Основними достоїнствами даної форми контролю знань є:
можливість детальної перевірки засвоєння кожної теми курсу;
здійснення оперативної діагностики рівня засвоєння учбового матеріалу кожним учнем;
забезпечує одночасну перевірку знань учнів всього класу і формує у них мотивацію для підготовки до кожного уроку;
правильно оформлений тест підвищує інтерес до предмету;
дозволяє індивідуалізувати роботу з учнями;
заощадження учбового часу при контролі знань і оцінці результатів навчання.
Початковий рівень
В мистецтво фарб;
Г мистецтво символів.
2. Художній світ твору— це...
А творче осмислення світу автором твору;
Б реальний світ;
В читацьке бачення твору;
Г бачення світу героями твору.
3. Міфологія — це...
А сукупність міфів певної культури; Б наука про мовні засоби; В жанр фольклору; Г рід літератури.
4. Першим подвигом Геракла була перемога над...
А лернейською гідрою; В немейським левом;
Б кіренейською ланню; Г еріманфським кабаном.
5. Нарциса покарала богиня...
А Афродіта; В Артеміда; Б Гера; Г Деметра.
6. Персефона в підземному царстві з'їла зерна... А апельсина; В граната; Б яблука; Г інжиру.
7. Пігмаліон був...
А співцем; В філософом; Б різьбярем; Г музикантом,
8. Де Нарцис побачив своє відображення:
а) у ручаї;
б) у річці;
в) у дзеркалі.
9. Себелюбство, егоїзм засуджуються в давньогрецькому міфі:
а) «Дедал і Ікар»;
б) «Пігмаліон і Галатея»;
в) «Нарцис»;
10. Хто в індійській міфології створив небо і землю:
а) Брахма;
б) Вішну;
в) Шива.
11. Міф «Ра та Апоп» належить до міфів:
а) єгипетських;
б) індійських;
в) грецьких.
Середній рівень
1. Схарактеризуйте основні теми і проблематику давньогрецьких (давньоіндійських або давньоєгипетських) міфів.
2. Схарактеризуйте образ одного з міфологічних героїв (на вибір).
Високий рівень
Розкрийте жанрові особливості міфу і казки, порівняйте їх.