Комунальний заклад
«Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ст.. №9»
План-конспект
інтегрованого уроку у 1 класі
з курсу « Я досліджую світ» та «Дизайн і технології»
Вчитель
Бєлова Наталія Григорівна
2020 р.
Тема: Я тут живу.
Аплікація з паперу. Створення аплікації будиночка за зразком
Формування компетентностей:
Предметна компетентність:
Ключові компетентності: спілкування державною мовою, компетентність в природничих науках і технологіях, уміння вчитися впродовж життя, соціальна і громадянська компетентності.
Інтегровані змістовні лінії: «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека» .
Тип уроку: комбінований урок.
Обладнання: мультимедійний комплект, кольоровий папір, ножиці, клей.
Хід уроку
І. Мобілізуючий етап уроку
Сядьте, діти, всі рівненько,
Усміхніться всі гарненько.
Настрій на урок візьмемо,
Й працювати розпочнемо.
Пташечка живе в гнізді,
А лисичка у норі.
В хащах – дике поросятко,
А в барлозі – ведмежатко.
У людей є теж житло:
Чи це місто, чи село.
3. Бесіда за запитаннями
- Де живе білка? Лисичка? Ведмежатко?
- А де живе людина?
ІІ. Теоретичний етап уроку
Бесіда за запитаннями
2.Гра «Мікрофон»
- Розкажіть про свою кім тану.
- Де ти навчаєшся? Граєшся? Відпочиваєш?
- У якому приміщені найчастіше збирається твоя сім’я?
- Де живуть твої родичі?
- Коли ти їх провідуєш?
Яким транспортом ти добираєшся до них?
3.Рухавка «Бедрик» (відео)
4.Слово вчителя
У будинку людини багато речей: одяг, меблі, посуд, техніка та ін.. усі ці речі наші помічники. Відгадайте про них загадки.
5.Відгадування загадок
Потім всі хвостом за ним. (Ключ)
Він прив’язаний за дріт.
День і нічку муркотить,
В животі мороз сидить. (Холодильник)
ІІІ. Практичний етап уроку
Учні з’єднують малюнки з відповідними реченнями. Визначають, яким транспортом дістатися до своїх родичів. Домальовують предмети в кімнаті так, щоб вона стала схожа на їхню.
Аплікація з паперу. З поданих фігур учні будують будинок, схожий на той, у якому живуть:
а) повторення правил безпечної роботи з ножицями ,клеєм;
б) слухання послідовності виконання аплікації:
- вибери геометричні фігури для даху, фасаду будинку;
- розмістити їх на аркуші паперу, вибери правильну композицію, приклей;
- подумай і підбери деталі оздоблення подвір’я.
4. Самостійна робота учнів
При потребі вчитель консультує і допомагає.
ІV. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів