Підсумковий урок з теми «З’єднання провідників. Робота. Потужність»

Про матеріал
Мета уроку: навчальна – повторити з учнями основні аспекти теми «з’єднання провідників» розвивальна – формувати в учнів вміння самостійно робити правильні висновки; виховна – виховати трудолюбивість, точність і чіткість при відповідях і розв’язуванні завдань та навчити дітей «бачити» фізику навколо себе.
Перегляд файлу

________

План-конспект

уроку фізики у 9 класі

Тема уроку:  Підсумковий урок з теми «З’єднання провідників.  Робота. Потужність»

Мета уроку: навчальна – повторити з учнями основні аспекти теми «з’єднання провідників»

 розвивальна – формувати в учнів вміння самостійно робити правильні висновки;

 виховна – виховати трудолюбивість, точність і чіткість при відповідях  і розв’язуванні завдань та навчити дітей «бачити» фізику навколо себе.

Тип уроку: урок контролю знань

 

План уроку

1. Контрольна робота

 

І. Організаційна частина.

ІІ. Актуалізація знань учнів.

ІІІ. Завдання для тематичного контролю

Варіант №1

Початковий рівень

  1. (1,5 б.) Встановіть відповідність: 

А) Р;  1) робота   І. А (ампер)

Б) І;  2) потужність   ІІ. Вт (ватт)

В) А;  3) сила струму  ІІІ. Дж (джоуль)

 

  1. (1 б.) Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …

А) прямо пропорційна величині струму

Б) обернено пропорційна величині струму

В) обернено пропорційна квадрату величини струму

Г) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника

  1. (0,5 б.)Вкажіть позначення питомого опору:

А) R;   Б) ρ;   В) I;   Г) k.

Середній рівень

  1. (1,5 б.)  Електроплитка, потужність якої дорівнює 800 Вт, працювала 5 год. Скільки спожито при цьому енергії?
  2. (1,5 б.)  Як зміниться потужність споживача, якщо струм збільшити у два рази?

а) зб. у 2 рази  б) зм. у 2 рази  в) зм. у 4 рази

г) зб. у 4 рази   д) не зміниться

Достатній  рівень

  1. (1,5 б.)  Через провідник, що має опір 12 Ом, за 2 хв пройшло 500 Кл електрики. Скільки теплоти при цьому виділилось?
  2. (1,5 б.)  Запишіть формули основних величин для паралельного з’єднання

 

Високий  рівень

  1. (3 б.)  Із даної схеми визначте R2 (див.рис)

 

 

 

 

 

 

Варіант №2

Початковий рівень

1. (1,5 б.) Встановіть відповідність: 

А) Р;  1) сила струму  І. Дж (джоуль)

Б) А;  2) потужність   ІІ. Вт (ватт)

В) І;  3) робота   ІІІ. А (ампер)

  1. (1 б.) Роботу електричного струму можна виміряти, …

А) ватметром;

Б) реостатом;

В) вольтметром;

Г) амперметром;

Д) електролічильником

  1. (0,5 б.)Вкажіть позначення питомого опору:

А) I;  Б) k; В) R;  Г) ρ;

Середній рівень

  1. (1,5 б.)  Електроплитка, потужність якої дорівнює 800 Вт, працювала 5 год. Скільки спожито при цьому енергії?
  2. (1,5 б.)  Як зміниться потужність споживача, якщо струм збільшити у два рази?

а) зб. у 2 рази  б) зм. у 2 рази  в) зм. у 4 рази

г) зб. у 4 рази   д) не зміниться

Достатній  рівень

  1. (1,5 б.)  Пальник, що має потужність 110 Вт, працює під напругою 220 В. Який опір цього провідника?
  2. (1,5 б.)  Запишіть формули основних величин для послідовного з’єднання

Високий  рівень

8. (3 б.)  Знайдіть струм та напруги на опорах R 1 = 4 Ом, R 2= 12 Ом, R 3 = 5 Ом,

R 4 = 15 Ом, якщо напруга дорівнює 12 В. (див.рис)

 

 

IV. Домашнє завдання: повторити вивчений матеріал, виконати вправи з підручника


Варіант №1

Початковий рівень

1. (1,5 б.) Встановіть відповідність: 

А) Р;  1) робота   І. А (ампер)

Б) І;  2) потужність   ІІ. Вт (ватт)

В) А;  3) сила струму  ІІІ. Дж (джоуль)

2. (1 б.) Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …

А) прямо пропорційна величині струму

Б) обернено пропорційна величині струму

В) обернено пропорційна квадрату величини струму

Г) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника

3. (0,5 б.)Вкажіть позначення питомого опору:

А) R;   Б) ρ;   В) I;   Г) k.

Середній рівень

  1. (1,5 б.)  Електроплитка, потужність якої дорівнює 800 Вт, працювала 5 год. Скільки спожито при цьому енергії?
  2. (1,5 б.)  Як зміниться потужність споживача, якщо струм збільшити у два рази?

а) зб. у 2 рази  б) зм. у 2 рази  в) зм. у 4 рази

г) зб. у 4 рази   д) не зміниться

Достатній  рівень

  1. (1,5 б.)  Через провідник, що має опір 12 Ом, за 2 хв пройшло 500 Кл електрики. Скільки теплоти при цьому виділилось?
  2. (1,5 б.)  Запишіть формули основних величин для паралельного з’єднання

Високий  рівень

8. (3 б.)  Із даної схеми визначте R2 (див.рис)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант №2

Початковий рівень

1. (1,5 б.) Встановіть відповідність: 

А) Р;  1) сила струму  І. Дж (джоуль)

Б) А;  2) потужність   ІІ. Вт (ватт)

В)І;  3) робота   ІІІ. А (ампер)

  1. (1 б.) Роботу електричного струму можна виміряти, …

А) ватметром;

Б) реостатом;

В) вольтметром;

Г) амперметром;

Д) електролічильником

  1. (0,5 б.)Вкажіть позначення питомого опору:

А) I;  Б) k; В) R;  Г) ρ;

Середній рівень

  1. (1,5 б.)  Електроплитка, потужність якої дорівнює 800 Вт, працювала 5 год. Скільки спожито при цьому енергії?
  2. (1,5 б.)  Як зміниться потужність споживача, якщо струм збільшити у два рази?

а) зб. у 2 рази  б) зм. у 2 рази  в) зм. у 4 рази

г) зб. у 4 рази   д) не зміниться

Достатній  рівень

  1. (1,5 б.)  Пальник, що має потужність 110 Вт, працює під напругою 220 В. Який опір цього провідника?
  2. (1,5 б.)  Запишіть формули основних величин для послідовного з’єднання

Високий  рівень

8. (3 б.)  Знайдіть струм та напруги на опорах R 1 = 4 Ом, R 2= 12 Ом, R 3 = 5 Ом,

R 4 = 15 Ом, якщо напруга дорівнює 12 В. (див.рис)

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Розробки уроків
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку