План-конспект інтегрованого уроку у 1 класі з курсу « Я досліджую світ» та «Дизайн і технології»

Про матеріал
Предметна компетентність: - навчальна: уточнити і розширити уявлення учнів про місце проживання; сформувати уявлення про громадські місця і приватний простір, свій дім, квартиру; удосконалювати навички роботи з папером; формувати вміння передбачати результат і досягати його; працювати за технологічною карткою. - розвивальна: розвивати творчу активність учнів, вміння висловлювати судження; просторову уяву і працювати в групі та самостійно; розвивати дрібну моторику рук, старання, охайність. - виховна: зацікавити накопиченням інформації про історію свого краю, своєї сім’я; викликати інтерес до участі в справах громади; увагу і доброзичливість до оточуючих.
Перегляд файлу

Комунальний заклад

«Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ст.. №9»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект

інтегрованого уроку у 1 класі

з курсу « Я досліджую світ» та «Дизайн і технології»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                      Вчитель

Бєлова Наталія Григорівна

 

 

2020 р.

Тема: Я тут живу.

Аплікація з паперу. Створення аплікації будиночка за зразком

 

Формування компетентностей:

 

Предметна компетентність:

  • навчальна: уточнити і розширити уявлення учнів про місце проживання; сформувати уявлення про громадські місця і приватний простір, свій дім, квартиру; удосконалювати навички роботи з папером; формувати вміння передбачати результат і досягати його; працювати за технологічною карткою.

 

  • розвивальна: розвивати творчу активність учнів, вміння висловлювати судження; просторову уяву і працювати в групі та самостійно; розвивати дрібну моторику рук, старання, охайність.

 

  • виховна:  зацікавити накопиченням інформації про історію свого краю, своєї сім’я; викликати інтерес до участі в справах громади; увагу і доброзичливість до оточуючих.

 

Ключові компетентності: спілкування державною мовою, компетентність в природничих науках і технологіях, уміння вчитися впродовж життя, соціальна і громадянська компетентності.

 

Інтегровані змістовні лінії:  «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека» .

 

Тип уроку: комбінований урок.

 

Обладнання: мультимедійний комплект, кольоровий папір, ножиці, клей.

 

Хід уроку

 

І. Мобілізуючий етап уроку

 

  1. Створення позитивного психологічного клімату класу

Сядьте, діти, всі рівненько,

Усміхніться всі гарненько.

Настрій на урок візьмемо,

Й працювати розпочнемо.

 

  1. Читаємо і обговорюємо вірш

 

Пташечка живе в гнізді,

А лисичка у норі.

В хащах – дике поросятко,

А в барлозі – ведмежатко.

У людей є теж житло:

Чи це місто, чи село.

 

 

3. Бесіда за запитаннями

 - Де живе білка?  Лисичка? Ведмежатко?

-  А де живе людина?

 

ІІ. Теоретичний етап уроку

 

  1. Опрацювання малюнків, ілюстрацій, сторінок підручника(с. 22-23). Уявна подорож квартирою, будинком.

Бесіда за запитаннями

  • Як називаються кімнати?
  • Яке їх призначення?
  • Розкажіть про свій будинок за таким планом:
  1. Скільки в будинку(квартирі) кімнат?
  2. Що зроблено для зручності мешканців? (Дитячий майданчик,пандус, ліфт)

 

2.Гра «Мікрофон»

-  Розкажіть про свою кім тану.

 - Де ти навчаєшся? Граєшся? Відпочиваєш?

- У якому приміщені найчастіше збирається твоя сім’я?

- Де живуть твої родичі?

 - Коли ти їх провідуєш?

 Яким транспортом ти добираєшся до них?

 

3.Рухавка «Бедрик» (відео)

 

4.Слово вчителя

 У будинку людини багато речей: одяг, меблі, посуд, техніка та ін.. усі ці речі наші помічники. Відгадайте про них загадки.

 

5.Відгадування загадок

  • Нікого не ображають, а всі їх штовхають. (Двері)
  • Біле як сніг, хто подивиться – видно всіх. (Дзеркало)
  • Не собака, а хату стереже. (Замок)
  • Хто найперший входить в дім,

Потім всі хвостом за ним. (Ключ)

  • В нас на кухні – білий кіт,

Він прив’язаний за дріт.

День і нічку муркотить,

В животі мороз сидить. (Холодильник)

 

ІІІ. Практичний етап уроку

 

  1. Робота із зошитом. Завдання 1,2,4 нас.16-17

Учні з’єднують малюнки з відповідними реченнями. Визначають, яким транспортом дістатися до своїх родичів. Домальовують предмети в кімнаті так, щоб вона стала схожа на їхню.

 

  1. Рухавка

 

  1. Практична робота

Аплікація з паперу. З поданих фігур учні будують будинок, схожий на той, у якому  живуть:

а) повторення правил безпечної роботи з ножицями ,клеєм;

б) слухання послідовності виконання аплікації:

- вибери геометричні фігури для даху, фасаду будинку;

 - розмістити їх на аркуші паперу, вибери правильну композицію, приклей;

-  подумай і підбери деталі оздоблення подвір’я.

 

4. Самостійна робота учнів

При потребі вчитель консультує і допомагає.

 

ІV. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

  1. Аналіз виконаних робіт

 

  1. Організація виставки кращих аплікацій

 

  1. Розповідь вчителя
  • Назва села або міста може приховувати багато таємниць. Так, назва села Солоне свідчить, що в цій місцевості добували сіль. Назва міста Бровари підказує, що тут варили пиво. Князь Галицький Данило Романович (13ст.) назвав м. Львів іменем свого сина.
  • Дізнайтеся, запитайте у батьків про таємниці  назви нашого міста.
docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
1919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку