Діагностична робота з математики за підручником Наталії Листопад. 3 клас. Письмове додавання і віднімання
Діагностична робота з математики
уч_______________ 3 класу _____________________________________
Дата:_____________________
Письмове додавання і віднімання
793 – 265 + 346 = _________ (800 - 792) · 7 =___________
490, 600, 56, 500, 560, 484, 1000, 579, 550.
566 + c = 917 с - 157 = 308
5.Ролики коштують 764 грн, а захисний шолом – на 429 дешевший. Яка вартість роликів і шолома?
Оціни свою роботу
Бланк оцінювання діагностичної роботи
Очікувані результати навчання |
Номер завдання |
Рівні результатів |
Примітки |
володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000. [3 МАО 4.3] |
1,3, 5 |
|
|
находить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
2 |
|
|
Виконує арифметичні дії з іменованими числами [3 МАО 4.3] |
4 |
|
|
розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] |
3 |
|
|
розв’язує прості і складені сюжетні задачі; на визначення часу закінчення події [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] |
4,5 |
|
|
Рівні результатів навчання учнів
Початковий – учень /учениця з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.
Середній – учень /учениця правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.
Достатній – учень /учениця має повні, глибокі знання, здатний/здатна використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.
Високий – учень /учениця має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях; уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, користуватися джерелами інформації, приймати рішення.