План- конспект уроку "Показникова функція"

Про матеріал
Добірка матеріалу до узагальнюючого уроку з алгебри та початків аналізу по темі "Показникова функція"
Перегляд файлу

 

 

 

 

План – конспект уроку

з алгебри та початків аналізу

 

 

 

 

Тема: «Показникова функція.

Розв`язування показникових рівнянь та нерівностей»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Викладач:

Жуйкова Наталія Миколаївна,

   спеціаліст вищої категорії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • КВПУ -

2017 – 2018 н.р.

Тема:  "Показникова функція. Розв`язування показникових рівнянь та нерівностей ".

Тип уроку:  узагальнюючий урок.

Обладнання: плакати, роздатковий матеріал, дошка, «Робочий зошит», опорний сигнал, магнітофон.

Мета: -  узагальнити та систематизувати знання та уміння учнів з теми "Показникова функція. Розв`язування показникових рівнянь та нерівностей " з метою підготовки до контрольної роботи;
-  розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, математичну мову;
-  виховання самостійності, відповідальності, чесності, наполегливості в досягненні своєї мети.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План уроку

  1. Організаційний момент, готовність учнів до уроку.
  2.          Вхід в урок:

- вступне слово вчителя
- оголошення теми, мети та завдань уроку

  1. Актуалізація опорних знань, повторення навчального матеріалу в наступній послідовності.
  1.         Означення показникової функції
  2. Властивості функції
  3. Яке рівняння (нерівність) називають показниковим? Навести приклади
  4. Щоб розв`язати найпростіше показникове рівняння треба… (продовжити речення)
  5. Як розв`язати найпростішу показникову нерівність?
  6. Які вам відомі основні способи розв`язування показникових рівнянь?
    1. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Виконання завдань по рівнях , застосовуючи різні види діяльності учнів.
    2. Підведення підсумків уроку
    3. Подача  домашнього завдання  "Завдання масивом"
    4. Завершення уроку. Вихід з уроку.

 

Самостійна робота учнів супроводжується заспокійливою мелодією.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

 

ІІ. Актуалізація  опорних знань.

До уваги учнів пропонується «Робочий зошит» з даної теми, в якому розміщені – опорний сигнал «Показникова функція. Розв`язання показникових рівнянь і нерівностей», послідовність повторення навчального матеріалу, вправи та інструкції – зразки до вправ, а також домашне завдання «масивом».

Для успішної роботи на уроці  учні групи розділені на бригади.

Щоб виявити, як учні  засвоїли властивості показникової функції, викладач проводить змагання у вигляді «ланцюжка»: 5 робочих місць,5 завдань.

А

 

1. Порівняти m i n:

 

а)

 

б)

 

 

 

2.  Порівняти з одиницею:

 

а)

 

б)

 

в)

Б

 

1. Порівняти m i n:

 

а)

 

б)

 

 

2.  Порівняти з одиницею:

 

а)

 

б)

 

в)

В

 

1. Порівняти m i n:

 

а)

 

б)

 

 

2.  Порівняти з одиницею:

 

а)

 

б)

 

в)

 

 (Перевірка протягом уроку).

Після обговорення означення показникового рівняння (нерівностей), учням пропонується виконати Вправу №1 (1,2,3) – кожна «бригада» виконує одне завдання. Перевірка – фронтально, усно.

Завдання 7,8,9 – попередньо обговоривши основні моменти розв`язання показникової нерівності, учні виконують самостійно. Перевірка – взаємоконтроль (відповіді записані на дошці)

Вправу 2 (1,2) – учні виконують з коментуванням, після обговоренням основних способів розв`язання показникових рівнянь.

Вправа 3 (2) – із записом на дошці (1) – учні виконують самостійно.

Перевірка – самоконтроль («Лови помилку» - на дошці наведено повне розв`язання, але з помилками. Учні виявляють помилки і коментують).

Вправа 4 (1) – учениця готує розв`язання із записом на дошці. В цей час інша учениця робить усне повідомлення про застосування властивостей показникової функції.

Для учнів, які виявили не впевненість в своїх  знаннях та діях в «Робочому зошиті» наведені інструкції – зразки до кожної вправи на аркушах різного кольору.

Під час самооцінки, учні відповідні бали виставляють на полях.

V. Підведення підсумків.

Учням пропонується підрахувати загальну кількість балів і записати на полях конспекту (конспекти учні залишають для перевірки).

VI. Подача домашнього завдання.

Д/з подано «масивом». Кожен учень має можливість вибрати завдання з того рівня, який йому відповідає, і яке йому по силі.

Т.ч. учні мають можливість підготуватись до ретельної контрольної роботи.

VII. Завершення уроку.

Викладач висловлює свою подяку учням за співпрацю та впевненість в тому, що всі учні добре підготувались до наступного ТО.

Бажає успіху.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
24 січня 2020
Переглядів
903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку