Тема : письмо великої букви Є, складів, слів з нею. Написання слів з великої букви.
Мета : навчити писати велику букву Є; удосконалювати навички правильної вимови, каліграфічного письма, вміння розбивати слова на склади, ставити наголос, виконувати звуко-буквений аналіз слів; формувати навички самоконтролю, учити дітей бити спостережливими, уважними, виробляти звичку планувати власні дії, розширити словниковий запас; розвивати фонематичний слух, мовлення, мислення, інтелектуальні здібності, уяву, кмітливості, інтерес до навчання, дрібну моторику руки; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, працювати за зразком; виховувати охайність, естетичні смаки, бажання працювати, любов до школи, вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання.
Обладнання : зошити, ілюстрації, ТЗН, зразок рукописної літери Є у сітці зошита.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
1.звукові аналітико-синтетичні вправи
1)читання звукової таблиці.
2)читання слів
Ри вген
Спі вдокія
Ма ва
Віта є Є нісей
Умі реван
Раді вропа
Буду накієво
2.Звуко-буквений аналіз
1)Відгадування загдки.
- відгадайте загадку. Виконайте звуко-буквений аналіз слова – відгадки.
Швидко в лісі стрибає.
2) Робота з віршем.
- прочитайте вірш. Скажіть як звати головну героїню?
Єва малює, Єва стрибає,
Єва танцює і вишиває;
Страви готує , брата годує,
Підлогу миє – все Єва вміє.
III. Повідомлення теми і завдань уроку.
IV. Вивчення нового матеріалу.
Буква «Є». яка вона?
Ніби скибка кавуна.
Кавуна маля просило –
Двічі скибку надкусило.
Алгоритм написання великої букви Є.
2) письмо учнями у повітрі з орієнтацією 6на показ учителя.
3)аналіз зразка літери в зошиті з друкованою основою.
4. Робота в зошиті.
3) дописування рядка літери.
Фізкультхвилинка
5.Письмо другого рядка букви Є. письмо другого рядка під рахунок.
6.Поисьмо складів із літерою Є.
1) пояснення вчителем написання нижнього з’єднання Єл
Алгоритм написання нижнього з’єднання з буквою Є
Пальчикова гімнастика.
7.Робота над реченням.
1. читання речення у прописах.
V. Підсумок уроку
- От і завершується наш урок. Працювали ви старанно, виконували завдання у зошитах охайно. Розумнички. Яку букву навчилися писати? Які звуки нею позначаються на письмі? Згадайте слова, які пишуться з велико букви Є?
- Мені вдалося….