Підвищення якості та результативності уроку шляхом упровадження сучасних освітніх технологій

Про матеріал
Доповідь до презентації на тему "Підвищення якості та результативності уроку шляхом упровадження сучасних освітніх технологій". Сучасні освітні технології -набір методів та інструментів, які використовуються в освітньому процесі
Перегляд файлу

Вступ

Актуальність проблеми

Традиційно освіта розглядається як засвоєння здобувачами освіти певних знань, умінь, навичок, зумовлених Державними стандартами та програмами з того чи іншого навчального предмету. Сьогодні гостро виникає необхідність проаналізувати фактори, що негативно впливають на підвищення якості освіти та формування життєздатної та конкурентоспроможної особистості. Адже сучасний світ складний, тож учню вже не достатньо знань, що він має. Майбутнього робітника необхідно навчити використовувати ці знання. Тому тільки у взаємодії знань та вмінь, сучасний здобувач освіти не тільки знайде своє місце у цьому світі.   

  На етапі систематизації  та узагальненні уроку професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь здобувачів освіти, а на діагностику їх діяльності та розвитку.

Це досягається за допомогою сучасних освітніх технологій. Тому важливою й актуальною проблемою сучасності є правильний вибір освітніх технологій. Тільки завдяки ефективно обраним педагогічним технологіям, методам та прийомам, можна систематизувати та узагальнювати знання здобувачів освіти.

Інформаційні технології стали невід’ємною частиною життя людини. Сьогодні не можна вважати викладання дисциплін якісним, якщо викладач не використовує у своїй роботі з учнями комп’ютерні технології та можливості інтернету.

Наше завдання на даному етапі уроку – закріпити все, що знаємо з теми уроку.

 Предмет дослідження: ефективні сучасні інноваційні технології на уроках української мови та літератури на етапі узагальнення і систематизації уроку.

Основною ідеєю дослідження є з’ясування найефективніших сучасних інноваційних технологій для підвищення якості та результативності уроку.

Можна використовувати інтерактивні плакати. У цього прийому велика кількість переваг, серед яких економія часу. Для створення інтерактивних плакатів використовую сервіс ThingLink(Сінк Лінк). "Живі картинки". Так говорять про цей хмарний сервіс, який надає можливість створювати інтерактивні плакати, що зроблять ваші уроки цікавими та незабутніми. Це онлайн-сервіс, який дозволяє наносити на забраження інтерактивні мітки(текст, посилання на інші ресурси, зображення, відео). Використовується для створення дидактичних матеріалів. Надасть можливість в одній картинці узагальнити і систематизувати знання. Ефективно провести узагальнення вивченого навчального матеріалу з теми (наприклад, блок – дати, блок – терміни, блок – особистості) та створити сприятливі умови для самостійної роботи учнів(дистанційне навчання).

Галерея асоціацій (використання інтерактивного плакату).

(Учні розглядають колаж та до поданих зображень висловлюють ґрунтовні асоціативні думки, які стосуються опрацьованої теми. Викладач вказує на зображення в логічному порядку.)

Які асоціації виникають, дивлячись на це зображення? https://www.thinglink.com/scene/914226148047585281# посилання на інтерактивну карту В.Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон». http://edu.glogster.com/glog/timeline-paper-stickers-horizontal/2q0xj64jobl І.Нечуй-Левицький. Життя і творчість.

Інтерактивний плакат - це електронний освітній засіб нового типу, який забезпечує високий рівень залучення інформаційних каналів сприйняття наочності у навчальному процесі. https://naurok.ams3.digitaloceanspaces.com/uploads/files/19574/13772.pdf плакат Іван Драч.

Інтерактивний плакат за новелою І.Франка "Сойчине крило" https://www.thinglink.com/scene/1214497686946840581.

У цифрових освітніх ресурсах цього типу інформація представляється не відразу, вона "розгортається" залежно від дій користувача, який керує нею за допомогою відповідних кнопок. Інтерактивний плакат за своєю суттю - це інтерактивний засіб надання інформації, засіб демонстрації навчального матеріалу, засіб за допомогою якого можна варіювати занурення у тему, узагальнювати і систематизовувати набуті знання.

 Використання інтерактивних плакатів в навчальному процесі надає учням можливість краще сприймати(узагальнювати) навчальний матеріал, оскільки він дає значку візуалізацію, підвищується інтерес до теми та до навчального матеріалу, оскільки учень бачить незвичайний спосіб подання матеріалу, є можливість систематизувати(повторити) цей матеріал, оскільки інтерактивний плакат легко вбудовується в сайт або блог, учень може в будь-який момент повторити цей матеріал. Плакати, окрім того, формують у учнів навички самостійної роботи, дають можливість бачити учневі результат та оцінку своєї праці, можливість знайти правильну відповідь, поглибити знання.

Інтерактивний плакат має інтерактивну навігаціє, яка дає можливість відобразити необхідну інформацію: графіку, текст, відео, звук тощо.

Головна функція інтерактивного плакату - забезпечити високий рівень наочності.

Крім того вчитель для створення інтерактивного плакату може використати інтернет-сервіси такі як:

1.  Glogster (Гласте) - дозволяє розмістити текст, графіку і відео, будь-який елемент може стати гіперпосиланням. Є цікаві шаблони. Плакат виходить яскравим, барвистим, ефектним.

           2.  Cacoo(Какку) - простий і зручний онлайн сервіс для спільної роботи по створенню схем і діаграм онлайн. Сервіс крім звичайних функцій має багато додаткових модулів для створення навіть найскладніших схем і навіть плакатів. На даному сервісі міститься багатюща бібліотека різних елементів, а точніше - безліч бібліотек. Сервіс дозволяє додавати як зображення так і самому малювати.

  3. Thinglink(СінкЛінк)  - сервіс для створення інтерактивного зображення, який перетворює звичайні картинки в інтерактивні об'єкти. Інтерактивність зображення досягається за рахунок додавання в нього міток з текстовими підказками, посиланнями на відео, музику або зображення. Такий інтерактивний плакат легко вбудувати на свій сайт або блог (мається код для вставки), а також у будь-який момент можна відредагувати.

1. Інтерактивна карта. 2. Інтерактивна таблиця. 3. Інтерактивна опорна схема. 4. Інтерактивна портретна(картинна) галерея.  5.  Мультимедійна лекція-конспект.

Інтерактивні карти https://www.thinglink.com. Учні створюють

інтерактивні карти життя письменника або узагальнюють за готовими. Ментальні карти або діаграми зв'язків - ефективна техніка альтернативного запису і візуалізації. Сучасне уявлення про них було закладено в 70-і рр. минулого століття британським психологом і телеведучим Тоні Бьюзеном. Він цікавився проблемами розвитку інтелектуальних здібностей, пам'яті, креативності, швидкості читання.

Узагальнюючи специфіку ментальних карт, можна виділити наступні її особливості.

1. Ментальні карти - це спосіб вільної візуалізації думок. Результат може бути як схожим на звичайні логічні схеми, так і являти собою досить хитромудрі барвисті малюнки - кому як зручніше.

2. При створенні ментальних карт рекомендується не використовувати готові традиційні форми таблиць і схем, оскільки вони провокують розумовий процес за їх нормами, тим самим обмежуючи його, заганяючи нашу думку в споконвічно задані стандартні рамки.

3. Зображувані зв'язки можуть бути не тільки логічними, але і асоціативними, а записи - не тільки термінологічними, але і образними, приблизними.

Суть методики ментальних карт полягає в тому, що виділяється основне поняття, від якого потім відгалужуються завдання, ідеї, окремі думки і кроки, необхідні для реалізації конкретного проекту або задумки. Далі - більше. Точно так само, як і основну, більш дрібні гілки можуть ділити ще на кілька гілок-підпунктів. Виходить, що ментальна карта відображає асоціативні зв'язки в мозку її творця. Ніякого сухого матеріалу, довгих розумних фраз, стенографії та інших способів збереження і передачі інформації. Тому і подальша робота з такими ментальними картами не викликатиме дискомфорт і відторгнення. Більше того, з ними буде працювати цікаво і продуктивно.

І це не вичерпний перелік варіацій з цим сервісом. Тим більше, що   опанувати його самотужки не важко, але якщо у вас виникнуть труднощі, скористайтесь відео на YouTube “Інструкція зі створення інтерактивного зображення в  сервісі Thinglink”  учителя української мови та літератури Тетяни Пересунько.

Використання сервісу Рadlet зробить навчальний процесі нтерактивним, а виконання домашнього завдання цікавим. Крім того, учні в разі потреби, завжди зможуть звернутися до знайденого матеріалу, переглянути інформацію, підготовлену викладачем, якщо заняття довелося пропустити, впевнитися в тому, що власноруч створений на уроці продукт діє і може стати у пригоді іншим учням.

Візуалізація – один із важливих засобів мотивації до навчання. Це дасть можливість змінити підходи до викладання української мови і літератури за допомогою впровадження елементів сучасних педагогічних технологій навчання. Основне завдання сучасного педагога – створити сприятливе розвивальне середовище.

Padlet – мережевий сервіс для створення електронної стіни. Сервіс, який дає можливість працювати дистанційно як із учнями, так і з коллегами, впроваджувати елементи дистанційного та «перевернутого навчання». Формами роботи можуть бути групові та індивідуальні заняття на уроках і в позаурочний час.

Формувати навчальні компетенції на уроці української мови і літератури,  використовуючи сервіс Padlet, можна шляхом пошуку та додавання учнями додаткової інформації (музичне та фото оформлення, історичний чи біографічний коментар), створення проєктів, розробка та виконання веб-квестів, мовно літературних флешмобів, атмосферних (уявлення, настрій, емоційне навантаження) та розповідних буктрейлерів, обговорення питань. При цьому мета уроку формулюється через діяльність учнів.

Головне слід пам’ятати, що навчання для учнів має бути цікавим, а технології прості.

Універсальний онлайн сервіс LIno it(Ліно іт) для роботи з нотатками, стікерами, фото, відео, організованими в один віртуальний стіл. Для початку роботи потрібно зареєструватися. Для решти учасників, які працюють з дошкою, реєстрація не потрібна. Посиланням можна поділитися або вбудувати роботу на сторінки сайтів, блогів. Сервіс підтримує кирилицю. Для створення віртуальної дошки оголошень, проєкту, класу та ін. з розміщенням стікерів, фото, відео, архівів, як органайзер, для організації та проведення дослідження, проєкту. http://en.linoit.com

Учні полюбляють кросворди, тому доволі часто використовую

прийом «Розгадування мовознавчого (літературознавчого) онлайн-кросворда».

        Для створення інтерактивних кросвордів використовую програму Microsoft PowerPoint, сервіс LearningApps(Льорнінг).

Тож ці прийоми:

  • супроводжуються позитивними емоціями;
  • підвищують цікавість до навчання;
  • призводить до зосередження уваги;
  • сприяють формуванню і розвитку пізнавального інтересу.

LearningApps.org  - онлайн-сервіс для створення інтерактивних вправ, який не залишить байдужими ваших учнів, бо хто з них не любить навчатися, складаючи пазли, таблиці відповідностей; розгадуючи кросворди, вікторини.    

           LearningApps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати

інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною

дошкою або як індивідуальні вправи для учнів. Ознайомитися з видами

інтерактивних вправ можна на сайті https://learningapps.org/, а також створити

власні вправи за зразком. Використовувати сервіс LearningApps.org можна для мотивації учнів до навчання через цікаву гру з предмета для перевірки знань на уроці, як тренажер вдома, як проєктний вид діяльності — учні можуть підготувати інтерактивну гру або цикл ігор самостійно чи групою.

Гра – форма заняття, яку учні сприймають із задоволенням. Застосовую на уроках української мови та літератури також інтерактивні вправи (вікторини, тести, ігри «Перший мільйон», «Знайди пару» тощо), створені на сервісі LearningApps.  http://learningapps.org/user/oksana kravchenko

Граматичний тренажер створений з використанням ефектів анімації на основі матеріалів ЗНО попередніх років. Може бути використаний як викладачем під час проведення уроків, так і учнями для самостійної підготовки до ЗНО. Правильна відповідь з’явиться на екрані наведення курсора на умову завдання.

Інфографіка – прийом, який безперечно зацікавить учнів (використання дослідницького методу). Це не тільки спосіб подання інформації. Техніку інфографіки використовую для створення маршрутних карт (листів) на сервісі Piktochart. Учні звертаються до карт під час виконання певних завдань, наприклад проходження квесту .

Тест-онлайн за темою: НаУрок, Всеосвіта(можна створювати і знайти готові).

 У роботі впроваджено цифрові технології (LearningApps.org , Wordart , QR-коди , Google Форми, Google Classroom, онлайн-сервіс Plickers, Kahoot, Ourboox), інтерактивні технології, приклади використання інформаційно-комунікаційних, цифрових технологій у різних видах навчальної діяльності учнів і на різних етапах уроку із впровадженням різноманітних методів, прийомів (тестові online завдання, віртуальні екскурсії, хмари слів, електронні книжки, відеопоезія, буктрейлери, ментальні або інтелект-карти, комп’ютерні презентації тощо).

Google-сервіси настільки успішно впроваджуються в освітній процес, що

стали уже невід’ємною його частиною, адже Google – це безліч можливостей

для покращення навчального процесу та поліпшення роботи вчителів.

Google-сервіси мають безліч переваг:

● всі інструменти безкоштовні;

● щоб розпочати роботу, потрібен лише доступ до інтернету;

● підтримка всіх операційних систем;

● доступ до всіх сервісів з одного акаунту;

● можливість працювати колективно в режимі онлайн;

● цілодобовий вільний доступ до матеріалів;

● можливість контролювати процес роботи учнів, не відволікаючи їх;

● можливість інтерактивної перевірки готових робіт.

Сервіси Google – це широковідомий безкоштовний набір он-лайнових

програмних засобів: поштовий сервіс Gmail, блог-сервіс Blogger, сайт, Google Календар, хмарне сховище Google Диск, сервіси по створенню таблиць,

документів, презентацій, сайтів (Документи, Таблиці, Форми, Презентації

тощо) й Google Перекладач. Важливим у цих сервісах для діяльності викладача

є можливість спільної роботи учнів: у режимі реального часу відслідковувати

будь-які зміни, що були внесені у документ, залишати коментарі,

виправлення, використовувати чат. Можна стверджувати, що це є

ефективним інструментом для групової роботи із текстом і над помилками. Google Документи

За допомогою цього сервісу викладач зможе створити на Google-диску

документи з матеріалами до уроків та надати до них доступ учням. Таким

чином учні завжди матимуть усю необхідну інформацію під рукою. І саме в

такому документі учні зможуть виконувати домашнє завдання, наприклад,

будь – яку самостійну роботу творчого характеру, вправу з ключем, писати

твори чи есе, складати діаманту, виконувати тести.

Google Форми

Це можливість використання для проведення тестування та анкетування

учнів, літературних диктантів, при організації спільної роботи індивідуально

чи в групі, при самооцінюванні та рефлексії, складанні плану до тексту ,

характеристики літературного героя… Цей інструмент дозволить за лічені

хвилини розробити тест чи опитування: створюєте форму, пишете завдання,

обираєте тип відповіді – й усе! Таким чином викладач зможе без зайвих проблем провести опитування з теми та з’ясувати, наскільки добре учні її засвоїли, а отже, проаналізувати й власну роботу.

Google Клас – це сервіс для освіти, який допомагає викладачам швидко

створювати та впорядковувати завдання, виставляти оцінки, залишати

коментарі та спілкуватися з учнями.

У Класі зручно працювати і викладачу, і учню, оскільки сервіс забезпечує

користувачів універсальним робочим апаратом. При створенні завдання у

вигляді Google-документа, платформа створює і поширює індивідуальні

копії документа для кожного учня групи. Це дає можливість давати завдання

на відновлення записів, вставлення пропущених і завдання, що вимагають

розгорнутої відповіді.

Також є можливість надання доступу для одночасної роботи над одним

документом кільком користувачам. Спільна робота розширює можливості

навчання, учні можуть  допомагати один одному. Такий підхід сприяє узагальненню уроку.

Матеріали, розміщені на хмарі, учні можуть переглядати вдома для

повторення вивченого на уроці або ж для того, щоб краще розібратися в темі,

якщо при вивченні було щось незрозуміло. Для засвоєння матеріалу кожен

учень матиме змогу підібрати темп сприйняття, обробки та засвоєння

інформації. Вважаю, що це сприятиме підвищенню мотивації до навчання та

кращому засвоєнню навчального матеріалу.

Google презентації

Дозволяють візуалізувати інформацію на уроці, перевірити знання,

заощадити час при вивченні деяких тем, дозволяють дізнатися щось нове з

предмета, вчать працювати в групі. Можна використати такі види презентацій:

доповідь, біографія, тренажер, конспект, звіт груп, домашнє завдання.

Генератори QR-кодів.

Дозволяють отримати миттєвий доступ до закодованої інформації, вміщують великі обєми відомостей у невеликому зображенні. Можемо використовувати QR-коди і в ігровому форматі роботи: розробляємо ігри з роздатковими матеріалами, де учні самостійно зможуть перевірити якість виконаної роботи. Додаємо половину QR-коду на бланку із запитанням, а іншу половину – на бланку із відповідями. І щоб зчитати інформацію, потрібно поєднати дві частини коду. Якщо учень обрав неправильний варіант, то зчитування не відбудеться. Це прекрасний варіант роботи для самоконтролю.

Онлайн-сервіс Kahoot дозволяє створювати опитування, тести і завдання з

вибором відповіді, проте з одним невеликим доповненням. Ви можете

зробити з цих опитувань змагання між своїми учнями: на екрані мобільних

пристроїв учнів починає відображатися завдання і йде зворотний відлік часу.

Ви починаєте змагання - хто швидше відповів, той переможець.

Переваги: учні використовують свої смартфони, планшети для навчання.

Опитування мобільне, можна проводити будь де, де є підключення до

Інтернет. Не потрібна реєстрація учнів. Зрозумілий дружній інтерфейс застосунку.

Wordart, Wordle – сервіси для створення хмаринок слів – один із засобів

візуалізації інформації. Такі завдання дають змогу виробити у здобувачів освіти

уміння використовувати раніше одержані знання під час вивчення нового,

розширювати і поповнювати свій кругозір, виконувати завдання, які

вимагають активного мислення. Розв’язування нестандартних завдань

розвиває розумові можливості учнів, їхні пізнавальні інтереси. Саме

пізнавальні завдання підвищують інтерес до навчання, формують

самостійність, впевненість у власних знаннях і можливостях. 

Види завдань:

- знайти зайве (помилку);

- зашифрувати головне проблемне питання, на яке треба знайти

відповідь протягом уроку;

- скласти речення, використовуючи якомога більше слів із хмари;

- скласти хмару із незнайомого тексту: про що текст;

- повторити основні поняття теми із хмари;

- написати зашифровану листівку герою твору;

- скласти учням хмару на задану тему;

- за поданими в хмарі словами (словосполученнями, прислів’ями)

скласти твір – мініатюру;

- висловити враження від прочитаного, від уроку...

YouTube – для перегляду роликів за темою уроку та завантаження створених учнями робіт. На уроках української літератури при вивченні

біографії письменників демонструю відеоролики, у яких ідеться про факти із

життя та творчості митців, характеристика культурного розвитку певної

доби. На уроках української мови часто демонструю експрес-уроки

Олександра Авраменка. Перегляд обов’язково супроводжується певними

завданнями. Як показала практика, таке використання відеороликів сприяє

кращому засвоєнню учнями навчального матеріалу, ніж опрацювання

біографії письменника чи певного правила або статті із підручника.

Сервіс Glogster є соціальною мережею, яка дозволяє користувачам

створювати безкоштовні інтерактивні плакати, або графічний блог; є інтерактивним мультимедійним зображенням. Це виглядає як плакат, але читачі можуть взаємодіяти з контентом.  Інструмент використовується для реклами, а також для створення резюме. Створюємо рекламу прочитаного твору. 

Створення Фейсбук-сторінки письменника чи літературного героя.

Опрацювавши вдома біографію письменника, на уроці чи вдома учні

заповнюють уявну сторінку, акцентуючи увагу на тому, що цікавило письменника, з ким він дружив, чим захоплювався, що було найбільшою перемогою чи поразкою у житті. Моя мета - щоб учні зрозуміли, що письменник - насамперед людина. Заповнюючи сторінку, діти висловлюють власне ставлення до письменника, знаходять цікаву інформацію, сперечаються, приходять до спільного висновку. Також створюють такі сторінки для характеристики образів

твору: потрібно не тільки розповісти про героя, а висловити особисте

ставлення до нього, проаналізувати вчинки персонажа. 

Ourboox - проста безкоштовна платформа для створення електронних книг з ілюстраціями. Під час вивчення творчості поета пропонуємо учням ознайомитись із біографією письменника з електронної книжки, яку

підготувала учениця в сервісі Ourboox або створити власну.

Google Art Project Арт-проект Google дозволяє відвідати кращі музеї світу, і в найдрібніших подробицях ознайомитись із найбільшими творами

мистецтва.

Квести – найулюбленіші прийоми виконання завдань, адже квести носять не тільки навчальний, а й пізнавальний та розважальний характер. У вигляді квестів проводжу не тільки уроки, а й позакласні заходи. Квест – надзвичайно ефективний інноваційний прийом, адже в ньому поєднуються елементи ігрової, проектної технології, технології творчого мислення. Набувають популярності веб-квести. Розрізняють два типи квестів: для короткочасної та довготривалої роботи. Особливістю освітніх веб-квестів є те, що частина або вся інформація для самостійної або групової роботи учнів з ним знаходиться на різних веб-сайтах, що забезпечує розвиток навичок роботи з ІКТ. Квести проводяться під керівництвом педагога, який корегує діяльність команд.  

 

     Усі ці технології можна використовувати на етапі узагальнення, систематизації вивченого навчального матеріалу. 

За результатами своєї практичної діяльності визначилася з найбільш ефективними сучасними технологіями, методами і прийомами та навчилася планувати свою діяльність на отримання позитивного результату.

Використовуючи інноваційні технології на уроках української мови та літератури, вивела свою формулу успішної роботи на уроці. Головне, дотримуватись двох основних правил:

  1. Залучити до роботи всіх дітей класу.
  2. Поставити учня у позицію творця.

Спостерігаючи, з яким захопленням учні на перервах грають у комп’ютерні ігри, які хвилі позитивних емоцій вони викликають у них, я вирішила адаптувати технології комп’ютерної гри до навчального процесу. Щоб пройти певний рівень гри, пропоную учням виконати ряд завдань. За кожне виконане завдання вони отримують монети, фішки. Відповідна кількість монет, фішок надає учневі певного статусу. Чим більше монет, тим вищий статус. Створюється конкуренція.

Під час гри учні не бояться помилитися, тому що гру можна почати спочатку.

Ігрові технології роблять уроки не тільки цікавими та змістовними, вони допомагають створити неформальну атмосферу, дозволяють учням розкритися, реалізувати навички, отримані під час навчання, розвиватися, створюють конкуренцію, змушують дітей шукати різні шляхи розв’язання поставлених завдань.

Для систематизації та узагальнення виділяються ключові питання відповідного курсу. Увага звертається на знаходження та розкриття в уже вченому матеріалі закономірностей, логічно-наслідкових зв’язків, глибокої сутності процесів та явищ; на перехід від окремих до більш широких узагальнень. Слід звернути увагу на те, що систематизація передбачає певну форму відображення окремих фактів у певній системі взаємозв’язків схему, узагальнюючу таблицю тощо. У жодному разі не можна вважати систематизацією просте відтворення окремих фактів або дій наприкінці вивчення теми. Це буде просте повторення. Вміле застосування інноваційних форм роботи, на мою думку,  дасть змогу викладачеві успішно розв`язати порушені проблеми.

Освітні портали: На Урок, Всеосвіта, Освітній портал УрокЮА(Старша школа), ВсімОсвіта(сервіс для обміну педдосвідом: всі предмети), КОЛІЖАНКА Сайт учителя зарубіжної літератури  м. Суми СОРОКИ   ІННИ   ІВАНІВНИ(зразки сучасних технологій),сайт Світ Слова.

Едера( лайхаки з мови і літератури, для звичайних уроків і для підготовки до ЗНО)у т.ч. на Ютуб, Шкільне життя(Усі уроки укрмови та літ), Українська мова і література(підготовка до ЗНО і не тільки), Z ЗНО Клуб(ЗНО ВА Всеукраїнський портал з підг. до ЗНО), сайт ВоМо( 11 ресурсів для підг. до ЗНО): Освіта Онлайн(Ютуб мова і літ.), Вне школи, Прометеус, Знання Онлайн, Тренажер з правопису укрмови(теорія, завдання-тести), Мова ДНК Нації( Лепетун), Доступна освіта( відеолекції ЗНО),Мова Інфо лінгвістичний портал, Ві Смарт(ЗНО), експресуроки О. Авраменка, Мій Клас.

На жаль, залишається проблема, яку не вдається вирішити власними силами, - недостатня комп’ютерізація класів, забезпечення Wi-Fi зон, обмежений термін роботи батареї комп’ютерного обладнання. Адже уроки набули б більш пізнавального, цікавого, продуктивного характеру, якби учні мали змогу кожен попрацювати з мультимедійною дошкою, комп’ютером тощо.

Інтернет-технології, зокрема сервіси Google, під час вивчення української

мови та літератури дають можливість ефективно забезпечити різні

форми навчання: перевернуте, змішане, дистанційне, індивідуалізувати

навчання, а також широко використовувати групові форми роботи. Навчання

учнів не обмежується лише кабінетом, матеріали, розміщені на

хмарі, можна переглядати вдома, повторюючи вивчене на занятті. Деякі

завдання можна одночасно редагувати кільком користувачам,- така спільна

робота розширює можливості навчання, учні можуть обмінюватись ідеями і

допомагати один одному, що адаптує їх до роботи в групах. Для засвоєння

матеріалу кожен має змогу вибрати зручний час і місце для сприйняття,

переосмислення та засвоєння інформації. Використання хмарних сервісів не

лише організовує самостійну роботу учнів, а й сприяє підвищенню мотивації

до навчання та кращому засвоєнню навчального матеріалу, робить процес

навчання цікавішим та більш адаптованим.

Комп’ютер дає викладачу нові можливості, дозволяючи разом із учнем

отримувати задоволення від захопливого процесу пізнання, не тільки силою

уяви розсовуючи стіни кабінету, але за допомогою новітніх

технологій дозволяє зануритися в яскравий барвистий світ життя.

 

https://www.youtube.com/watch?v=wLmCiqj_CS8&feature=emb_logo Інструментарій для інтерактивного наповнення уроків. Ютуб(На Урок)

 

doc
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
1790
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку