Підсумкова контрольна робота з алгебри для 9 класу
Мета: перевірити рівень знань та вмінь учнів, набутих ними під час вивчення курсу алгебри за 9 клас
Тип уроку: контроль знань та вмінь.
Алгебра, 9 клас
Підсумкова контрольна робота
Варіант І Варіант ІІ
a-b=6,8 a-b=-7,2
А) a=b |
Б) a<b |
В) a>b |
Г) інша відповідь |
А) -10; -6; 40 |
Б) 2; 4; 6 |
В) -10; 8; 23 |
Г) -2; 4; 5 |
у=3х+9 у=27-9х
А) 12 |
Б) 3 |
В) 0 |
Г) -3 |
що це червоний олівець; що це зелений олівець
А) |
Б) |
В) |
Г) |
7; 5; 3; 1… 7; 9; 11; 13…
А) 5 |
Б) 9 |
В) 2 |
Г) -2 |
(2у-1)(3у+2)-6у(у-4)<48.
7. Знайдіть розв'язок системи нерівностей
8. Побудуйте графік функції у=х2-4х-5. Користуючись графіком, знайдіть:
1) найменше значення функції;
2) проміжок, на якому функція зростає.
9. Є два сплави міді і цинку. Перший сплав містить 9%, а другий – 30% цинку. Скільки треба взяти кілограмів першого сплаву й скільки кілограмів другого, щоб одержати сплав масою 300кг, що містить 23% цинку?
6. Розв′яжіть нерівність
(х-2)(4х+1)<2(х+1)+3.
7. Знайдіть розв'язок системи нерівностей
8. Побудуйте графік функції у=-х2+6х-8. Користуючись графіком, знайдіть:
1) найбільше значення функції;
2) проміжок, на якому функція спадає.
9. Є два водно-сольових розчини. Перший розчин містить 25%, а другий – 40% солі. Скільки треба взяти кілограмів першого розчину й скільки кілограмів другого, щоб одержати розчин масою 50кг, що містить 34% солі?