Підсумкова робота за темою «Повторення та узагальнення вивченого в 6 класі. Орфографічний практикум».ГР 4.
А ані пари з вуст Б розв’язати язика
В покласти зуби на полицю Г тримати носа за вітром
3. Знайдіть лексичні помилки в реченнях.
1. Наш клас приймав участь у різних міроприємствах. 2. Класним керівником нашого класу являється Алла Миколаївна. 3. Сьогодні я получу гарну оцінку. 4. Солдати князя Ігоря були відважними.
4. Дібрати прикметники: степ, тюль, поні, жалюзі, Дніпро.
5. Утворити усі ступені порівняння від прикметників:
Низький-
Поганий-
6.Провідміняйте 600 і запишіть час, відповівши на питання: «Котра година?»
13.30, 13.45, 13.55.
7.Виберіть рядок, де у всіх словах пишемо "и"
А Д..р..гент, д..ктор; Б Г..мназ..я, д..хлофос;
В Ч..каго, ..люз..я; Г Д..ректор, моза..ка.
8. Літеру С- треба писати в усіх словах рядка
А бе..коштовний, ..казати, ..керований; Б ..формувати, пере..кочити, ..фотографувати;
В ..плетений, ..питати, ..шити; Г ..тягнути, ро..тлумачити, не..терпний.
9. Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступну власну назву).
(1) Софія Київська і (2) Золоті Ворота княжого міста, (3) Видубицький монастир і (4) Києво-Печерська лавра з (5) Успенським собором - усе це духовні символи національної історії та культури.
Помилку допущено в написанні власної назви, позначеної цифрою:
А 1; Б 2; В 3 ; Г 4.
10.Утворіть прикметники :
Цюрих, казах, Острог, Прага, Кременчук, Нью-Йорк, латиш.
11. Орфографічні помилки в написанні слів допущено в рядку
А подвір’я, Лук’янівна, пір’їна
Б об’явитися, єднання, перемир’я
В моркв’яний, щасття, священик.
12. Виберіть рядок, де допущено помилку у написанні слів іншомовного походження з подвоєнням:
А Вілла, булла; Б Алло, манна;
В Піца, хоббі; Г Мадонна, бонна.