Підсумкове заняття гуртка: «Паперопластика»
Мета: Захист власних моделей, підсумок роботи гуртка за рік.
Розвиток творчої фантазії.
Формування позитивного ставлення до праці, залучення учнів до гурткової роботи, стимулювання життєвої активності школярів
Тип заняття: підсумкове
Метод: захист проектних робіт у формі конкурсу
Завдання: захист власних проектних моделей
Комплексно-методичне забезпечення: виставка робіт гуртківців, плакати до конкурсу, фото-репортажі поетапного виконання проектів.
Підсумкове заняття гуртка: «Паперопластика»
Мета: Захист власних моделей, підсумок роботи гуртка за рік.
Розвиток творчої фантазії.
Формування позитивного ставлення до праці, залучення учнів до гурткової роботи, стимулювання життєвої активності школярів
Тип заняття: підсумкове
Метод: захист проектних робіт у формі конкурсу
Завдання: захист власних проектних моделей
Комплексно-методичне забезпечення: виставка робіт гуртківців, плакати до конкурсу, фото-репортажі поетапного виконання проектів.
ХІД ЗАНЯТТЯ "СВЯТО ГУРТКІВЦЯ"
Зал прикрашений повітряними кульками, квітами.
Лунає ритмічна весела музика.
Вчитель:
Вітаю вас, дорогі друзі. Сьогодні у нас свято, свято гуртка " Паперопластика".
Зал гарно прикрашений роботами гуртківців: плетені кошики, різноманітні квіти,плетеними ляльками, об’ємними моделями і т.д.. Це ваші роботи, це те, чому ви навчились у гуртку! Сьогодні у нас свято і за традицією почнемо його з конкурсу "Фантастична модель". Кожен учасник продемонструє власноруч розроблену та виготовлену модель.
Вчитель:
Нагадаю умови конкурсу: кожен бажаючий власноруч виготовив дома плетену модель з газетних трубочок, прикрашену різними матеріалами.
Судити конкурс та обирати найкращих буде журі: завуч з виховної роботи, учні-переможці олімпіади з гуртка та переможці минулих конкурсів.
Вітаємо шановне журі і сподіваємося на їхню справедливість.
І так, сьогодні в нашому конкурсі беруть участь 16 гуртківців ( 5-8 класи) і зараз вони продемонструють нам свою фантазію. Учасники конкурсу викликаються за обраними номерами, вчитель називає прізвище гуртківця, який захищає свою модель розповідає її призначення, як він робив її. Журі спостерігає та робить помітки, записи, оглядаючи кожну модель роботи. Глядачі вітають учасників оплесками.
Вчитель під веселу ритмічну музику, з гумором і повагою до кожного учасника, коментує запропоновані моделі. Так проходять всі учасниці по черзі (їх може бути від 16 до 30).
Вчитель:
Останній учасник продемонстрував свою модель. Тепер за роботу береться журі, дуже важко вибрати переможців. Ми не будемо їм заважати. Зараз наші учні, члени гуртка "Паперопластика" проведуть разом майстер клас по плетінню газетних трубочок, сподіваємось , що вам сподобається і ви станете новими членами гуртка «Паперопластика»
(Проводиться МК «Плетіння кошика»)
Вчитель:
Ось і підійшов відповідальний момент нашого свята. Журі оголошує переможців!
Всі учасники запрошуються на "сцену".
Звучить святкова музика. Журі назуває переможців, починаючи з третього місця. Кожен переможець отримує символічну медаль (в залежності від зайнятого міста), переможець отримує м'яку іграшку. Глядачі вітають кожного учасника оплесками.
ПІДСУМОК
Вчитель:
Ось і підійшло до кінця наше свято, ще раз вітаємо наших переможців, вітаємо глядачів, хто приймав активну участь у наших конкурсах і, я сподіваюсь, що на цьому наша робота не завершується. Запрошуємо всіх бажаючих до нашого гуртка, гуртка (разом учасники) "Паперопластика". Чому навчають у гуртку - подивіться на виставках робіт наших учнів, перегляньте фотогазети.
Учні разом: Ласкаво просимо до гуртка "Паперопластика"!