19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Підсумковий урок теми "My working day" для учнів 3 - го класу, з елементами інсценізації.

Про матеріал
Характерною особливістю дітей всіх вікових груп є емоційність і допитливість, прагнення перевірити, випробувати свою силу і спритність бажання фантазувати, відкривати таємниці і прагнути до чогось незвичайного, далекого і прекрасного. А саме проведення нетрадиційного уроку з елементами казки, є ще більш цікавим і захоплюючим для наших учнів.
Перегляд файлу

Тема: Протягом дня. Розвиток навичок говоріння.My working day.

Мета уроку: активізувати лексичні навички з даної теми; розвивати навички аудіювання, письма; розвивати мовленнєві навички; вчитися описувати свій робочий день та робочі дні інших людей; розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву;   розширювати  кругозір  та підвищувати  загальну культуру учнів; виховувати раціональне використання свого особистого часу; прищеплювати любов до вивчення англійської мови.

Обладнання: роздатковий матеріал, дошка, аудіо  носії  для  аудіювання, комп’ютер, презентація, плакати

Тип: урок формування мовленнєвих навичок.

Хід уроку

  І. Організаційний момент. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення

1. Привітання

T.: Good morning, everybody! Glad to see you.

Sit down, please! How are you today?

 2. Робота з таблицею  настрою.

      - How are you today? ( робота в режимі Т-Р1, Р2,...)

      - I am good. (fine, so-so, O.K., well...)

Діти вибирають смайлика, який символізує настрій.

https://cdn.pixabay.com/photo/2013/04/01/09/07/plain-98456__480.pnghttps://smart-photoshop.ru/wp-content/uploads/2013/10/result.jpghttp://clipart-library.com/images/kTKEqL9Tj.jpg

3. Фонетична розминка. 

T.: Listen to me and repeat after me

                    First get up and make your bed.

                    Then wash your face and ears,

                    Eat your breakfast and drink your tea.

                    Say “Hello” 1, 2, 3.

4. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.

 Aim.

1. Lets sing the song: Every Day! Daily Routine Song” and do the actions.

-Well done! З якої теми всі ці слова? (My daily life)

- Правильно! То яка тема нашого уроку … Учні повторюють хором: “My working day”.

https://i.pinimg.com/736x/7b/17/32/7b1732bcf0dc7e1477d9c58890170934--teater.jpg Т: Today we shall learn and repeat some words and word combination about your working day. Тема нам не нова. Навіщо продовжувати її вивчати далі? (Щоб знати більше слів, уміти краще розмовляти англійською мовою….)

Teacher:  Children! Today one little girl asked me to help her to find hеr hat. She said me: “I am famous girl”. She loss it on the way at the school.

  • - Are you ready help her? Ви готові допомогти їй?
  • Well, but we mast doing sums steps

Але для цього нам потрібно зробити кілька кроків-завдань.

Lets start!

ІІ . ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Тренування у вимові звуків. Pronunciation Practice

Т: Repeat after me.

[a:] farm, father, art, after

[ʌ] up, cup, club, must, lunch

 

2. Уведення в іншомовну атмосферу. Warming up

1) Повторення лексичного матеріалу з теми.

- What time is it?

C:\Users\Boss\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\сканирование0040.jpg

 

 

3. Vocabulary and Grammar Presentation.

C:\Users\User\Desktop\матеріали до уроку\iiii-clipart-school-646557-3693815.jpgC:\Users\User\Desktop\матеріали до уроку\iiii-clipart-school-646557-3693815.jpgReading. Ex. 1 p. 60.

Т: Look at my card. What is it? 

P1: Play chess

T: And now, please,  open your books on page 68. Look at the ex. 1. Listen to the letter. (Діти слухають.)

T: Read a letter (P1, P2, P3, P4)

- What is your favourite day?

          3. Закріплення назв днів тижня.

              Гра: “What day is next?”

  Учитель називає день тижня, а учень якому він кине м’ячик повинен назвати наступний день тижня. Потім роль учителя виконує учень.

T: Tuesday...

P: Wednesday!

T: Monday...

P: Tuesday!

T: Friday...

P: Saturday!...

  • C:\Users\User\Desktop\матеріали до уроку\img5.jpgWhat do you do every day?....complete the timetable and talk about it.

Sunday

 

Monday

 

Tuesday

 

Wednesday

 

Thursday

 

Friday

 

Saturday

 

 

4. Повторення граматики. Модальні дієслова: саn, must, may, could.

C:\Users\User\Desktop\img24.jpgГра: “Catch Умови гри: вчитель називає одне слово яке треба буде зловити серед інших слів які називає вчитель. Ловимо оплеском і перекладаємо.

 Наприклад: ловимо слово  - вміти (can.)

 Sing song, ride a bike, must play, write, doing sums, you may, help mum, like playing, can you come, wake up, could you show me

4. Фізкультхвилинка. Physical Activity

Т: Давайте повторимо вірш для фізкультхвилинки, який ми вчили на попередніх уроках.(If you happy and you know…)

Stand up! (Підводять)

Shake your hands! (Вітаються з партнерами за руку.)

Turn around! (Обертаються навколо себе.)

Clap your hands! (Плескають у долоні.)

Say goodbye! (Махають один одному рукою.)

Take your place! (Сідають на місця.)

C:\Users\User\Desktop\матеріали до уроку\01labr6l71239021566.jpg5. T.: Work in groups. Look at the picture and prepare:

1. Гра «Bingo!».

 

1 team:  “Miki’s morning”

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\матеріали до уроку\36513499676_95ff73cfa0_o.png

2 team: “My morning”

 

  • C:\Users\User\Desktop\4790_detskaya-bannaya-shlyapka-kras.jpgVery well, look, that is  a hat.  It’s Little Red Riding Hood’s hat. (Подивіться це ж капелюх Червоної Шапочки.)

ІІІ . ЗАКЛЮЧНА ЧА СТИНА УРОКУ

- Well, let listening story about Little Red Riding Hood’s day

1. Розвиток навичок мовлення. Speaking.

Little Red Riding Hood
Реквизит: кошик, стільці і покривало (у вигляді ліжка), подушка (зїдена бабуся), штучні квіти, іграшкові рушниці, костюми персонажів.

(Червона Шапочка виходит на сцену, звертається до глядачів) 
Girl: Hello! I'm Little Red Riding Hood. (виходить мама) And this is my Mum.
Mum: Go to your Granny. (протягує дівчинці корзинку з їжею) Give her the cake and the pot of butter.
Girl: All right, Mum. Goodbye!
Mum: Goodbye! (мама виходить)

(Дівчинка іде по сцені наспівуючи, збираючи квіти. Зявляється вовк)
Wolf: Hello, little girl! What's your name?
Girl: Little Red Riding Hood.
Wolf: Where are you going?
Girl: To my Granny.
Wolf: Where does she live?
Girl: In a little house near the forest.
Wolf: Oh, I see. Goodbye!
Girl: Goodbye! (Вовк вибігає зі сцени, дівчинка повільно виходить, збираючи квіти)

(Виходить бабуся, сідає на ліжко, забігає вовк, стукаючи в уявні двері)
Wolf: Knock-knock!
Granny: Who's there?
Wolf: (тоненьким голоском) It's me, Little Red Riding Hood!
Granny: Come in, please.(заходить вовк, кидається на бабусю) Oh, a wolf! Help, help!! (Бабуся вибігає зі сцени, вовк біжить за нею)

(Повертається вовк, гладячи живіт- під одяг можна поставити подушку. На ньому одяг бабусі і окуляри)
Wolf: Oh, I'm still hungry. I'll wait for the girl. (Вовк сідає на ліжко. Зявляється Ч Ш, стукає в двері) 
Girl: Knock-knock!
Wolf: Who's there?
Girl: It's me, Little Red Riding Hood!
Wolf: Come in, please. (Дівчинка входить, показує вовку корзину з їдою)
Girl: I've got a cake and a pot of butter for you.
Wolf: Thank you. Come nearer, please. (Дівчинка підходить до вовка, розглядає його. Говорить здивовано, показуючи відповідно на свої частини тіла)
Girl:Why have you got such big eyes, Granny?
Wolf: To see you better. (протирає очі)
Girl: Why have you got such big ears, Granny?
Wolf: To hear you better. (Прикладає долоню до вух, вдає що прислухається) 
Girl: Why have you got such big teeth, Granny?
Wolf: To eat you! (вискакує, кидається на Червону Шапочку) 
Girl: Help, help! (Зявляються лісники)
Man 1: Stop! Hands up! (Лісники наводять на вовка рушницю, вовк піднімає руки, намагається втекти)
Man 2: Catch the wolf!
(Лісники проганяють  вовка, повертаються з бабусею)
Granny: Thank you!
Girl: Thank you very much!
Man1, Man2: Not at all!

- Thank you, dear children, you are great! Thank you for your work.

2. Домашнє завдання Homework:  write about your friend’s working day.

3. Підведення підсумків уроку. Summarizing

  Мотивація та виставлення оцінок:

- З яким настроєм ви закінчуєте цей урок? На зворотній стороні домалюйте смайлику посмішку, якщо ви задоволені успіхами на уроці, або ж навпаки. (Показую зразок)

 So, your marks for today’s lesson are….  Our lesson is over. Goodbye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\5981936_xlarge.jpg

C:\Users\User\Desktop\img24.jpg

C:\Users\User\Desktop\матеріали до уроку\36513499676_95ff73cfa0_o.png

C:\Users\User\Desktop\img24.jpgC:\Users\User\Desktop\матеріали до уроку\01labr6l71239021566.jpg