________
уроку фізики у 9 класі
Тема уроку: Підсумковий урок з теми «З’єднання провідників. Робота. Потужність»
Мета уроку: навчальна – повторити з учнями основні аспекти теми «з’єднання провідників»
розвивальна – формувати в учнів вміння самостійно робити правильні висновки;
виховна – виховати трудолюбивість, точність і чіткість при відповідях і розв’язуванні завдань та навчити дітей «бачити» фізику навколо себе.
Тип уроку: урок контролю знань
План уроку
1. Контрольна робота
І. Організаційна частина.
ІІ. Актуалізація знань учнів.
ІІІ. Завдання для тематичного контролю
Варіант №1
Початковий рівень
А) Р; 1) робота І. А (ампер)
Б) І; 2) потужність ІІ. Вт (ватт)
В) А; 3) сила струму ІІІ. Дж (джоуль)
А) прямо пропорційна величині струму
Б) обернено пропорційна величині струму
В) обернено пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника
А) R; Б) ρ; В) I; Г) k.
Середній рівень
а) зб. у 2 рази б) зм. у 2 рази в) зм. у 4 рази
г) зб. у 4 рази д) не зміниться
Достатній рівень
Високий рівень
Варіант №2
Початковий рівень
1. (1,5 б.) Встановіть відповідність:
А) Р; 1) сила струму І. Дж (джоуль)
Б) А; 2) потужність ІІ. Вт (ватт)
В) І; 3) робота ІІІ. А (ампер)
А) ватметром;
Б) реостатом;
В) вольтметром;
Г) амперметром;
Д) електролічильником
А) I; Б) k; В) R; Г) ρ;
Середній рівень
а) зб. у 2 рази б) зм. у 2 рази в) зм. у 4 рази
г) зб. у 4 рази д) не зміниться
Достатній рівень
Високий рівень
8. (3 б.) Знайдіть струм та напруги на опорах R 1 = 4 Ом, R 2= 12 Ом, R 3 = 5 Ом,
R 4 = 15 Ом, якщо напруга дорівнює 12 В. (див.рис)
IV. Домашнє завдання: повторити вивчений матеріал, виконати вправи з підручника
Варіант №1
Початковий рівень
1. (1,5 б.) Встановіть відповідність:
А) Р; 1) робота І. А (ампер)
Б) І; 2) потужність ІІ. Вт (ватт)
В) А; 3) сила струму ІІІ. Дж (джоуль)
2. (1 б.) Кількість теплоти, що виділяється у даному провіднику при проходженні електричного струму, …
А) прямо пропорційна величині струму
Б) обернено пропорційна величині струму
В) обернено пропорційна квадрату величини струму
Г) обернено пропорційна напрузі на кінцях провідника
3. (0,5 б.)Вкажіть позначення питомого опору:
А) R; Б) ρ; В) I; Г) k.
Середній рівень
а) зб. у 2 рази б) зм. у 2 рази в) зм. у 4 рази
г) зб. у 4 рази д) не зміниться
Достатній рівень
Високий рівень
8. (3 б.) Із даної схеми визначте R2 (див.рис)
Варіант №2
Початковий рівень
1. (1,5 б.) Встановіть відповідність:
А) Р; 1) сила струму І. Дж (джоуль)
Б) А; 2) потужність ІІ. Вт (ватт)
В)І; 3) робота ІІІ. А (ампер)
А) ватметром;
Б) реостатом;
В) вольтметром;
Г) амперметром;
Д) електролічильником
А) I; Б) k; В) R; Г) ρ;
Середній рівень
а) зб. у 2 рази б) зм. у 2 рази в) зм. у 4 рази
г) зб. у 4 рази д) не зміниться
Достатній рівень
Високий рівень
8. (3 б.) Знайдіть струм та напруги на опорах R 1 = 4 Ом, R 2= 12 Ом, R 3 = 5 Ом,
R 4 = 15 Ом, якщо напруга дорівнює 12 В. (див.рис)
1