Трикутники та їх рівність (змішане навчання)

Про матеріал

Вашій увазі пропонується урок геометрії у 7-му класі за методикою змішаного навчання (ротація станціями). Дидактичні матеріали можна завантажити за покликанням у кінці документу.

Перегляд файлу

Тема: Трикутники та їх рівність

Мета: Узагальнення та систематизація вмінь та навичок учнів із даної теми

Тип уроку:  застосування вмінь та навичок.

 

Обладнання: листки паперу (А1), кольорові фломастери, пазли для жеребкування, ґаджети(телефони або планшети), конспект уроку, маршрутні листи,.

 

Хід уроку

І.Організаційна частина

Вчитель пропонує учням за допомогою "смайлика" зобразити свій настрій який мають учні на даний момент.

Вчитель. Сьогодні в нас підсумковий узагальнючий урок із даної великої теми і ми його проведемо об’єднавшись у три групи, кожна з яких  має свій маршрутний лист (див.додаток) і за урок проходить три станції, кожна з яких триває 10 хв. Учасників групи визначимо жеребкуванням (учні витягають з мішечка частинки пазлу, які складаються відповідно у цифри "1", "2" або "3")

 

ІІ. Повідомлення теми й мети уроку

Кожна група учнів поетапно проходить три станції

 

Маршрутний лист Команди №1

1. Дати означення трикутника.

2. Класифікувати трикутники за сторонами.

3. Два трикутники рівні. Чи рівні  їхні периметри?

 

Маршрутний лист Команди №3

1. Класифікувати трикутники за кутами.

2. Виконати малюнок для доведення  властивості рівнобічної трапеції.

3. Вказати кути прилеглі та протилежні до сторони АВ.

 

Маршрутний лист Команди №2

1. Які трикутники називаються рівними (виконати малюнки і відповідні записи)

2. Дати означення кута трикутника (назвати кути ∆АВС).

3. Що таке рівні фігури (дати означення, виконати малюнок)

 

 Потім учні презентують свої завдання, які виконали скориставшись Інтернет-ресурсамим та завданнями, які були подані в маршрутних листах (10 хв)

 

 Кожен представник із групи демонструє своє завдання біля дошки. Учні обговорють і задають одні одним запитання-відповідь.

 

ІІІ. Висновок уроку: (2 хв)

 

Рефлексія : вчитель знову пропонує учням за допомогою "смайлика" зобразити свій настрій і запитує чи змінився він та чому.

 

IV. Повідомлення д/з.

Виконати тестування на платформі Classtime

Підручник: ст.107 №№330, 331

 

Покликання на дидактичні матеріали:

https://drive.google.com/drive/folders/1wqFGG2TDUvqn7Gb1nMV6cAt2BOmBhUmw?usp=sharing

docx
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
17 січня 2022
Переглядів
245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку