Модифікована програма "Математика 2 кл"

Про матеріал

Модифікована програма розроблена на основі типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас, затверджена Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Модифікована програма

з математики

2 клас

 

Розроблена на основі типової освітньої  програми,

розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас

Затверджена  Наказ Міністерства освіти і науки України 

від 12.08.2022 № 743-22

 

 

 

 

 

 

Послідов-ність засвоєння матеріалу

Обов’язкові результати навчання

Форма\темп засвоєння матеріалу

Очікувані результати навчання

 

МІЖПРЕДМЕТНА І ПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ ПРОТЯГОМ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

  1. Змістова лінія «Лічба»

лічить об’єкти, позначає числом результат лічби; порівнює числа в межах ста                                                      та упорядковує їх

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок.

лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично;   [2 МАО 1-4.2-1];

лічить до 100 в прямому  порядку [2 МАО 1- 4.2- 2]

Розпізнає серед ситуацій із  свого життя ті, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин, обчислення

уживає в мовленні порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого [2 МАО 1-1.1- 1];

з допомогою вчителя відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо) [2 МАО 1-1.1-2]

Визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу; порівнює, об’єднує у групу і розподіляє на групи за спільною ознакою

з допомогою вчителя визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів                                                     навколишнього світу [2 МАО 1-4.1-1];

з допомогою вчителя порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за   однією або декількома ознаками [2 МАО 1-4.1-2]; з допомогою вчителя об’єднує об’єкти у групу за спільною ознакою [2 МАО 1- 4.1- 3];

з допомогою вчителя розбиває об’єкти на групи за спільною ознакою [2 МАО 1- 4.1- 4]

Зіставляє одержаний результат з прогнозованим

 з допомогою вчителя робить спроби спрогнозувати  результат лічби об’єктів навколишнього світу,   доступних для спостереження [2 МАО 1-3.3-1];

 з допомогою вчителя припускає, як і на скільки рівних частин треба поділити  об’єкти / групи об’єктів [2 МАО 1-3.3-2];

з допомогою вчителя  виконує перевірку правильності лічби довільним  способом [2 МАО 1-3.3-4];

 

 

2. Змістова лінія «Числа. Дії з числами»

Лічить об’єкти, позначає числом результат лічби; порівнює числа в межах ста  та упорядковує їх

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок.

читає і записує натуральні числа (мінімум до 100) та нуль

  цифрами[2 МАО 2-4.2-3]; з допомогою вчителя утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням                     одиниці [2 МАО 2-4.2-4 ;                                    з допомогою вчителя порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = [2 МАО 2-4.2-6];

співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки [2 МАО 2-4.2-7];

з допомогою вчителя робить спроби поділити конкретні об’єкти / групи об’єктів навпіл, на три, чотири рівні частини (яблуко, торт, піца, квадрат, цукерки, зошити, книжки та ін.) у процесі гри або імітуючи життєві ситуації [2 МАО 2-4.2-8];

з допомогою вчителя демонструє, що таке цілий предмет і його частини половина, третина, чверть [2 МАО 2-4.2-9]

Перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану) у схему, таблицю,  схематичний рисунок

з допомогою вчителя знаходить потрібну інформацію, використовуючи    зокрема й засоби ІКТ [2 МАО 2-2.1-1];

 

Обирає послідовність дій для розв’язання проблемної ситуації

з допомогою вчителя з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба  знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

Обчислює усно зручним для себе способом у навчальних і практичних ситуаціях

з допомогою вчителя оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми (шукає номер квартири (будинку), місця в кінотеатрі, у вагоні потяга, автобусі, літаку, номер   кабінету в різних установах, номер телефону тощо) [2 МАО 2-4.3-1];

з допомогою вчителя обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) з допомогою вчителя знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3- 3]; читає   вирази зі змінною [2 МАО 2-4.3-4];

 

Встановлює залежність між компонентами і результатом

арифметичної дії

З допомогою вчителя робить спроби пояснити залежність результатів арифметичних дій від                                  зміни одного з компонентів [2 МАО 2-4.8-1]

Прогнозує результат виконання арифметичних дій

з допомогою вчителя робить спроби спрогнозувати результат обчислень [2 МАО 2-1.3-1];

Перевіряє правильність результату арифметичної дії; виявляє та виправляє помилки

з допомогою вчителя знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [2 МАО 2-3.4-1]

Визначає достатність даних                          для розв’язання проблемної   ситуації

з допомогою вчителя знаходить необхідні (суттєві) дані для виконання                 завдання [2 МАО 2-3.1-1];

Обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання; визначає дію (дії)                    для розв’язання проблемної

ситуації, виконує її (їх)

з допомогою вчителя робить спроби визначати числові дані, необхідні і достатні для відповіді         на конкретне запитання [2 МАО 2-2.3-1];

 

 

 

3. Змістова лінія «Вимірювання величин»

Вимірює величини за допомогою підручних засобів і вимірювальних приладів

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок.

з допомогою вчителя здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до   необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо) [2 МАО 3-4.7-1]; знає одиниці вимірювання величин та з допомогою вчителя встановлює  співвідношення  між ними [2 МАО 3-4.7-2]; з допомогою вчителя записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія о), годинах (год), хвилинах (хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3];

з допомогою вчителя вимірює довжини предметів або відрізків [2 МАО 3-4.7-4];                               з допомогою вчителя будує відрізки заданої довжини  [2 МАО 3-4.7-5]; з допомогою вчителя робить спроби визначати час з точністю до п’яти хвилин [ 2 МАО 3-4.7-6];                                                         позначає час на зображенні/ макеті циферблату годинника                                      зі стрілками [2 МАО 3-4.7-7];

з допомогою вчителя вимірює місткість посудини за допомогою літрової мірки  [2 МАО 3-4.7-9]

Аналізує проблемні ситуації                                           зі свого життя; визначає групу пов’язаних між собою величин для розв’язання повсякденних проблем математичного змісту

  з допомогою  дорослих оперує грошима, здійснюючи покупки у крамницях   (справжніх та уявних), продаж і покупки на шкільних   ярмарках та ін. [2 МАО 3-1.2-2];

з допомогою вчителя порівнює об’єкти навколишнього світу за довжиною, масою, місткістю (об’ємом) [2 МАО 3-1.2-3];

з допомогою вчителя визначає, які одиниці вимірювання величини доцільно використовувати в конкретному випадку [2 МАО 3-1.2-4];   з допомогою вчителя порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості (об’єму), часу, температури [2 МАО 3-1.2- 5];

з допомогою вчителя виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання [2 МАО 3-1.2- 7]

 

 

 4. Змістова лінія «Просторові відношення. Геометричні фігури»

Орієнтується на площині і в просторі; описує або зображає схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок.

з допомогою вчителя встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у  просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову [2 МАО 4-4.4-1]; з допомогою вчителя демонструє вміння переміщувати об’єкти в заданих  напрямках: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору [2 МАО 4-4.4-2];

з допомогою вчителя коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні    математичні терміни [2 МАО 4-4.4-3]

Розпізнає знайомі геометричні площинні та об’ємні фігури серед об’єктів навколишнього світу, на малюнках

розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками [2 МАО 4-4.5-1];

відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає,  наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для  цього не лише готові геометричні фігури, а й упізнані у  предметах навколишнього світу [2 МАО 4-4.5-2]; знаходить відомі площинні та об’ємні фігури серед  предметів навколишнього середовища, на малюнках [2 МАО 4-4.5-3];

наводить приклади предметів у навколишньому світі, які мають форму площинної чи об’ємної фігури [2 МАО 4- 4.5-4];

з допомогою вчителя розрізняє прямі і непрямі кути, зображає їх на аркуші в клітинку за допомогою косинця [2 МАО 4-4.5-5];

будує прямокутник / квадрат на аркуші в клітинку [2 МАО 4- 4.5-6]

Конструює площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу, створює макети реальних та уявних об’єктів

моделює геометричні фігури з підручного матеріалу  (шнурків, олівців, паличок тощо) [2 МАО 4-4.6-1];

конструює знайомі площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу (пластиліну, глини, соломки, конструктора тощо) [2 МАО 4-4.6-2];

створює макети реальних та уявних об’єктів [2 МАО 4- 4.6-3]

 

 

 

 

 

5. Змістова лінія «Робота з даними»

Аналізує проблемні ситуації свого життя; визначає групу пов’язаних між собою величин для розв’язання повсякденних проблем математичного змісту

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок.

з допомогою вчителя збирає дані, що відображають повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника (два-три запитання) [2 МАО 5-1.2-8];

з допомогою вчителя зчитує дані з таблиць, піктограм, схем [2 МАО 5-1.2-10]

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Інкл
Додано
13 лютого
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку