Представник літератури постмодернізму Хуліо Кортасар.
Оповідання Х. Кортасара «Менади»
Завдання
1 |
Повне ім’я |
|
2 |
Дата народження |
|
3 |
Місце народження |
|
4 |
Улюблені письменники |
|
5 |
Освіта |
|
6 |
Коло читацьких захоплень в студентські роки |
|
7 |
Перша професія |
|
8 |
Перший псевдонім |
|
9 |
Літературна стипендія |
|
10 |
Служба в Парижі |
|
11 |
Громадянство |
|
12 |
Остання дата життя |
|
1) Репертуар був розрахований на завсідників театру Корона, а вони — люди без….
2) Ліворуч від мене сиділа сеньйора Джонатан, з якою мало був знайомий, але чув, що вона ….
3) Хіба ви не знаєте, що сьогодні в Маестро срібне весілля з ….?
4) Ти пам’ятаєш те місце в скерцо Мендельсона, ну, просто справжній перегук гномів, а не ….!
5) Я глянув на гальорку й на балкони — суцільна чорна маса, ніби мухи в банці від чогось ….
6) Він підняв своїх музикантів, і у відповідь з подвоєною силою прокотилися нові оплески і нові …..!
7) Вогка, в’язка задуха й збудження обернули більшість людей на якусь подобу жалюгідних мокрих ….
8) Я зразу подумав, що це непогана назва для фільму, і приплющив …
9) Маестро впустив паличку й розпачливо шарпнувся ….
10) Пюпітри полягли на підлогу, як зім’яте …..
11) Я все це бачив, не втрачав, однак, здорового глузду, і в мене й далі не було ані найменшого бажання поділяти це загальне …..
12) У фойє я примітив жінок, які порпалися у своїх торбинках у пошуках ….
Відповіді:
1) претензій.
2) меломанка.
3) музикою?
4) оркестр!
5) солодкого
6) «браво!».
7) креветок.
8) очі.
9) вбік.
10) колосся
11) навіженство.
12) дзеркальця.
1. Хто у давньогрецькому міфі міг зачаровувати мелодіями диких звірів?
а) бог Діоніс;
б) бог Аполон;
в) співак і музикант Орфей.
2. Який вплив має спів сучасного Орфея?
а) підносить над світом буденності;
б) викликає дикі інстинкти людей;
в) допомагає долати труднощі.
3. Сучасне суспільство з його поглядом на мистецтво – це суспільство
а) споживачів;
б) інтелектуалів;
в) меценатів.
4. Де відбуваються події?
а) у давньогрецькому театрі.
б) у театрі Корона;
в) у театрі Ла Скала.
5. Хто розповідає цю історію?
а) очевидець подій;
б) друг композитора;
в) сам автор.
6. Як публіка сприймала виконання оркестром творів відомих класичних композиторів?
а) бурхливими оваціями;
б) стримано;
в) невдоволено.
7. Як розповідач сприймав концерт?
а) був здивований низьким рівнем виконання усіх творів;
б) не розумів, чому сьогодні так шаленіє публіка;
в) йому було все байдуже.
8. З чим порівнює розповідач публіку на гальорці й на балконах?
а) ніби вітряна буря;
б) ніби влітку спека;
в) ніби мухи в банці від чогось солодкого.
9. Хто у залі сприймав виступ маестро так само стримано, як розповідач?
а) група молодих людей;
б) жінка, яку переповнювали емоції;
в) чоловічок, що сидів попереду навскіс.
10. Про кого йдеться у рядках оповідання: «…вона побігла проходом і зупинилася поряд зі сценою, біля самих ніг Маестро»?
а) про дружину композитора;
б) про жінку в червоному;
в) про музику, що котилася хвилями зали.
11. Що зробила публіка, коли Маестро «…увігнав диригентську паличку в останню стіну звуку й подався вперед»?
а) уся зала стояла;
б) із зали було чути свист;
в) було чути слабкі оплески.
12. Як поводилася публіка після концерту?
а) у захваті засипали Маестро квітами;
б) шаленіючи, розбивала музичні інструменти;
в) невдоволена йшла із зали.
Відповіді: