План - конспект до уроку укр.мови у 2 класі. Тема: "Спостереження за основними ознаками речення. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень".

Про матеріал
План-конспект створен з метою ознайомити учнів з різними видами речень; удосконалювати навички спостереження за інтонацією таких речень; закріпити знання про розділові знаки в кінці речень; продовжувати формувати навички каліграфічного письма; розвивати зв'язне мовлення; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідної мови.
Перегляд файлу

Дети Читают Книги Классе Векторное изображение ©serkanavci 649984520

Вітаю вас, мої любі!

Сьогодні ми продовжимо говорити про речення. Познайомимось, що значить «речення за метою висловлювання». Попереду багато цікавого, тож починаємо наш урок.

Запишіть число, класна робота

13 лютого

Класна робота

1. Каліграфічна хвилинка

Мілана  Максим  Михайло  Мелітополь

-       Прочитайте слова.

-       Яка орфограма в цих словах?

-       Запишіть ці слова, підкресліть велику букву.

 

2. Робота з прислів’ям

 

Діти, що вам відомо про речення?

 

 

Все добре переймай, а зла уникай.

 

З чого складається речення?

Чим цікаве подане речення?

Як ви розумієте це прислів’я?

Скільки слів в цьому прислів’ї?

Запишіть прислів’я у зошиті.

3. Словникова робота

Напишемо словниковий диктант

(слова за вибором)

Діти, подивіться на наступне слово

С Т О Л И Ц Я

Древний Киев. Град князя Ярослава (2)

-       Що таке столиця?

-       Чому головному місту країни дали таку назву?

Діти, колись у давнину нашою країною правив князь. І в головному місці знаходився його престол. Тому це місто називали «стольне» - головне. Від того і пішло слово СТОЛИЦЯ.

 

Запишіть це слово, поставте наголос, підкресліть ненаголошений голосний.

Складемо словосполучення з цим словом

( красива, давня, рідна, улюблена, моя, велика)

4. Вивчення нового матеріалу

На канікулах діти побували в столиці

Яка красива і велична наша столиця

Хто з вас бував у Києві

 

 

Kiev» на «Kyiv». Как Украина выкорчевывает буквы и свою историю | В России  | Политика | Аргументы и Факты

Прочитайте речення.

Можна читати їх з однаковою інтонацією? Чому?

Про що йдеться в реченнях?

Про що йдеться в 1, 2, 3 реченнях?

Як треба прочитати 1, 2, 3 речення?

Види речень за метою висловлювання. Види речень за інтонацією — урок.  Українська мова НУШ, 4 клас.

 

Тож які розділові знаки поставимо в кінці цих речень?

 

На канікулах діти побували в столиці

Яка красива і велична наша столиця

Хто з вас бував у Києві

 

Вправа на порівняння

Прочитайте. Порівняйте опис двох квіток у двох віршах. Які види речень є в цих віршах? Запишіть вірш про підсніжник, підкресліть ненаголошені голосні у виділених словах .

Біленький підсніжник

Долоньками грію,

Для нього і холод

Любов’ю розвію.

 

Ой ви, дзвоники мої,

Квітки степові!

Що ви дивитесь на мене

Темно –голубі?

5. Закріплення

Про які види речень сьогодні говорили?

Весела хвилинка

Наталія Паснак

https://pepi.com.ua/images/Virshi/virsh_00070.jpgПлаче Настя, плаче мила-
Бабця їй не догодила.
Зі самісінького ранку
Має Настя забаганку:

"Плакати не перестану,
Кашку не люблю вівсяну!
Хочу чаю не з малинки,
А з чорниці, чи ожинки!

Хочу яблучко, не грушку,
Хочу з маком ще пампушку!"
І цілісінький так ранок-
Море, море забаганок!

Аж розсердилась бабуся:
"Вередлива в нас Настуся!
Неможливо їй вгодити,
Треба внучку замінити.

Діду, ми до магазину
Віддамо назад дитину!
Іншу дівчинку маленьку
Візьмемо собі - чемненьку!"

Настя, як слова ті вчула -
Примхи вмить свої забула.
Втерла сльози, чемно сіла -
-Все одразу зрозуміла!

Просить щиро: "Пробачайте!",
"Буду чемна! Не міняйте!"

Які речення авторка використовує у віршику?

Що таке речення?

Які речення ми знаємо?

 

6. Домашнє завдання

Прочитай вірш ще раз. Придумай три речення ( різні за метою висловлювання). Напиши речення у зошиті.

Обери свій настрій

Картинки на тему #спанчБоб - в Шедевруме

Губка Боб грустный в крутой одежде…» — создано в Шедевруме

 

docx
Додано
12 лютого
Переглядів
171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку