План індивідуальної роботи вчителя, що атестується

Про матеріал
План індивідуальної роботи вчителя, що атестується.План індивідуальної роботи вчителя, що атестується.План індивідуальної роботи вчителя, що атестується.План індивідуальної роботи вчителя, що атестується
Перегляд файлу

«Затверджено»

на засіданні педагогічної

ради школи

протокол № ____від ________2022р.

 

 

 

 

 

 

План індивідуальної роботи вчителя

Миколо-Гулаківської  загальноосвітньої школи

І-ІІІступенів

Заєць Людмили Петрівни

на період  атестації

у 2022-2023н.р

 

 

 

Посада: вчитель початкових класів.

Категорія: спеціаліст  другої категорії.

Стаж роботи: 9 років.

Проблемне питання: Формування ключових компетентностей учнів початкових   класів  в умовах сьогодення.

Результат атестації: присвоєння категорії « спеціаліст першої категорії»

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель початкових класів : Заєць Л.П._____________

 

з/п

Зміст роботи

Термін

Відмітка про

виконання

1

Ознайомлення з нормативними документами:

Серпень

 

2

Ознайомлення з критеріями оцінювання фахової діяльності.

Серпень

 

3

Ознайомлення з графіком атестації .

 

 

4

Опрацювання навчальної програм для 2 класу

Серпень

 

5

Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання в початкових класах у 2022/2023 н.р

Серпень

 

6

Скласти календарне планування з навчальних предметів

Серпень

 

7

Опрацювання вимог щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та ведення записів у журналах

Серпень - Вересень

 

8

Систематичний перегляд фахової літератури

Протягом року

 

9

Вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної , психологічних наук, нових педагогічних технологій

Протягом року

 

10

Участь у роботі ШМО вчителів початкових класів та вихователів.

Протягом року

 

11

Публікація авторських методичних  матеріалів на платформах «На Урок», «Всеосвіта».

Протягом року

 

12

Робота над проблемним питанням «Формування ключових компетентностей учнів початкових   класів  в умовах сьогодення.»

Шляхи формування ключових компетентностей :

  • Через зміст освіти ( навчальні програми, Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, підручники).
  • Через методи навчання, які ґрунтуються на організації активної власної діяльності школярів.
  • Через форми організації навчальної діяльності (групові, індивідуальні, фронтальні).
  • Через засоби навчання, метою яких є спонукати учнів мислити.

Протягом року

 

13

Підвищення рівня професійної компетенції:

  •  21.11.21 вебінар ТОВ “Всеосвіта”  «Формування мовно-комунікативної компетентності учнів на уроках»;
  • 13.12.21 вебінар ТОВ “Всеосвіта” «Ціннісний підхід до мотивації навчальної діяльності в контексті НУШ: принципи та інструменти візуалізації»;
  • 23.01.2022 вебінар ТОВ “Всеосвіта”

«Розвиток креативного мислення учнів засобами евристичного навчання»

  • 23.02.2022 вебінар ТОВ “Всеосвіта”

«Ігрове навчання НУШ»

 

Протягом року

 

14

Удосконалення педагогічних навичок під час дистанційного навчання (Опрацювання методичних новинок щодо організації навчання в дистанційному форматі з учнями 2 класу)

 

 

15

Звіт про професійну діяльність в міжатестаційний період на засіданні методичної ради .

Лютий, березень

 

16

Ознайомлення з атестаційною характеристикою

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 березня 2023
Переглядів
5117
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку