Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування і порівняння задач

Про матеріал
Презентація до уроку, завдання і розв'язання прикладів та задач. Підручник М. В.Богданович, Г.П. Лищенко.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

На тебе чекає Новий дистанційний урок! Чому новий? Ти будеш самостійно йти кроками від завдання до завдання!Бажаю успіху!

Номер слайду 2

Крок 1 Прочитай тему уроку Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування і порівняння задач.

Номер слайду 3

Крок 2 Пригадай   – Як називаються числа при діленні? – Як називаються числа при множенні? – Як називаються числа при додаванні? – Як називаються числа при відніманні?

Номер слайду 4

Перевір себе ділене : дільник = частка множник * множник = добуток доданок + доданок = сума зменшуване : від’ємник = різниця

Номер слайду 5

Крок 3 Робота з підручником (с.141) Вправа № 885. (усно)

Номер слайду 6

554 : 60 = 9 (ост. 14) 112 : 40 = 2 (ост. 32) 610 : 70 = 8 (ост. 50) 125 : 50 = 2 (ост. 25) Перевір себе

Номер слайду 7

Крок 4 Вправу № 886 виконай самостійно

Номер слайду 8

371 000  20 + 630 : 70 = 7 420 000 + 9 = 7 420 009 (810 : 90 + 640 : 80)  300 = (9 + 8)  300 = 17  300 = 5 100 (57 500 – 9 855) – 20 = 47 645 – 20 = 47 625 (960 - 240) : 30 = 720 : 30 = 24 Перевір себе

Номер слайду 9

– Що нам дано в задачі? – Що нам потрібно знайти? Крок 5 Задача № 887 (1)

Номер слайду 10

1)8 + 6 = 14 (ф.) – пошила швачка за 2 дні 2)28 : 14 = 2 (м) – витратила на один фартух 3)2  8 = 16 (м) – витратила першого дня 4)2  6 = 12 (м) – витратила другого дня Відповідь: 16 метрів тканини швачка витратила першого дня та 12 метрів – другого. Розв’язання

Номер слайду 11

– Що нам дано в задачі? – Що нам потрібно знайти? Прочитати задачу 887 (2). Порівняти з планом розв’язування задачі 887 (1).

Номер слайду 12

1)16 + 12 = 28 (м) – витратила швачка на усі фартухи 2)28 : 14 = 2 (м) – витратила на один фартух 3)16 : 2 = 8 (ф.) – пошила першого дня 4)12 : 2 = 6 (ф.) – пошила другого дня Відповідь: 8 фарухів пошила швачка першого дня та 6 – другого. Розв’язання

Номер слайду 13

- Давайте порівняємо ці задачі. Зверніть увагу на першу дію першої задачі і другої задачі. Другу дію, третю, четверту. Що ми шукали? - Отже ці задачі є подібні одна до одної.

Номер слайду 14

Крок 6 Вправу № 888 виконати самостійно. Порівняти рівняння та їх розв’язки.

Номер слайду 15

1 колосок = 2 см 2 колосок = 1 см 3 мм 1 см = 5 см 1)2 см  5 = 10 (см) – перший колосок 2)13 мм  5 = 65 мм = 6 см 5 мм – другий колосок 3)10 см – 6 см 5 мм = 3 см 5 мм Відповідь: на 3 см 5 мм перший колосок більший за другий Крок 7 Задача №890.

Номер слайду 16

Підсумок уроку – Що нового ти дізнався (дізналась) на уроці? – Яке завдання було найцкавішим? Крок 8

Номер слайду 17

Домашнє завдання Завдання № 891, № 892 (с.142) Крок 9

ppt
Додав(-ла)
Данилко Ірина
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
30 березня 2020
Переглядів
2456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку