До розіграшу
залишилось:
13 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Підсумкова контрольна робота із зарубіжної літератури. 6 клас

Про матеріал

Завдання підсумкової контрольної роботи із зарубіжної літератури допоможе вчителеві перевірити знання шестикласниками вивченого матеріалу за навчальний рік.

Перегляд файлу

єКонтрольна робота із зарубіжної літератури         6 клас за 2017-2018 н.р.

 

І варіант

 

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

(Завдання №№1-27 = 9 балів)

 

1.                    Образ (у художній літературі), що переходить від однієї літературної епохи до іншої, зберігається й активно функціонує протягом тривалого часу або в одній національній літературі, або в різних національних літературах – це…

а) традиційний образ;              б) вічний образ;           

в) незвичний образ;                 г) загадковий образ.

 

2.                    Літературний образ, який за глибиною художнього узагальнення виходить за межі конкретних творів і зображеної в них історичної доби, містить невичерпні можливості для філософського осмислення – це…

а) традиційний образ;             б) вічний образ;            

в) незвичний образ;                 г) загадковий образ.

 

3.                    Розповідь, в якій явища природи або реальні події були творчо переосмислені колективною (первісною) свідомістю давніх людей як пояснення світу й утілення уявлення про нього – це…) 

а) казка;            б) оповідання;             в) міф;               г) поезія.

 

4.                    Невеликий за обсягом твір, що створювався для дітей з метою розважати й повчати – це… 

а) казка;            б) оповідання;             в) міф;               г) поезія.

 

5.                    Давньогрецький міф, у якому розповідається про юнака, який пожертвував своїм життям заради того, щоб пізнати світ – це… а) «Прометей»; б) «Нарцис»;     в) «Дедал та Ікар»;     г)»Геракл».

 

6.                    Давньогрецький міф, у якому розповідається про юнака, що дуже був закоханий у своє відображення, і за це боги перетворили його на квітку – це…

а) «Прометей»;     б) «Нарцис»;     в) «Дедал та Ікар»; г) «Геракл».

7.                    Міф «Ра та Апоп» - це…

а) давньогрецький міф;            б) індійський міф;           

в) Єгипетський міф;                 г) давньослов’янський міф.

 

8.                    Міф «Деметра і Персефона» - це…

а) давньогрецький міф;            б) індійський міф;           

в) єгипетський міф;                  г) давньослов’янський міф.

 

9.                    «Батько» байки – це…

а) Крилов;          б) Лафонтен;          в) Глібов;         г) Езоп.

 

10.                Країна, в якій народився байкар Іван Крилов – це…

а) Греція;            б) Україна;             в) Росія;            г) Японія.

 

11.                Автор байки «Вовк та Ягня» - це…

а) Крилов;          б) Лафонтен;          в) Глібов;         г) Езоп.

 

12.                Художня мова, де думка не висловлена прямо, а зашифрована в алегоріях і натяках – це…

а) незрозуміла мова;              б) мова сучасності;

в) «езопова мова»;                  г) метафорична мова.

 

13.                Твір невеликого обсягу, що висміює людські недоліки та вади суспільства і має повчальний характер – це… 

а) хайку;           б) ода;           в) байка;         г) балада.

 

14.                Перенесення людських якостей і стосунків , загальних уявлень про них на конкретні образи (тварин, рослин, предмети…), тобто спосіб інакомовлення – це…

а) алегорія;       б)епітети;      в)порівняння;      г) узагальнення.

  

15.                Розмова двох, або кількох осіб – це…

а) монолог;         б) речитатив;       в) діалог; г) вистава.

 

16.                Різновид комічного, відображення смішного в життєвих явищах і людських характерах – це…

а) байка;            б)гумор;            в) діалог;           г) сатира.

 

17.                Відомий японський поет, що був визнаним майстром хайку, - це… 

а) Басьо;             б) Езоп;           в) Родарі;           г) Бернс.   

 

18.                Твір, у якому персонаж зрозумів, що золото не варте людського життя, – це… 

а) «Товстий і тонкий»;          б) «Сліпий музикант»;

в) «Міо, мій Міо»;                  г) «Жага до життя».

 

19.                Твір, у якому персонаж, незважаючи на фізичну ваду, став визнаним піаністом завдяки своїй наполегливості й працелюбству - це… 

а) «Товстий і тонкий»;          б) «Сліпий музикант»;           

в) «Міо, мій Міо»;                  г) «Жага до життя».

 

20.                Традиційний жанр японської поезії, неримований вірш, який складається з трьох рядків, - це…

а) ода;           б) хайку;           в) байка;         г) балада.

 

21.                Автор пригодницьких романів – це…

а) Жуль Верн;                 б) Чарльз Діккенс;           

в) Микола Гоголь;           г) Іван Крилов.

 

22.                Твір, у якому йдеться про духовне переродження людини у святкову зимову ніч – це…

а) «Ніч перед Різдвом»;             б) «Різдвяна пісня у прозі»;

в) «Жага до життя»;                  г) «Усмішка».

 

23.                Твір, у якому йдеться про українські звичаї й традиції під час зимового свята - це…

а) «Ніч перед Різдвом»;             б) «Різдвяна пісня у прозі»;

в) «Жага до життя»;                  г) «Усмішка».

 

24.                Твір про майбутнє, у якому йдеться про міжпланетний зв’язок між людьми – це…  

а) «Усмішка»;                            б) «Жага до життя»;      

в) «Запах думок»;                      г) «Сліпий музикант.

 

25.                Твір про майбутнє, у якому утверджується сила людського розуму й здатність до телепатії – це…  

а) «Жага до життя»;                 б) «П’ятнадцятирічний капітан»;      

в) «Запах думок»;                     г) «Сліпий музикант.

 

26.                Твір, у якому оспівується краса й сила батьківської любові та вірна дружба, що можуть здолати злі чари, - це… 

а) «Запах думок»;                     б) «Сліпий музикант»; 

в) «Жага до життя»;                 г) «Міо, мій Міо».      

 

27.                Німецький письменник, який працював актором, кінокритиком, писав п’єси і фантастичні твори для дітей, що принесли йому всесвітню славу, - це… 

а) Жуль Верн;                          б) Микола Гоголь;            

в) Джанні Родарі;                    г) Міхаель Енде.          

 

Установити відповідність

«Автор твору – назва твору»

1. Жуль Верн;      а) «Міо, мій Міо»;

2. Чарльз Діккенс;       б) «Сліпий музикант»;

3. Микола Гоголь;        в) «П’ятнадцятирічний капітан»;

4. Антон Чехов;    г) «Ніч перед Різдвом»;

5. Володимир Короленко;    д) «Усмішка»;

6. Рей Бредбері;   е) «Різдвяна пісня в прозі»;

7. Роберт Шеклі; є) «Хамелеон»;

8. Астрід Ліндгрен.      ж) «Запах думок»

 

Установити відповідність

«Письменник – країна, в якій народився письменник»

 

1.    Антон Чехов;

2.    Чарльз Діккенс;

3.    Микола Гоголь;

4.    Мацуо Басьо;

5.    Джанні Родарі;

6.    Роберт Бернс;

7.    Генрі Логфелло;

8.    Астрід Ліндгрен.

а) Росія;

б) Японія;

в) Америка; 

г) Швеція; 

д) Україна;

е) Англія;

є) Італія; 

ж) Шотландія.

Контрольна робота із зарубіжної літератури         6 клас за 2017-2018 н.р.

 

ІІ варіант

 

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

(Завдання №№1-27 = 9 балів)

 

1.          Літературний образ, який за глибиною художнього узагальнення виходить за межі конкретних творів і зображеної в них історичної доби, містить невичерпні можливості для філософського осмислення – це…

а) загадковий образ;                 б) незвичний образ;                   

в) вічний образ;                        в) традиційний образ.                               

 

2.          Образ (у художній літературі), що переходить від однієї літературної епохи до іншої, зберігається й активно функціонує протягом тривалого часу або в одній національній літературі, або в різних національних літературах – це…

а) незвичний образ;                  б) традиційний образ;              

в) вічний образ;                        г) загадковий образ.

 

3.          Невеликий за обсягом твір, що створювався для дітей з метою розважати й повчати – це… 

а) міф;                 б) оповідання;             в) казка;            г) поезія.

 

4.          Розповідь, в якій явища природи або реальні події були творчо переосмислені колективною (первісною) свідомістю давніх людей як пояснення світу й утілення уявлення про нього – це…) 

а) казка;              б) міф;                  в) оповідання;          г) поезія.

 

5.          Давньогрецький міф, у якому розповідається про юнака, що дуже був закоханий у своє відображення, і за це боги перетворили його на квітку – це…

а) «Нарцис»;      б) «Прометей»;     в) «Дедал та Ікар»;     г)»Геракл».

 

6.          Давньогрецький міф, у якому розповідається про юнака, який пожертвував своїм життям заради того, щоб пізнати світ – це…

а) «Дедал та Ікар»;     б) «Нарцис»;     в) «Прометей»; г) «Геракл».

7.          Міф «Деметра і Персефона» - це…

а) давньослов’янський міф;          б) єгипетський міф;                 

в) індійський міф;                        г) давньогрецький міф;            

 

8.          Міф «Ра та Апоп» - це…

а) єгипетський міф;                 б) давньослов’янський міф;

в) індійський міф;                    г) давньогрецький міф.           

 

9.          Російський байкар, автор байки «Вовк та Ягня» - це…

а) Глібов;             б) Лафонтен;          в) Крилов;           г) Езоп.

 

10.       Країна, в якій народився байкар Іван Крилов – це…

а) Греція;            б) Україна;              в) Японія;            г) Росія.             

11.       «Батько» байки – це…

а) Крилов;           б) Лафонтен;           в) Глібов;             г) Езоп.

 

12.       Твір невеликого обсягу, що висміює людські недоліки та вади суспільства і має повчальний характер – це… 

а) байка;        б) ода;                     в) хайку;           г) балада. 

13.       Художня мова, де думка не висловлена прямо, а зашифрована в алегоріях і натяках – це…

а) незрозуміла мова;              б) «езопова мова»;                 

в) мова сучасності;                г) метафорична мова.

 

14.       Розмова двох, або кількох осіб – це…

а) монолог;          б) вистава;       в) речитатив;        г) діалог.        

 

15.       Перенесення людських якостей і стосунків , загальних уявлень про них на конкретні образи (тварин, рослин, предмети…), тобто спосіб інакомовлення – це…

а) епітети;           б) порівняння;   в) алегорія; г) узагальнення.

  

16.       Відомий японський поет, що був визнаним майстром хайку, - це… 

а) Басьо;             б) Езоп;           в) Родарі;           г) Бернс.   

17.       Різновид комічного, відображення смішного в життєвих явищах і людських характерах – це…

а) гумор;              б) байка;              в) сатира;           г) діалог.             

18.       Твір, у якому персонаж зрозумів, що золото не варте людського життя, – це… 

а) «Товстий і тонкий»;          б) «Жага до життя»; 

в) «Міо, мій Міо»;                  г) «Сліпий музикант».           

 

19.       Твір, у якому персонаж, незважаючи на фізичну ваду, став визнаним піаністом завдяки своїй наполегливості й працелюбству - це… 

а) «Сліпий музикант»;           б) «Товстий і тонкий»;          

в) «Жага до життя»;              г) «Міо, мій Міо».                   

 

20.       Автор пригодницьких романів – це…

а) Чарльз Діккенс;               б) Жуль Верн;                 

в) Микола Гоголь;                г) Іван Крилов.

 

21.       Традиційний жанр японської поезії, неримований вірш, який складається з трьох рядків, - це…

а) ода;              б) балада;             в) байка;           г) хайку.            

22.       Твір, у якому йдеться про українські звичаї й традиції під час зимового свята - це…

а) «Жага до життя»;                  б) «Різдвяна пісня у прозі»;

в) «Ніч перед Різдвом»;             г) «Усмішка».

 

23.       Твір, у якому йдеться про духовне переродження людини у святкову зимову ніч – це…

а) «Ніч перед Різдвом»;             б) «Усмішка»;

в) «Жага до життя»;                  г) «Різдвяна пісня у прозі».

 

24.       Твір про майбутнє, у якому утверджується сила людського розуму й здатність до телепатії – це…  

а) «Запах думок»;                               б) «Жага до життя»; 

в) «П’ятнадцятирічний капітан»;       г) «Сліпий музикант.

25.       Твір про майбутнє, у якому йдеться про міжпланетний зв’язок між людьми – це…  

а) «Усмішка»;                            б) «Запах думок»;                      

в) «Жага до життя»;                  г) «Сліпий музикант».

 

26.       Німецький письменник, який працював актором, кінокритиком, писав п’єси і фантастичні твори для дітей, що принесли йому всесвітню славу, - це… 

а) Жуль Верн;                          б) Микола Гоголь;            

в) Міхаель Енде;                      г) Джанні Родарі.                    

        

27.       Твір, у якому оспівується краса й сила батьківської любові та вірна дружба, що можуть здолати злі чари, - це…  а) «Запах думок»;                     б) «Міо, мій Міо»; 

в) «Жага до життя»;                 г) «Сліпий музикант»;

 

Установити відповідність

«Автор твору – назва твору»

1. Микола Гоголь;

2. Роберт Шеклі;

3. Жуль Верн;

4. Чарльз Діккенс;

5. Володимир Короленко;

6. Рей Бредбері;

7. Антон Чехов;

8. Астрід Ліндгрен.

а) «Різдвяна пісня в прозі»; 

б) «Міо, мій Міо»;

в)  «Сліпий музикант»;

г) «П’ятнадцятирічний капітан»;

д) «Усмішка»;

е) «Ніч перед Різдвом»;

є) «Хамелеон»;

ж) «Запах думок»

 

Установити відповідність

«Письменник – країна, в якій народився письменник»

 

1.    Роберт Бернс;

2.    Антон Чехов;

3.    Чарльз Діккенс;

4.    Мацуо Басьо;

5.    Джанні Родарі;

6.    Микола Гоголь;

7.    Астрід Ліндгрен;

8.    Генрі Логфелло.

а) Японія;

б) Росія;

в) Англія; 

г) Швеція; 

д) Шотландія; 

е) Америка;

є) Італія; 

ж) Україна.

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pdf
Додано
17 травня
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку