Урок "Письмо великої букви Б"

Про матеріал
: допомагає вчити учнів писати велику рукописну букву «Б», склади та слова із нею; розвивати вміння правильно розміщувати букви в рядках, встановлювати відповідність між вивченими друкованими і рукописними буквами; закріплювати знання назв елементів букв, уміння з’єднувати букви в словах, списувати з друкованого тексту
Перегляд файлу

Тема: Письмо великої букви «Б».

Мета: вчити учнів писати велику рукописну букву «Б», склади та слова із нею;

розвивати  вміння правильно розміщувати букви в рядках, встановлювати відповідність між вивченими друкованими і рукописними буквами;

закріплювати знання назв елементів букв, уміння з’єднувати букви в словах, списувати з друкованого тексту;

виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання та народних символів України.

Тип уроку: відкриття нових знань.

Обладнання: мультимедійний комплекс,  каса букв на магнітах, картки з рукописними і друкованими буквами, зошити «Прописи» , плакат «Правильно сидіти під час письма», презентація до уроку.

 

Хід уроку

І.  Організаційний момент

Нумо, діти, підведіться.

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже удзвінок.

Починаємо урок.

Учитель перевіряє готовність учнів до уроку.

ІІ. Самовизначення до навчальної діяльності

  • Чи цікаво вчитись писати?
  • Що найбільше подобається на уроках письма?
  • Навіщо потрібно навчитись писати ?

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу

  1. Фронтальне опитування.
  • Яку літеру ми вчились писати на попередньому уроці?

(На попередньому уроці ми навчились писати велику

 літеру  «В»).

  • Яку групу літер  ми  вивчаємо?

(ми  вивчаємо  групу літер чарівного дерева Р, В, Б, Д).

 

Результат пошуку зображень за запитом "друкована літера Р" Результат пошуку зображень за запитом "друкована літера Вв" Результат пошуку зображень за запитом "друкована літера Б"  Результат пошуку зображень за запитом "друкована літера Д"

  1. Слухання вірша

Віра вишень накупила,

Вареників наварила.

Запросила в гості

Вітю, Васю, Костю.

  • Які слова у цьому вірші зустрілися  з літерою «В»?
  • (Віра, Вітя, Вася, вишень, вареників, наварила).

 

  1. Диктант  складів та слів з вивченими літерами.
  • Діти, давайте пригадаємо , яких правил треба дотримуватись при письмі?

( необхідно сидіти рівно, зошит покласти під нахилом, рука, яка пише, повинна лежати на парті ,  інша – тримає зошит).

Пригадайте і скажіть, які слова ми повинні писати з великої літери ? ( З великої  літери пишуться імена, назви міст, сіл, річок, країн ).

Диктант: Володя, Віка, Вишгород, Віктор, Волга .

ІV. Актуалізація знань та фіксація  утруднень в діяльності

-Як ви думаєте, над чим ми будемо працювати сьогодні?

(будемо вивчати нову  букв з чарівного листочка.)

  • Чим  цей листочок  чарівний?

(Цей листочок чарівний  тим, що на ньому знаходяться літери схожі за написанням).

  • Які літери залишились невивченими?

( Б, Д).

  • Давайте розглянемо малюнок з чарівним листочком  на ст.. 76.
  • Якої  літери  на цьому листочку не вистачає? ( на цьому листочку не вистачає літери«Б» ).
  • Який елемент є спільним у написанні цих літер?

(спільний елемент у написанні цих літер є довга пряма похила

лінія закручена внизу ліворуч).

             -     Діти, замалюйте листочок кольоровим олівцем. Який колір ви обрали? Чому?

          - Пані Сова просить визначити краще письмо в зошитах звірят.

         - Хто старався, Їжачок чи Ведмедик? Старався Їжачок).

         - Чому ви так вирішили? ( тому , що Ведмедик написав у літері «Б» великий овал).

       - Так, вірно.

           - Завдання від Зайчика

(напишіть Вовчику  зразок написання букви  Б у  зошиті).

Результат пошуку зображень за запитом "друкована літера Б"

         - Розмалюйте Казкову галявину буквою «Б».

V.  Виявлення причин утруднення і постановка навчальної задачі.          Повідомлення теми і мети уроку

- Діти, розгляньте  табличку на ст.. 76, давайте запам’ятаємо написання літери «Б».

VI. Вивчення нового матеріалу

Розгляд букви  письмової і друкованої  на дошці.

Результат пошуку зображень за запитом "друкована літера Б"  Результат пошуку зображень за запитом "друкована літера Б"

Запам’ятовування її зображення та вивчення правильно її називати.

Фізкультхвилинка

Завдання від Зайчика.

( Наведіть по  контуру велику літеру «Б» ).

Перегляд фрагменту презентації про правильність написання літери.

Написання літери у повітрі.

Дітки, пригадайте, як ми повинні писати в наших прописах? ( Ми повинні писати каліграфічно).

Робота учнів у першому рядку зошита на ст.. 77.

Робота у другому рядку

 ( самостійне написання літери )

Читання дітьми складів у наступних рядках

Написання дітьми прочитаних складів

Вправи для рук

Завдання від Білочки

( Знайди і закресли букви написані неправильно).

Написання слів та речення в наступних рядках

  •   Діти, прочитайте, які слова просить написати нас Зайчик? ( Біблія, Богдан).

Написання слів дітьми самостійно.

  • Прочитайте речення.

(Без верби і калини – нема України).

Результат пошуку зображень за запитом "верба і калина"  Результат пошуку зображень за запитом "верба і калина"

  • Дітки, що означає цей вислів ? (Верба і калина є символами України).
  • Спишіть, будь ласка, це речення.

VII. Включення в систему знань і повторення вивченого

Списування друкованого шрифту.

  • Дітки, яку групу літер ми сьогодні продовжуємо  вивчати? Назвіть ці літери (Р, В, Б, Д.).
  • Яку літеру вчились писати сьогодні ? («Б»).
  • Назвіть слова, які починаються літерою «Б».
  • Чи  гарно ви сьогодні попрацювали   на уроці?

Результат пошуку зображень за запитом "картинки сонечка для детей"

  • Молодці.

 

docx
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
3484
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку