«Письмове віднімання трицифрових чисел. Творча робота над задачами». Весняна подорож

Про матеріал
 удосконалювати навички письмового віднімання трицифрових чисел;  закріпити вміння розв’язувати задачі, обгрунтовувати свої дії;  розвивати увагу, логічне мислення, кмітливість;  формувати здатність застосовувати обчислювальні навички у практичних ситуаціях, формувати творчу активність;  виховувати старанність, інтерес до уроків математики через ігрову діяльність.
Зміст архіву
Перегляд файлу

Тема: «Письмове віднімання трицифрових чисел. Творча робота над задачами». Весняна подорож

Мета уроку:

  •      удосконалювати навички письмового віднімання трицифрових чисел;
  •      закріпити вміння розв’язувати задачі, обгрунтовувати свої дії;
  •      розвивати увагу, логічне мислення, кмітливість;
  •      формувати здатність застосовувати обчислювальні навички у практичних ситуаціях, формувати творчу активність;
  •      виховувати старанність, інтерес до уроків математики через ігрову діяльність.

Обладнання: лист від Весни, мультимедійна дошка, комп’ютер, 

Тип уроку: закріплення та систематизації знань.

Форма проведення: урок – подорож.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

     1. Рефлексія настрою.

Стали всі рівненько,

Усміхнулися гарненько.

Не дрімати, не лежати,

Лише думати, міркувати,

Старанно і  творчо

Математику вивчати.

        1. Лист від Весни.

                          Добрий день, любі учні 3 класу!

         Дуже прошу мені допомогти. Зла, холодна зима не хоче мене пускати на землю. Вона заморозила все навкруги: ріки вкриті крижинами, скрізь великі замети, сніг. Якщо ви будете добре працювати і виконаєте правильно усі завдання, які трапляться вам на шляху, то зима відступить.

        Посилаю вам план подорожі.

1. Зупинка «Каліграфія».

2. Зупинка «Усний рахунок».

3. Зупинка «Обчислювальна».

4. Зупинка «Задача».

5. Зупинка «Поміркуй».

З повагою Весна.

        2. Ознайомлення з планом подорожі.

-  Сьогодні у нас незвичайний урок з математики, відповідальний. Саме від нашої сьогоднішньої роботи на уроці залежатиме, як скоро наступить весна, стане тепло, зацвітуть перші весняні квіти.

- Чи ви готові допомогти Весні?

- Що ж ми візьмемо з собою у подорож? ( Спостережливість, кмітливість, розум, увагу, охайність).

 ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

         - Ви повинні продемонструвати, як ви навчилися усно та письмово додавати трицифрові числа, розв’язувати задачі на три дії.

Знання цієї теми, діти, вам знадобляться при вивченні математики в 4 класі, при знаходженні будь – яких обчислень, як у розв’язуванні задач, так і у житті.

           Працювати ми будемо в групах. Кожна група буде отримувати цукерку  за правильно і швидко розв’язане завдання.

           В кінці уроку ви кожен оціните свої знання ось на цій  шкалі (малюнок на дошці).

 

      

 

IІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ.

  1. Зупинка « Каліграфія».

Розпочнемо подорож зі стежини «Каліграфія».

а) Запишіть каліграфічно рядочок числа 28, що ви знаєте про це число.

б) У другому рядку, за допомогою записаних цифр утворіть і запишіть 5 трицифрових чисел, використовуючи цифри 2 і 8. Зачитайте їх.

Молодці, впоралися.                                        

2. Зупинка « Усний рахунок»

         а) Гра « По заметах».

Подивіться на дошку.

- Вам необхідно швидко і правильно усно обчислити подані приклади. Якщо будемо працювати швидко, то замети розтануть і з’явиться травичка.

 620+110    860-40

 555-333 940+30

 555+333 820+80

Молодці!

ІV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

Пояснення на дошці. Письмове віднімання трицифрових чисел.

  1. Розгляд зразка.
  2. Читання правила.
  3. Обчислення                                  

      3. Зупинка « Обчислювальна»

- Ще вчора ви ліпили сніговиків. Давайте розв’яжемо на сніговиках приклади і розшифруємо слово, яке їх знищить. 

Відкрийте підручник на ст. 35, №252.

Фізкультхвилинка.

    4. Зупинка « Задачна».

№253, №254

  1. Зупинка « Поміркуй».

№255

- Ось ми і виконали всі завдання. За це Весна посилає нам сонце.

(На промінцях сонця слово  «молодці»)

 

 

 

 

 

 

1. Підраховування цукерок у групах.

2. Самооцінювання на шкалі.

3. Оцінювання вчителем.

V. Підсумок уроку.

VІ. Домашнє завдання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Рефлексія настрою. Стали всі рівненько, Усміхнулися гарненько. Не дрімати, не лежати, Лише думати, міркувати,Старанно і творчо. Математику вивчати.

Номер слайду 3

Лист від Весни. Добрий день, любі учні 3 класу! Дуже прошу мені допомогти. Зла, холодна зима не хоче мене пускати на землю. Вона заморозила все навкруги: ріки вкриті крижинами, скрізь великі замети, сніг. Якщо ви будете добре працювати і виконаєте правильно усі завдання, які трапляться вам на шляху, то зима відступить. Посилаю вам план подорожі.

Номер слайду 4

План подорожі1. Зупинка «Каліграфія»2. Зупинка «Усний рахунок»3. Зупинка «Обчислювальна» 4. Зупинка «Задача»5. Зупинка «Поміркуй»З повагою Весна

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Усний рахунок620+110 = 555-333 = 555+333 = 860-40 = 940+30 = 820+80 =900888820970222730

Номер слайду 7

Письмове віднімання трицифрових чисел. Творча робота над задачею.

Номер слайду 8

Запам’ятай!!!

Номер слайду 9

Приклади № 251

Номер слайду 10

Завдання № 252764888626025678326

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Задача № 2531) 230-20=210 (б.) – продали на другій перерві2) 230+210=440 (б.) – продали всього3) 590-440=150 (б.)Відповідь: в їдальні залишилось 150 булочок.590 б.

Номер слайду 13

Задача № 254 Продали – 120 кг. Залишилось – ?, на 200 кг більше? кг1) 120+200=320 (кг) - залишилося2) 120+320=440 (кг) Відповідь: 440 кілограмів картоплі було в магазині спочатку.

Номер слайду 14

Задача № 2551) 9*7=63 (кг) – завезли огірків2) 8*6=48 (кг) – завели помідорів3) 9*7+8*6=111 (кг) – завезли огірків і помідорів разом4) 9*7-8*6=15 (кг) – на скільки кілограмів більше завезли огірків, ніж помідорів

Номер слайду 15

МОЛОДЦІ!

Номер слайду 16

ПСДВШкала оцінювання

Номер слайду 17

Домашнє завдання№ 256, 257, с. 36

zip
Додав(-ла)
Білусяк Наталя
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 листопада
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку