Діагностична робота "Письмове додавання і віднімання"

Про матеріал

Діагностична робота з математики за підручником Наталії Листопад. 3 клас. Письмове додавання і віднімання

Перегляд файлу

                                              

 

                                 Діагностична робота з математики                   

 

уч_______________ 3 класу      _____________________________________

 

Дата:_____________________

 

                            

                                   Письмове додавання і віднімання

 

  1.               Знайди значення виразів. Обчислення виконуй письмово.

793 – 265 + 346  = _________                   (800 - 792) · 7 =___________

  1.               Підкресли числа, які є розв’язком нерівності  483 < b < 578

490, 600, 56, 500, 560, 484, 1000,  579,  550.

  1.     Розв’яжи рівняння.

    566 + c = 917                                           с - 157 = 308

 

 

 

 

 

 

 

  1.     Дитяча вистава розпочалася о 2 годині дня та тривала 1 год. О котрій годині закінчилася  вистава?

 

 

5.Ролики коштують 764 грн, а захисний шолом – на 429 дешевший. Яка вартість роликів і шолома?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                          Оціни свою роботу

                                                  

Бланк оцінювання діагностичної роботи

                            Очікувані результати навчання

Номер завдання

Рівні результатів

Примітки  

володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000. [3 МАО 4.3]

1,3, 5

 

 

находить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом  [3 МАО 4.3],  [3 МАО 4.8] 

2

 

 

Виконує арифметичні дії з іменованими числами [3 МАО 4.3]

4

 

 

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; [3 МАО 4.8] 

3

 

 

розв’язує прості і складені сюжетні задачі;  на визначення часу закінчення події  [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

4,5

 

 

 

Рівні результатів навчання учнів

Початковий  учень /учениця з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.

Середній  учень /учениця правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.

Достатній  учень /учениця має повні, глибокі знання, здатний/здатна використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.

Високийучень /учениця має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях; уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, користуватися джерелами інформації, приймати рішення.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Контрольні роботи
НУШ
Додано
13 лютого
Переглядів
339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку