Підсумкові контрольні роботи з української мови 3 клас

Про матеріал

Матеріал містить завдання для підсумкових контрольних робіт по темах "Іменник", "Прикметник", "Дієслово" у 3 класі. В кінці кожної роботи є додаткове завдання, яке можуть виконувати учні з високим та достатнім рівнями.

Перегляд файлу

Підсумкові контрольні роботи з української мови                                                  3 клас

                                    Іменник

Прізвище учня

І   варіант                                              1. Що означає іменник?

а) ознаку предмета;       б) назву предмета;      в)  дію предмета.

2. Випиши іменники чоловічого роду.

Місто, село, Максим, вітер, весна, сосна, птах,

_____________________________________________________

3. Підкресли іменники.

На зеленому горбочку,

У вишневому садочку

Притулилася хатинка,

Мов малесенька дитинка.

4. Подані іменники запиши у множині.

Учитель –                                         вінок –

стіл -                                                  ліс -

5.Склади речення з поданих слів. Підкресли головні слова.

Кущ, хати, красивий, біля, росте, калини.

_______________________________________________________

6. Поставити питання до іменників і записати.

Посадили(…………) вербу, приїхали(……………) до бабусі.

7.*З поданих іменників напиши невеличку розповідь.

Берізка, весна, вітер, птахи, школа.

 

 

 

Прізвище учня

ІІ варіант

  1. На які питання відповідають іменники?

а) який? яка?     б) хто?що?      в) хто?що робить?

2. Випиши іменники середнього роду.

Серце, море, човен, осінь, Петрик, вікно, учень, слово.

3.Підкресли іменники.

Стоять під снігом сосни сонні.

Сидять на соснах снігурі.

Санчата на ставок з розгону

Скотились весело з гори.

4.Подані іменники запиши в однині.

Весни-                                      хлопці-                                     

крила-                                       моря-

5.Склади речення з поданих слів. Підкресли головні слова.

Рідного, природу, ми, краю, оберігаємо.

_______________________________________________________

6.Поставити питання до іменників і записати.

Нагодував (………….) курей; пише (………) диктант.

7.*З поданих іменників напиши невеличку розповідь.

Літо, море, хвилі, шторм, сонечко.

_________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

                             Прикметник

 

Прізвище учня________________________________________

                                                                                      І варіант

1.На які питання відповідає прикметник?

а) хто? що?       б) який? яка ?яке ?які?      в) що робить?

2. Від поданих слів утвори прикметники.

Радіти –

вишня –

дерево -

3.Прочитай речення і підкресли прикметники.

На засніженій гілці дерева сиділи червоногруді снігурі. Вони щойно

поснідали смачною горобиною.

4.Випиши сполучення іменників з прикметниками, визнач їх рід і число.

Стрункі берізки ростуть вздовж широкої дороги.

 

 

5.Пошир речення прикметниками.

Настала ………. весна. Виросла …………..травичка. Птахи співають ………………пісні.

6.Запиши протилежні за значенням словосполучення.

Зимовий день –

черствий хліб –

*Складіть творчі речення з ними.

 

 

 

 

Прізвище учня______________________________________________

                                                                                   ІІ варіант

1.На що вказує прикметник?

а)на ознаку предмета;

б)на дію предмета;

в)на назву предмета.

2.Від поданих слів утвори прикметники.

Читати –

сніг –

дуб –

3.Прочитай речення і підкресли прикметники.

Настав зимовий сонячний ранок. Учні йдуть до школи. Легенький морозець пощипує дитячі личка.

4.Випиши сполучення іменників з прикметниками, визнач їх рід і число.

На чорній землі білий хліб родить.

____________________________________________________________

5.Пошир речення прикметниками.

За вікном………………осінь. Іде………………дощ. Перелітні птахи відлетіли у…………….краї.

6.Запиши протилежні за значенням словосполучення.

Старе пальто-

високе дерево –

*Склади творчі речення з ними.

 

 

 

 

                                         Дієслово

Прізвище учня_________________________________

                                                                                     І варіант

1.Що означає дієслово?

а) назву предмета;        б)дію предмета;     в) ознаку предмета.

2.Підкресли дієслова.

Сонце заходить, гори чорніють,

Пташечка тихне, поле німіє.

3.Добери до дієслів форми майбутнього та теперішнього часу.

Розказав –

пішов -

4.Випиши  дієслова минулого часу і визнач їх рід.

Якось ішов лісом дідусь Іван. Стомився, присів на пеньок відпочити. Білочка стрибнула з гілки на гілку. Маленьке зайченятко сховалося під кущем.

____________________________________________________________

.

 

 

5.Від поданих дієслів у неозначеній формі утвори дієслова минулого часу за допомогою префіксів і запиши їх.

Писати, рубати, вчити, думати.

___________________________________________________________

*Складіть творчі речення з двома дієсловами (на вибір). 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище учня___________________________________________

                                                                                      ІІ варіант

1.На які питання відповідають дієслова?

а) який? яка? які?

б) хто? що?

в) що робить? що роблять?

2. Підкресли дієслова.

І коли зжовтів весь ліс, деревце дідусь приніс до господи й посадив.

3.Добери до дієслів форми майбутнього та теперішнього часу.

Написав –

сказав –

4.Випиши дієслова минулого часу і визнач їх рід.

Стрепенулася береза. Вся її кора прогрілась. Кожна гілочка соком наливається. Сонечко зимовий сон прогнало.

5. Від поданих дієслів у неозначеній формі утвори дієслова минулого часу за допомогою префіксів і запиши їх.

Читати, сідати, кипіти, ставити.

*Складіть творчі речення з двома дієсловами (на вибір).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Липенко Тамара Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. войтович іван
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. St Roman
    Спасибі за роботу!!! Дуже допомогли.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 січня 2018
Переглядів
45521
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку