План-конспект індивідуального логопедичного заняття з використанням інноваційного ігрового матеріалу у сенсорній кімнаті. для дітей ЗПР із ЗНМ ІІІ рівня

Про матеріал
План-конспект індивідуального логопедичного заняття з використанням інноваційного ігрового матеріалу у сенсорній кімнаті. в старшій групі для дітей ЗПР із ЗНМ ІІІ рівня
Перегляд файлу

Балаклійський дошкільний навчальний заклад

(ясла - садок) №7 комбінованого типу

Балаклійської міської ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект індивідуального логопедичного заняття

з використанням інноваційного ігрового матеріалу у сенсорній кімнаті.

 

в старшій групі № 10 для дітей ЗПР із ЗНМ ІІІ рівня

G:\700_FO55620477_122992566e4dfde0341d818827740536.jpg

Підготувала:

Вчитель-логопед Пивовар О.О.

 

 

 

 

Балаклія, 2018 р.


Конспект індивідуального заняття у сенсорній кімнаті з розвитку мовлення для підгрупи

Тема: Осінній одяг.

Мета:

Корекційно-розвивальна Розвивати навички засвоєнням знань з допомогою довільного усвідомленого запам’ятовування, цілісність сприймання образу предмета. Розширювати активний та пасивний словник з теми «Одяг»; корегувати фонематичне сприймання,

Корекційно-виховна виховувати ініціативу, прагнення до активної діяльності.

Корекційно-навчальна Формувати вміння відповідати повним реченням, вміння добирати присвійні займ., вживати іменники у Р.В.

Обладнання: набір «6 цеглинок», сухий басейн, трафарети одягу, стіл з піском, м’які м’ячі, дитячі речі, лялька.

 

Хід заняття:

1 Організаційний момент

У сенсорній кімнаті почули, що плаче лялька-вона замерзла, тому що наділа літній одяг на вулицю.

- Яка пора року?

- Чому ти так вирішив?

- Чому не можна одягати літній одяг?

 

2 Дидактична гра на столі з піском «Осінні речі»

Мета: розвиток фонематичного слуху, дрібної моторики, вміння вживати іменники у Р.В., відповідати повним реченням.

Дитина за допомогою трафарету створює образ одягу з піску.

- Який одяг мі бачимо?(Шкарпетки, светр, куртку, штани)

- Чи є звук а (о, у, е,и) у слові?

-Немає чого? Шкарпеток, светра, штанів, куртки.

 

3 Дидактична гра у сухому басейні «Знайди речі»

Мета: розвиток уваги, мислення. Формування вміння узгоджувати присвійні займенники та іменники.

Шапка чия-моя

Рукавичка чия-моя

Шарф чий-мій

 

4 Підсумок

Дидактична гра на м’якому м’ячі «Які осінні речі ми знаємо»

Мета: розвиток координації рухів, уваги, мислення, орієнтації у просторі.

 Дитина кидає цеглинку ЛЕГО у корзину, перелічуючи осінній одяг.

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
23 березня 2020
Переглядів
4230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку