Завдання для моніторингу компетентностей учнів з зпрубіжної літератури за рік, що дозволяють пригадати весь вивчений матеріал та літературознавчі поняття
МОНІТОРИНГ ЗНАНЬ ІЗ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС
Дата___________________Прізвище, ім’я__________________________________
І рівень Зіставте автора з назвою твору (4 бали)
Р.Бернс Р.Бредбері Ч.Діккенс І.А.Крилов Езоп Ж.Верн Мацуо Басьо А.П.Чехов В.Короленко А.Ліндгрен Джек Лондон Р.Л.Стівенсон М.Гоголь Г.Лонгфелло Р.Д.Бредбері Д.Родарі Р.Шеклі |
«Лисиця і виноград»» «Різдвяна пісня в прозі» «Товстий і тонкий» «Хамелеон» «Пісня про Гайявату» «Листівки з видами міст» «Моє серце в верховині» «Сліпий музикант» «П’ятнадцятирічний капітан» «Жага до життя» Хоку «Усмішка» «Запах думок» «Острів скарбів»» «Ніч перед Різдвом»» «Міо, мій Міо» «Вовк і Ягня» |
ІІ рівень – практичний (4 бали)
З якого твору ці рядки?
«Ці страшні муки тривали тисячоліття, але ніщо не могло здолати титана»»
«Все довкола спало під місячним сяйвом. А на долоні у нього лежала Посмішка»
«Ваша сила – тільки в згоді, а безсилля в ворожнечі! Помиріться ж , мої діти, будьте друзями, братами!»
«Вовкове терпіння було незмірне, однак таке саме незмірне було й терпіння людини»
«Отак після подорожі, що тривала 74 дні, з її штилями, північно-східними й південно – західними вітрами, «Пілігрим» викинувся на берег і розбився об рифи»
«Позбавлений очей і вух звір міг виявити його присутність тільки в один-єдиний спосіб. Барс має бути телепатом!»
«Так, навіть справедливий захист не має сили для тих, хто заповзявся чинити кривду»
«Цей пес вартував вихід із царства могутнього бога Аїда, де в непроглядному мороці блукають тіні померлих, і горе було тій нещасній, що знову рвалася на землю, на сонячне світло»
ІІІ рівень теоретичний ( 4 бали)
Дайте визначення:
Міф –
Байка –
Алегорія –
Езопова мова –
Оповідання –
Роман –
Новела –
Хоку -
Антитеза –
Рима -