письмо великої букви Є, складів, слів з нею. Написання слів з великої букви.

Про матеріал
Тема : письмо великої букви Є, складів, слів з нею. Написання слів з великої букви. Мета : навчити писати велику букву Є; удосконалювати навички правильної вимови, каліграфічного письма, вміння розбивати слова на склади, ставити наголос, виконувати звуко-буквений аналіз слів; формувати навички самоконтролю, учити дітей бити спостережливими, уважними, виробляти звичку планувати власні дії, розширити словниковий запас; розвивати фонематичний слух, мовлення, мислення, інтелектуальні здібності, уяву, кмітливості, інтерес до навчання, дрібну моторику руки; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, працювати за зразком; виховувати охайність, естетичні смаки, бажання працювати, любов до школи, вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання. Обладнання : зошити, ілюстрації, ТЗН, зразок рукописної літери Є у сітці зошита.
Перегляд файлу

Тема : письмо великої букви Є, складів, слів з нею. Написання слів з великої букви.

Мета : навчити писати велику букву Є; удосконалювати навички правильної вимови, каліграфічного письма, вміння розбивати слова на склади, ставити наголос, виконувати звуко-буквений аналіз слів; формувати навички самоконтролю, учити дітей бити спостережливими, уважними, виробляти звичку планувати власні дії, розширити словниковий запас; розвивати фонематичний слух, мовлення, мислення, інтелектуальні здібності, уяву, кмітливості, інтерес до навчання, дрібну моторику руки; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, працювати за зразком; виховувати охайність, естетичні смаки, бажання працювати, любов до школи, вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання.

Обладнання : зошити, ілюстрації, ТЗН, зразок рукописної літери Є у сітці зошита.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1.звукові аналітико-синтетичні вправи

1)читання звукової таблиці.

2)читання слів

Ри                                                                              вген

Спі                                                                            вдокія

Ма                                                                            ва

Віта                       є                                   Є            нісей

Умі                                                                           реван

Раді                                                                          вропа

Буду                                                                         накієво

2.Звуко-буквений аналіз

1)Відгадування загдки.

- відгадайте загадку. Виконайте звуко-буквений аналіз слова – відгадки.

  • Довгі вуха має,

Швидко в лісі стрибає.

2) Робота з віршем.

- прочитайте вірш. Скажіть як звати головну героїню?

Єва малює, Єва стрибає,

Єва танцює і вишиває;

Страви готує , брата годує,

Підлогу миє – все Єва вміє.

  • Що вміє робити дівчинка? Прочитайте словами тексту. Виконайте звуко – буквенний аналіз слова Єва. Згадайте імена людей, які б починалися з букви Є.

III. Повідомлення теми і завдань уроку.

IV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Показ зразка рукописної літери Є в сітці зошита.
  2. Аналіз графічної будови літери Є.
  • Велика буква Є складається з двох елементів: лівого великого півовала, у якого верхнє заокруглення слід писати вужче, ніж, нижнє, і короткої горизонтальної прямої лінії.
  • На, що схожа літера Є?

Буква «Є». яка вона?

Ніби скибка кавуна.

Кавуна маля просило –

Двічі скибку надкусило.

  1. Засвоєння конфігурації літери. Показ написання літери на дошці з поясненням послідовності зображення елементів.

 

Алгоритм написання великої букви Є.

  1. Починаємо писати нижче верхньої міжрядкової лінії
  2. Заокруглюємо ліворуч, торкаючись верхньої міжрядкової лінії
  3. Ведемо в низ на себе
  4. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо в право
  5. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка
  6. Другий елемент пишемо від середини півовала зліва праворуч трохи вище верхньої рядкової
  7. Ведемо пряму горизонтальну лінію, що коротша за верхнє заокруглення.
  • Пишемо під рахунок.

2) письмо учнями у повітрі з орієнтацією 6на показ учителя.

3)аналіз зразка літери в зошиті з друкованою основою.

4. Робота в зошиті.

  1. Обведення поданих у зошиті пунктирних зображень літери.
  2. Самостійне письмо трьох літер. Зіставлення написаних літер за зразком. Аналіз помилок.
  • Що не вдалося при написанні літери Є?
  • Яка з написаних літер найкраща?

3) дописування рядка літери.

Фізкультхвилинка

5.Письмо другого рядка букви Є. письмо другого рядка під рахунок.

6.Поисьмо складів із літерою Є.

 1) пояснення вчителем написання нижнього з’єднання Єл

 Алгоритм написання нижнього з’єднання з буквою Є

  1. Пишемо велику літеру Є
  2. Трохи вище нижньої рядової лінії починаємо писати другу літеру –л
  3. Заокруглюємо вниз праворуч
  4. Торкаючись нижньої рядкової, ведемо вгору пряму коротку похилу лінію до верхньої лінії робочого рядочка
  5. Не відриваючи руки, ведемо вниз на себе по писаному до середини робочого рядка
  6. Продовжуємо вести вниз на себе до нижньої лінії робочого рядка
  7. Заокруглюємо праворуч, торкаючись нижньої рядкової лінії
  8. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка.
  • Пишем під рахунок – і раз,  і два.

Пальчикова гімнастика.

  7.Робота над реченням.

1. читання речення у прописах.

  • Прочитайте речення, записане на сторінці в зошиті.
  • Прочитайте речення, записане на сторінці зошита.
  • Знайдіть і прочитайте слова, у яких зустрічається буква є.
  • Чи є слова, що записані з великої букви Є?

V. Підсумок уроку

- От і завершується наш урок. Працювали ви старанно, виконували завдання у зошитах охайно. Розумнички. Яку букву навчилися писати? Які звуки нею позначаються на письмі? Згадайте слова, які пишуться з велико букви Є?

- Мені вдалося….

 

 

 

   

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
31 жовтня 2020
Переглядів
942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку