План - конспект уроку "Travelling"

Про матеріал

План конспект уроку стане в нагоді при підготовці та проведенні підсумкового уроку з теми "Travelling". Проведення аудіювання, читання повторення граматичного та лексичного матеріалу включені в структуру уроку.

Перегляд файлу

 

Клас 4                                                                                             

Тема: Подорож. 

Підтема: Види транспорту. Проблеми та недоліки великого міста.

Практичні задачі: організувати читання тексту «Transport in Britain» з охопленням його основного змісту, організувати усне тренування у вживанні лексичного матеріалу до теми «Подорож, види транспорту», організувати захист проектної роботи «Kyev is the capital of Ukraine», організувати аудіювання тексту «Where is my ticket?».

Освітні задачі: формувати відповідну систему лінгвістичних понять;вчити учнів працювати з підручником та робочим зошитом; навчити спостерігати за фонетичними, лексичними та граматичними явищами іноземної мови, навити порівнювати явища іноземної та рідної мови.

Розвиваючі задачі: розвивати зорову память; розвивати вміння логічно викладати свої думки; розвивати готовність до іншомовного спілкування; розвивати мовленнєві здібності учнів:фонематичний, інтонаційний слух, здібності до імітації.

Виховні задачі:  виховувати ввічливість, чуйність у стосунках з товаришами, виховувати позитивне ставлення до культури іншого народу, його мови; виховувати толерантність та самостійність.

Засоби навчання: підручник, картинки за темою, плакат, роздатковий матеріал, додатки до уроку, проектна робота.

Хід уроку:

І.Основна частина

1. Організаційний момент

  • Привітання
  • Бесіда з черговим
  • Перевірка виконання домашнього завдання

     2. Фонетична зарядка

You can travel by bus,

You can travel by plane,

You can travel by car,

You can travel by train,

But remember, remember, remember

You can travel only on foot

      3. Фізкультхвилинка.

“I CAN RIDE MY BIG BLUE BIKE”

Діти співають пісню разом з вчителем та виконують рухи під музику.

           3. Комунікативна перспектива уроку

        - Повідомлення теми та мети уроку

Today we’re going to summarize all the lexical and theoretical material of the whole topic “Travelling” and discuss it with you. I would like to know what kind of travelling you like most of all. Let’s start our work.

ІІ. Основна частина

I want we to start our work with the reading .

  1. Організувати читання тексту «Transport in Britain» з охопленням його основного змісту
  • Now your task is to read the text and to take from the text all the necessary material according to the topic. (стор.210-211 див. додаток 1)

(Діти починають читати текст про себе та виділяють основну інформацію з нього)

  • Після опрацювання тексту діти виконують завдання (питання до тексту)
  • Робота з лексичним матеріалом до тексту (діти виділяють основну інформацію з тексту з приводу видів транспорту)
  • Підведення підсумків роботи

And now let’s discuss the ways of travelling with you.

  1. Організувати усне тренування у вживанні лексичного матеріалу до теми «Подорож, види транспорту»
  • Today we’re going to repeat all the words that you have already found. We’re going to discuss them and to use them in an oral and in a written speech.
  • Повторення лексичного матеріалу (за допомогою  карток)(додаток 2)
  • Thank you very much. Children you should write down on the blackboard (one by one) the means of transport which you use in your life.

(при виконання даного завдання діти використовують граматичні конструкції I like/I dont like)

For example: I like to travel by car, because I can see all the sights of the city.

  • Робота з лексичними картками (картки з різними видами транспорту треба зєднати зі словами)
  • Індивідуальна робота

(В даному виді діяльності дітям пропонується завдання «Broken sentences»)(Див. додаток 3)

Now let’s continue our work and take a trip to London. We know all the means of travelling and we can imagine our visit there.

  1. Організувати захист проектної роботи «A visit to Kyev»

I know that you’ve prepared a very interesting information for us and I’ll give you a chance to present your information.

(Діти презентують свою заздалегідь підготовлену роботу)

You are very clever. I tell you thanks a lot. We know much information about our capital.

  1. Організувати аудіювання тексту «Where is my ticket?»
  • Опрацювання назви тексту та нового лексичного матеріалу до нього (робота з лексичним матеріалом на дошці)

Scientist –вчений , ticket - inspector- кондуктор , station – станція.

 

 

 

Where is my ticket?

An old scientist , whom everybody knew in England very well, was travelling by train. When the ticket - inspector came to the scientist and asked him for his ticket, the old man began to look it in his bag and suitcase, but could not find it.

“There is no hurry,” said the ticket –inspector, who knew the scientist very well. “I can come again at the next station.” But at the next station it was the same. The old man could not just find his ticket.

“That’s all right”, said the ticket –inspector. “That’s all right”.

“Oh, but I must find the ticket, ”said the man. “I want to know where I am going”.

  • Первинне аудіювання тексту
  • Вторинне аудіювання тексту
  • Робота із завданням до тексту

(T/F)

  1. An old scientist was unknown.
  2. The scientist can find a ticket without any problems.
  3. The ticket inspector asked a passenger not to be in a hurry.
  4. The ticket – inspector didn’t come again.
  5. A man was going nowhere.
  • Підведення підсумків

ІІІ. Заключна частина

Thank you very much for your cooperation. I was very glad to work with you. We’ve discussed all the necessary words (I mean different kind of travelling) and phrases with you and you tell me all the information about your favorite way of travelling (remind me them, please). Thanks for your attention.

  • Самооцінювання (робота з дошкою самооцінювання)
  • Виставлення балів
  • Домашнє завдання (повторити види транспорту, написати лист другу про свою подорож до Києва)

Додатковий матеріал

 

Complete the sentences with the correct words.

  1. I like to travel by                                                  C:\Users\1\Downloads\9-trans-111112.jpg

 

  1. I like to travel by                     C:\Users\1\Downloads\8.JPG

 

  1. I like to travel by                                                           C:\Users\1\Downloads\bus-travel-mexico.jpg

 

  1. I like to travel by                           C:\Users\1\Downloads\re2.png

 

  1. I like to travel by                                                                              C:\Users\1\Downloads\london taxis.jpg

 

 

  1. I like to travel by                                

 

 

 

I LIKE TO TRAVEL BY BUS, IT IS THE FASTEST WAY TO GET SOMEWHERE.

I LIKE TO TRAVEL BY CAR, I CAN SEE ALL THE SIGHTS OF THE CITY.

I LIKE TO TRAVEL BY SHIP, BUT IT IS THE LONGEST WAY TO GET SOMEWHERE.

I LIKE TO TRAVEL ON FOOT, BUT IT IS A LITTLE BORING.

I DON’T LIKE TO BY TRAIN, IT IS NOT ALWAYS COMFORTABLE.

I LIKE TO TRAVEL BY PLANE, BUT IT IS TOO EXPENSIVE FOR ME.

I LIKE TO TRAVEL BY BIKE, IT IS MY FAVOURITE KIND OF TRAVELLING.

I DON’T LIKE TO TRAVEL BY MOTORBIKE, BUT IT IS VERY DANGEROUS TO MY MIND.

I DON’T LIKE TO TRAVEL BY METRO, BUT IT IS VERY NOISY.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 липня 2018
Переглядів
940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку