Підсумкові тести з теми "Міфи"

Про матеріал

Основними достоїнствами даної форми контролю знань є:

можливість детальної перевірки засвоєння кожної теми курсу;

здійснення оперативної діагностики рівня засвоєння учбового матеріалу кожним учнем;

забезпечує одночасну перевірку знань учнів всього класу і формує у них мотивацію для підготовки до кожного уроку;

правильно оформлений тест підвищує інтерес до предмету;

дозволяє індивідуалізувати роботу з учнями;

заощадження учбового часу при контролі знань і оцінці результатів навчання.

Перегляд файлу

 

Початковий рівень  

  1. Література — це...                                                                                                                         А мистецтво звуків;                                                                                                                        Б  мистецтво слова;

В мистецтво фарб;

      Г мистецтво символів.

 

2.  Художній світ твору— це...

А творче осмислення світу автором твору;

Б  реальний світ;

В  читацьке бачення твору;

Г   бачення світу героями твору.

 

3.  Міфологія — це...

А сукупність міфів певної культури;                                                                                             Б  наука про мовні засоби;                                                                                                                   В  жанр фольклору;                                                                                                                        Г   рід літератури. 

 

 4.  Першим подвигом Геракла була перемога над...

А лернейською гідрою;                                                     В немейським левом;

Б  кіренейською ланню;                                               Г еріманфським кабаном.

 

5.  Нарциса покарала богиня...

А Афродіта;                                                                                                                                   В Артеміда;                                                                                                                                 Б  Гера;                                                                                                                                            Г Деметра. 

 6.  Персефона в підземному царстві з'їла зерна...                                                                      А апельсина;                                                                                                                                     В граната;                                                                                                                                           Б  яблука;                                                                                                                                Г інжиру. 

 

7. Пігмаліон був...

А співцем;                                                                                                                                            В філософом;                                                                                                                         Б  різьбярем;                                                                                                                                Г музикантом,

 

8. Де Нарцис побачив своє відображення:

а) у ручаї;

б) у річці;

в) у дзеркалі.

 

9. Себелюбство, егоїзм засуджуються в давньогрецькому міфі:

а) «Дедал і Ікар»;

б) «Пігмаліон і Галатея»;

в) «Нарцис»;

 

10.  Хто в індійській міфології створив небо і землю:

а) Брахма;

б)  Вішну;

в) Шива.

 

11.  Міф «Ра та Апоп» належить до міфів:

а) єгипетських;

б) індійських;

в) грецьких.

 

Середній рівень

1.  Схарактеризуйте основні теми і проблематику давньогрецьких (давньоіндійських або давньоєгипетських) міфів.

2. Схарактеризуйте образ одного з міфологічних героїв (на вибір).

Високий рівень

  Розкрийте жанрові особливості міфу і   казки, порівняйте їх.

 

docx
Додано
22 липня 2018
Переглядів
1782
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку