                Твір невеликого обсягу, що висміює людські недоліки та вади суспільства і має повчальний характер – це… 

а) хайку;           б) ода;           в) байка;         г) балада.

 

14.                Перенесення людських якостей і стосунків , загальних уявлень про них на конкретні образи (тварин, рослин, предмети…), тобто спосіб інакомовлення – це…

а) алегорія;       б)епітети;      в)порівняння;      г) узагальнення.

  

15.                Розмова двох, або кількох осіб – це…

а) монолог;         б) речитатив;       в) діалог; г) вистава.

 

16.                Різновид комічного, відображення смішного в життєвих явищах і людських характерах – це…

а) байка;            б)гумор;            в) діалог;           г) сатира.

 

17.                Відомий японський поет, що був визнаним майстром хайку, - це… 

а) Басьо;             б) Езоп;           в) Родарі;           г) Бернс.   

 

18.                Твір, у якому персонаж зрозумів, що золото не варте людського життя, – це… 

а) «Товстий і тонкий»;          б) «Сліпий музикант»;

в) «Міо, мій Міо»;                  г) «Жага до життя».

 

19.                Твір, у якому персонаж, незважаючи на фізичну ваду, став визнаним піаністом завдяки своїй наполегливості й працелюбству - це… 

а) «Товстий і тонкий»;          б) «Сліпий музикант»;           

в) «Міо, мій Міо»;                  г) «Жага до життя».

 

20.                Традиційний жанр японської поезії, неримований вірш, який складається з трьох рядків, - це…

а) ода;           б) хайку;           в) байка;         г) балада.

 

21.                Автор пригодницьких романів – це…

а) Жуль Верн;                 б) Чарльз Діккенс;           

в) Микола Гоголь;           г) Іван Крилов.

 

22.                Твір, у якому йдеться про духовне переродження людини у святкову зимову ніч – це…

а) «Ніч перед Різдвом»;             б) «Різдвяна пісня у прозі»;

в) «Жага до життя»;                  г) «Усмішка».

 

23.                Твір, у якому йдеться про українські звичаї й традиції під час зимового свята - це…

а) «Ніч перед Різдвом»;             б) «Різдвяна пісня у прозі»;

в) «Жага до життя»;                  г) «Усмішка».

 

24.                Твір про майбутнє, у якому йдеться про міжпланетний зв’язок між людьми – це…  

а) «Усмішка»;                            б) «Жага до життя»;      

в) «Запах думок»;                      г) «Сліпий музикант.

 

25.                Твір про майбутнє, у якому утверджується сила людського розуму й здатність до телепатії – це…  

а) «Жага до життя»;                 б) «П’ятнадцятирічний капітан»;      

в) «Запах думок»;                     г) «Сліпий музикант.

 

26.                Твір, у якому оспівується краса й сила батьківської любові та вірна дружба, що можуть здолати злі чари, - це… 

а) «Запах думок»;                     б) «Сліпий музикант»; 

в) «Жага до життя»;                 г) «Міо, мій Міо».      

 

27.                Німецький письменник, який працював актором, кінокритиком, писав п’єси і фантастичні твори для дітей, що принесли йому всесвітню славу, - це… 

а) Жуль Верн;                          б) Микола Гоголь;            

в) Джанні Родарі;                    г) Міхаель Енде.          

 

Установити відповідність

«Автор твору – назва твору»

1. Жуль Верн;      а) «Міо, мій Міо»;

2. Чарльз Діккенс;       б) «Сліпий музикант»;

3. Микола Гоголь;        в) «П’ятнадцятирічний капітан»;

4. Антон Чехов;    г) «Ніч перед Різдвом»;

5. Володимир Короленко;    д) «Усмішка»;

6. Рей Бредбері;   е) «Різдвяна пісня в прозі»;

7. Роберт Шеклі; є) «Хамелеон»;

8. Астрід Ліндгрен.      ж) «Запах думок»

 

Установити відповідність

«Письменник – країна, в якій народився письменник»

 

1.    Антон Чехов;

2.    Чарльз Діккенс;

3.    Микола Гоголь;

4.    Мацуо Басьо;

5.    Джанні Родарі;

6.    Роберт Бернс;

7.    Генрі Логфелло;

8.    Астрід Ліндгрен.

а) Росія;

б) Японія;

в) Америка; 

г) Швеція; 

д) Україна;

е) Англія;

є) Італія; 

ж) Шотландія.

Контрольна робота із зарубіжної літератури         6 клас за 2017-2018 н.р.

 

ІІ варіант

 

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

(Завдання №№1-27 = 9 балів)

 

1.          Літературний образ, який за глибиною художнього узагальнення виходить за межі конкретних творів і зображеної в них історичної доби, містить невичерпні можливості для філософського осмислення – це…

а) загадковий образ;                 б) незвичний образ;                   

в) вічний образ;                        в) традиційний образ.                               

 

2.          Образ (у художній літературі), що переходить від однієї літературної епохи до іншої, зберігається й активно функціонує протягом тривалого часу або в одній національній літературі, або в різних національних літературах – це…

а) незвичний образ;                  б) традиційний образ;              

в) вічний образ;                        г) загадковий образ.

 

3.          Невеликий за обсягом твір, що створювався для дітей з метою розважати й повчати – це… 

а) міф;                 б) оповідання;             в) казка;            г) поезія.

 

4.          Розповідь, в якій явища природи або реальні події були творчо переосмислені колективною (первісною) свідомістю давніх людей як пояснення світу й утілення уявлення про нього – це…) 

а) казка;              б) міф;                  в) оповідання;          г) поезія.

 

5.          Давньогрецький міф, у якому розповідається про юнака, що дуже був закоханий у своє відображення, і за це боги перетворили його на квітку – це…

а) «Нарцис»;      б) «Прометей»;     в) «Дедал та Ікар»;     г)»Геракл».

 

6.          Давньогрецький міф, у якому розповідається про юнака, який пожертвував своїм життям заради того, щоб пізнати світ – це…

а) «Дедал та Ікар»;     б) «Нарцис»;     в) «Прометей»; г) «Геракл».

7.          Міф «Деметра і Персефона» - це…

а) давньослов’янський міф;          б) єгипетський міф;                 

в) індійський міф;                        г) давньогрецький міф;            

 

8.          Міф «Ра та Апоп» - це…

а) єгипетський міф;                 б) давньослов’янський міф;

в) індійський міф;                    г) давньогрецький міф.           

 

9.          Російський байкар, автор байки «Вовк та Ягня» - це…

а) Глібов;             б) Лафонтен;          в) Крилов;           г) Езоп.

 

10.       Країна, в якій народився байкар Іван Крилов – це…

а) Греція;            б) Україна;              в) Японія;            г) Росія.             

11.       «Батько» байки – це…

а) Крилов;           б) Лафонтен;           в) Глібов;             г) Езоп.

 

12.       Твір невеликого обсягу, що висміює людські недоліки та вади суспільства і має повчальний характер – це… 

а) байка;        б) ода;                     в) хайку;           г) балада. 

13.       Художня мова, де думка не висловлена прямо, а зашифрована в алегоріях і натяках – це…

а) незрозуміла мова;              б) «езопова мова»;                 

в) мова сучасності;                г) метафорична мова.

 

14.       Розмова двох, або кількох осіб – це…

а) монолог;          б) вистава;       в) речитатив;        г) діалог.        

 

15.       Перенесення людських якостей і стосунків , загальних уявлень про них на конкретні образи (тварин, рослин, предмети…), тобто спосіб інакомовлення – це…

а) епітети;           б) порівняння;   в) алегорія; г) узагальнення.

  

16.       Відомий японський поет, що був визнаним майстром хайку, - це… 

а) Басьо;             б) Езоп;           в) Родарі;           г) Бернс.   

17.       Різновид комічного, відображення смішного в життєвих явищах і людських характерах – це…

а) гумор;              б) байка;              в) сатира;           г) діалог.             

18.       Твір, у якому персонаж зрозумів, що золото не варте людського життя, – це… 

а) «Товстий і тонкий»;          б) «Жага до життя»; 

в) «Міо, мій Міо»;                  г) «Сліпий музикант».           

 

19.       Твір, у якому персонаж, незважаючи на фізичну ваду, став визнаним піаністом завдяки своїй наполегливості й працелюбству - це… 

а) «Сліпий музикант»;           б) «Товстий і тонкий»;          

в) «Жага до життя»;              г) «Міо, мій Міо».                   

 

20.       Автор пригодницьких романів – це…

а) Чарльз Діккенс;               б) Жуль Верн;                 

в) Микола Гоголь;                г) Іван Крилов.

 

21.       Традиційний жанр японської поезії, неримований вірш, який складається з трьох рядків, - це…

а) ода;              б) балада;             в) байка;           г) хайку.            

22.       Твір, у якому йдеться про українські звичаї й традиції під час зимового свята - це…

а) «Жага до життя»;                  б) «Різдвяна пісня у прозі»;

в) «Ніч перед Різдвом»;             г) «Усмішка».

 

23.       Твір, у якому йдеться про духовне переродження людини у святкову зимову ніч – це…

а) «Ніч перед Різдвом»;             б) «Усмішка»;

в) «Жага до життя»;                  г) «Різдвяна пісня у прозі».

 

24.       Твір про майбутнє, у якому утверджується сила людського розуму й здатність до телепатії – це…  

а) «Запах думок»;                               б) «Жага до життя»; 

в) «П’ятнадцятирічний капітан»;       г) «Сліпий музикант.

25.       Твір про майбутнє, у якому йдеться про міжпланетний зв’язок між людьми – це…  

а) «Усмішка»;                            б) «Запах думок»;                      

в) «Жага до життя»;                  г) «Сліпий музикант».

 

26.       Німецький письменник, який працював актором, кінокритиком, писав п’єси і фантастичні твори для дітей, що принесли йому всесвітню славу, - це… 

а) Жуль Верн;                          б) Микола Гоголь;            

в) Міхаель Енде;                      г) Джанні Родарі.                    

        

27.       Твір, у якому оспівується краса й сила батьківської любові та вірна дружба, що можуть здолати злі чари, - це…  а) «Запах думок»;                     б) «Міо, мій Міо»; 

в) «Жага до життя»;                 г) «Сліпий музикант»;

 

Установити відповідність

«Автор твору – назва твору»

1. Микола Гоголь;

2. Роберт Шеклі;

3. Жуль Верн;

4. Чарльз Діккенс;

5. Володимир Короленко;

6. Рей Бредбері;

7. Антон Чехов;

8. Астрід Ліндгрен.

а) «Різдвяна пісня в прозі»; 

б) «Міо, мій Міо»;

в)  «Сліпий музикант»;

г) «П’ятнадцятирічний капітан»;

д) «Усмішка»;

е) «Ніч перед Різдвом»;

є) «Хамелеон»;

ж) «Запах думок»

 

Установити відповідність

«Письменник – країна, в якій народився письменник»

 

1.    Роберт Бернс;

2.    Антон Чехов;

3.    Чарльз Діккенс;

4.    Мацуо Басьо;

5.    Джанні Родарі;

6.    Микола Гоголь;

7.    Астрід Ліндгрен;

8.    Генрі Логфелло.

а) Японія;

б) Росія;

в) Англія; 

г) Швеція; 

д) Шотландія; 

е) Америка;

є) Італія; 

ж) Україна.

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
17 травня
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку