План конспект інноваційного уроку з елементами футболу.
Тема: Футбол
Завдання уроку:1. Повторити техніку виконання ударів по мʼячу.
2. Закріпити техніку ведення та передачі м’яча партнерові.
3. Сприяти розвитку спритності.
Мета уроку : Сприяти вихованню морально – вольових якостей, рішучості,
товариськості, працелюбності, наполегливості в досягненні
мети.
Місце проведення: ігровий спортивний зал.
Інвентар: футбольні м’ячі, фішки,конуси ,обручі.
Час уроку : 45 ХВИЛИН
Вчитель: Лагода Віталій Васильович
№ п/п |
З м і с т у р о к у |
Дозу- вання |
Організаційно – методичні вказівки |
|
|
Підготовча частина (8 хв) |
|||
1
2 3 |
Шикування. Привітання. Повідомлення завдання уроку. Техніка безпеки. ЧСС Перешикування в колону по 4 Комплекс ЗРВ на місці з мʼячами. Бігова гра «Погоня» |
2 хв
4 хв 2 хв |
Звернути увагу на наявність спортивного одягу,взуття.
Див. додаток 1 Двоє гравців у парі женуться за іншими учасниками, щоб спіймати їх. Ті гравці, яких зловили, вибувають з гри; останній гравець, який залишився, стає переможцем. |
|
|
Основна частина (32 хв) |
|||
1
2
3
4
|
Прийом і передача м’яча.
-Прийом внутрішньою стороною стопи
- Прийом зовнішньою стороною підйому - Прийом на підйом - Прийом внутрішньою або зовнішньою стороною стопи, повертаючись на 90 або 180 градусів -Гра «Один проти всіх»
Удари по м’ячу
- Удари внутрішньою стороною стопи - Удари підйомом стопи - Удари внутрішньою стороною підйому - Удари зовнішньою стороною підйому - Удари передньою частиною стопи (носком) - Удари п’ятою -Гра «Вибий мʼяч»
Естафети з веденням м’яча
- До конуса і назад
-«Змійкою»(2 конуса) -«Змійкою»(4 конуса) --«Змійкою»(4 конуса+обруч)
Гра «Футбаскетбол» |
9 хв
1 хв
1 хв
1 хв 2 хв
4 хв
10 хв
1хв 1хв 1хв
1хв 1хв
1хв 4 хв
6 хв
1 хв
1 хв 2 хв 2 хв
7 хв |
Учні стають один напроти одного Гравець робить удар по м’ячу або кидає м’яч своєму партнерові Обидві ноги
Всі гравці діляться на дві групи. Кожна група утворює півколо. В центрі кожного півкола знаходиться один гравець. По обумовленому сигналу всі роблять передачу по землі першому гравцеві в півколо внутрішньою стороною стопи. Гравець повертає м’яч так само. М’яч потім подається другому грав- цеві, потім третьому, четвертому і так далі. Перша група, яка закінчить гру, отримує перемогу.
Учні розміщуються по різні сторони майданчику розділяючись на 2 групи.В центрі залу фітбольний м’яч . Перемагає група яка за допомогою ударів по мʼячу зробить так щоб фітбольний м’яч опинився на стороні суперника.
Вести м’яч до конуса і назад, передавати його наступному гравцеві
Гравці діляться на 2 команди. Футбольні ворота заміняє гравець з 2 обручами в руках,який стоїть за межами поля. Завдання:влучити в один із обручів.(Грається 2 мʼячами без виходу) |
|
|
Заключна частина(5 хв) |
|||
1
2 3 4 5 |
Гра «Злови своє імʼя »
Шикування в коло Обговорення проведеної роботи Повідомлення домашнього завдання Організований вихід з залу |
2 хв
30 сек. 1 хв. 30 сек. 1 хв |
Гравці стають в коло. В кожного в руках конус. В центрі кола ведучий який називає імʼя однокласника та підкидає м’яч вгору над собою. Завдання:зловити м’яч і назвати імʼя наступного однокласника.
Жонглювання мʼячем |
|
Додаток 1(ЗРВ з Мʼячем)
№ п/п |
Зміст вправи |
Доз-ня |
Організаційно-методичні вказівки |
|||
|
|
4-8р |
Нога назад на носок пряма. |
|||
|
|
4-8 р. |
Руки в ліктях не згинати. |
|||
|
4-8 р. |
Ноги від підлоги не відривати, максимальний поворот тулуба. |
||||
|
4-8 р. |
Нахил тулуба тільки в сторону, амплітуда якомога більше. |
||||
|
4-8 р. |
Спину тримати рівною. |
||||
|
4-8 р. |
При нахилах вперед ноги в колінах не згинати. |
||||
|
4-8 р. |
Спину тримати рівною. |
||||
|
4-8 р. |
Спина пряма, випад якомога більше, нога яка знаходиться позаду зігнута у коліні. |
||||
|
4-8 р. |
Ноги в колінах не згинати. |
||||
|
4-8 р. |
Вправу виконувати чітко під рахунок. |
||||