План- конспект інтегрованого уроку з геометрії та англійської мови в 8 класі "Подорож в країну трикутників. Тrip to the country of triangles"

Про матеріал
План- конспект інтегрованого уроку з геометрії та англійської мови в 8 класі " Подорож в країну трикутників. Тrip to the country of triangles"
Перегляд файлу

План- конспект інтегрованого уроку

 з геометрії та англійської мови  в 8 класі

 

Тема уроку: Подорож в країну трикутників. Тrip to the country of triangles.

 

Мета з геометрії:

  • формувати вміння і навички застосовувати ознаки подібності трикутників до розв’язування задач, вміння пояснювати поняття властивостей, методів, подій елементів керування в режимі виконання програми;
  • удосконалювати навички розв’язування практичних задач;
  • розвивати вміння узагальнювати, виховувати культуру усного математичного мовлення та пізнавального інтересу учнів;
  • розвивати пізнавальну творчу діяльність та креативність учнів, вміння аналізувати й долати складні моменти;
  • сприяти виникненню в учнів інтересу до вивчення геометрії, усвідомлення її краси та значущості;
  • виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.
  • виховувати дисциплінованість, повагу один до одного, свідомі мотиви навчання, позитивне відношення до знань.

Мета з англійської мови:

  • розвивати навички усної та писемної взаємодії мовлення учнів;
  • формувати навички сприймання на слух;
  • навчити учнів вживати тематичну лексику в усному та писемному продукуванні, поглибити знання учнів граматичних конструкцій;
  • виховувати інтерес до вивчення мови, зацікавлення у розвитку творчих здібностей

 

Очікувані результати:

На кінець уроку учні вміють:

 

  •  застосовувати ознаки подібності трикутників до розв’язування компетентнісних  задач
  • правильно вживати лексичні одиниці з даної теми;
  • вирізняти потрібну інформацію при сприйманні на слух;
  • спілкуватися у межах обраної тематики та на основі прослуханого тексту.

 

Обладнання:

мультимедійний комплекс,  комп’ютери,  презентації до уроку, малюнки до задач, тести.

 

Тип уроку: інтегрований, комбінований

 

Хід уроку.

І. Організаційний момент

Good morning, everybody! Today we’ll have an unusual lesson. We’ll speak about travelling but our trip will be to the country of geometry, especially to the land of triangles. Let’s set out!

 

ІІ. Мотивація навчальної  діяльності . Оголошення теми і мети уроку

 

 

ІІІ Закріплення набутих знань, розвиток  умінь та навичок.

He was from Greece.

He liked  travelling.

He travelled  to Egypt and Babylon.

He was interested in  geometry.

He learnt about parallel straight lines, equal segments and sides of the angle.

So, who is this person? Can you add some  facts about him?

What is his name?   (Thales of Miletus)

 

Сприймання на слух (Listening).

Відеофрагмент  “Thales of Miletus”

Now I want you to watch some cartoon about Thales Miletus. After that you’ll do some tests.

Тестування в програмі  QUIZIZZ на розуміння прослуханого

 

As Thales said The supreme pleasure is to obtain what is desired. I wish you luck doing this test.

  1. Cross out the odd one.  Thales was
  1. Philosopher
  2. Traveller
  3. Mathematician
  1. He was born in
  1. 624 A. D
  2. 642 A. D.
  3. 624 B. C.
  1. He believed that the earth was formed from
  1. Oxygen
  2. Soil
  3. Water 
  1. When he was young he travelled to
  1. Italy
  2. Egypt
  3. Greece
  1. He taught
  1. Geometry and astronomy
  2. Geometry and biology
  3. Astronomy and astrology
  1. He is considered to be the father of
  1. Astronomy
  2. Geometry
  3. Philosophy
  1. He explained the … of the Moon.
  1. eclipses
  2. origin
  3. size
  1. His theory is connected with ….
  1. Pyramids
  2. The sun
  3. Sides of the angle
  1. He taught …
  1. Astronomy
  2. Geometry
  3. Astronomy
  1. He determined ….
  1. The seasons
  2. Days of the week
  3. Months.

Your results are great.

 

 

 

 

Group  work Робота в групах

 Now it’s high time to start travelling. It will be an amazing voyage. But  you have to do a sum. But first of all choose your favourite figure and group according to your choice. 

Now you have to make up the sum and do it. ( the sum is cut into some pieces).

Поділ учнів класу на групи  (вибір кольорових фігур)

 

Учні отримуючь «порізану» умову задачі  на англійській мові, складають   текст умови задачі, перекладають на українську мову та розв’язують у групах.

 

 

 

http://images.myshared.ru/1206120/slide_18.jpg

Розв’язання:Нехай х – відстань до корабля.

Відповідь: відстань від берега до корабля становить 300 м.

 

Travel to Egypt

(учениця презентує  інформацію про  піраміди Єгипту /на англійській мові/)

 

Розв’язати  задачу (умова задачі на англійській мові,  учні самостійно перекладають, озвучують українською мовою та розв’язують)

 

http://psm.in.ua/psm/images/01_clip_image070-2.jpg

 Вчитель математики  ознайомлює з версією розв’язування задачі Фалесом.

Фалес розв’язав  цю задачу за допомогою властивості подібних трикутників. У той час, коли сонячні промені падали під кутом 45о, тобто, коли тінь від вертикально встановленої палиці дорівнювала її довжині, він виміряв довжину тіні від піраміди і тим самим визначив її висоту. Цей спосіб справив надзвичайне враження на жерців, і тому Фалес мав можливість ознайомитися з основами знань, відомим єгипетським жерцям.

«А тепер дивись, куди досягає тінь від піраміди (т. А2). Вимірюємо довжину цієї тіні від основи піраміди (С1А2), додаємо до неї половину цієї основи (С1С2) і дістаємо висоту. Зверни увагу, що основа – точний квадрат, а тінь якраз перпендикулярна до сторони цього квадрата, -відповів Фалес на запитання головного жерця храму Ізіди . Він вийняв з-під білого хітона тонку вірьовку. поділену вузлами на рівні частини. Відстань між кожною парою вузлів точно дорівнювала одному вавілонському ліктю. Фалес закріпив вірьовку біля кінця тіні і простягнув її до середини найближчої основи піраміди – вийшло 5 ліктів. Додавши потім до знайденої довжини 207 ліктів половину виміряної ще жерцями основи, він підійшов до жерця, який терпляче стежив за ним. – 263 лікті, сказав Фалес, витираючи полою хітона залите потом обличчя.– Точно таку висоту має піраміда.»

 

Історична довідка про одиниці вимірювання довжини

 

 

Now I propose you to visit some famous place. Guess which one.

  • It is an old building.
  • It was created in 1853.
  • Its height is 96 m.
  • It is often used in advertising, films, cartoons.
  • It has got a bell named after Benjamin Hall.
  • Its official name is Clock Tower of the Westminster Palace.
  • It is in London.
  • It is simply known as Big Ben.

 

 

 

 

Розв’язати  задачу (умова задачі на англійській мові,  учні самостійно перекладають, озвучують українською мовою)

 

 

Учні отримують фотографічну картку Біг-Бена та використовуючи дані задачі та провівши необхідні вимірюанння розв’язують задачу.

Тестування в програмі  QUIZIZZ  (розвязування задач з теми «Подібні трикутники»)

 

 

 

Розв’язування  задач

 

 

 

 

 

Підсумок уроку

 

 

docx
Додав(-ла)
Блозва Оксана
Додано
21 лютого 2020
Переглядів
688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку