План-конспект компетентісно-спрямованого уроку в 5 класі за модулем "Баскетбол"

Про матеріал
Урок - тренування.Закріплення техніки прийому та передачі м'яча на місці та в русі.Ведення м'яча(навчання дітей правильному владінню м'ячем)
Перегляд файлу

Бердянська гімназія № 1 «Надія»

Бердянської міської ради Запорізької області

 

 

 

План-конспект

відкритого компетентісно – спрямованого

уроку фізичної культури у 5 класі

 

Тема: Баскетбол

 

 

 

 

 

 

Підготувала: учитель

фізичної культури вищої категорії

Баєвська Людмила Валентинівна

 

 

 

 

 

м. Бердянськ

 2014 рік

Тема: Баскетбол

Мета уроку:

         - розвивати й формувати соціальні і здоровязберігаючі компетентності учнів;

- сприяти формуванню у школярів творчого підходу у рішенні ігрових ситуацій, формуванню рухових умінь і навичок з урахуванням фізичної підготовки кожної дитини;

- виховання в учнів цікавості та звички до занять фізкультурою.

Завдання уроку:

  1. Закріпити техніку прийому і передачі  м’яча      двома руками від грудей на місці і в русі в парах.
  2. Учити веденню м’яча правою та лівою руками на місці і в русі.
  3. Ознайомити з кидком м’яча у кошик з місця під кутом 45 0, хлопці – однією від плеча, дівчата – двома від грудей.
  4. Виховувати в учнів культуру рухів, вміння правильно оцінити свої можливості та досягнення.

Місце проведення: ігрова зала.

Спортінвентар: баскетбольні м’ячі – 24 шт.

 

п/ п

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1

2

3

4

Підготовча частина – 7 хвилин

1.

Етап орієнтації

30 //

 

2.

Етап постановки мети

1,5//

 

 

2.1. Шикування, привітання.

Учитель каже – 5 клас – « Самий дружній», 5 клас – «Найсильніший», 5 клас – «Найспритніший»

1,5/

Хлопці, дівчата в центрі залу. Чітко, голосно

 

2.2. Повідомлення мети та завдань уроку. Вимірювання пульсу за 10//

1,5/

Шикування в одну шеренгу. Клас отримує завдання на урок.

3.

Етап проектування, теоретичні відомості з  теми баскетбол:

  • Хто придумав гру в баскетбол, в якому році?
  • Розміри ігрового майданчика?
  • Скільки періодів в баскетболі, скільки триває один період?
  • Що таке фол?

2/

 

 

2/

Хлопці, дівчата чітко відповідають на питання.

Основна частина – 33 хвилини

1.

Етап організації.

Виконання плану діяльності

 

Клас шикується з однієї в дві шеренги

 

  1.      Виконання стройових вправ

30//

Слідкувати за чітким виконанням стройових поворотів.

 

  1.      Ходьба

25-30 м

 

 

  1.      Біг парами
  •                 із прискоренням;
  •                 по команді вчителя зупинка стрибком;
  •                 звичайний біг

 

10 м

10 м

 

10 м

Темп повільний, дотримуватись інтервалу. Слідкувати за диханням.

 

  1.      Ходьба на відновлення дихання.

 

Йде перешикування в дві колони через середину зали. Учні шикуються у дві шеренги.

2.

ЗРВ на місці:

1,5/

Вправи виконуються фронтально.

 

  1.             В.П. – кисті до плечей:

1-2 – кругові обертання вперед

3-4 кругові обертання назад

5-6 разів

Одночасно, чітко

 

  1.             В.П. – руки в замок перед грудьми:

1 – руки вперед, 2 – руки назад, 3 – руки догори, 4 – В.П,

5-6 разів

 

 

  1.             В.П. – руки перед грудьми, зігнуті в суглобах:

1-2 – відкриті руки, виконати поворот вправо

3-4 – відкрити руки, виконати поворот вліво.

5-6 разів

Спину тримати рівно

 

  1.             В.П. – руки в замок перед грудьми: кругові обертання

10 разів

 

 

  1.             В.П. – руки на поясі:

1 – нахил вліво, права рука догори;

2 – В.П.;

3 – нахил вправо, ліва рука догори; 4 – В.П.

5-6 разів

Одночасно

 

  1.             В.П. – О.С.

1-2 – випад на праву ногу;

3-4 – випад на ліву ногу.

5-6 разів

 

3.

Спеціально-бігові вправи

 

Назустріч один одному

 

  •      Вистрибування з ноги на ногу
  •      В захисній стійці гравця (правим боком)
  •      В захисній стійці гравця (лівим боком)
  •      Із нахльостуванням гомілки
  •      Біг спиною вперед

20 м

20 м

 

20 м

 

20 м

20 м

Стежити за інтервалом

 

 

Темп середній

4.

Прискорення за звуковим сигналом

20 м

Підготовча група 1 прискорення

5.

Спеціальні вправи з баскетбольними м’ячами

 

Всі учні взяли мячі

 

5.1. В.П. – О.С. – м’яч у руках: на місці перекладати м’яч з однієї руки в іншу навколо тулуба

10 м

Фронтально

 

5.2. В. П. – О.С. – м’яч у руках: на місці перекладати м’яч з однієї руки в іншу під ногами («вісімка»)

10 м

Фронтально

 

5.3. В.П. – широка стійка на місці: переклад м’яча двома руками під ногами за спину і назад

6-8 разів

Фронтально

 

5.4. В.П. – О.С. – м’яч у руках: підкидання м’яча вгору

6-8 разів

Фронтально

6.

Передачі м’яча

 

Одна шеренга, м’ячі прибрала

 

  1.      На місці двома руками від грудей

10-12 разів

В парах

 

  1.      На місці однією рукою від плеча

10-12 разів

В парах

 

  1.      На місці двома руками з відскоком від підлоги

10-12 разів

В парах

7.

Ведення м’яча:

 

 

 

7.1. Ведення м’яча правою рукою-зупинка-передача партнеру

3-4 рази

 

 

7.2. Ведення м’яча лівою рукою-зупинка-передача партнеру

3-4 рази

 

 

7.3. Ведення м’яча правою, лівою руками з обведенням стійок

3-4 рази

 

Підготовка до ОНН

8.

Кидки  м’яча у кошик з місця під кутом 45 0

4 /

Три відділення хлопців, три відділення дівчат

 

8.1. Хлопці – однією рукою від плеча

6 разів

Змагальним методом: переможці команда; переможці особисто.

 

8.2. Дівчата – двома руками від грудей

6 разів

Дотримуватись техніки безпеки.

 

 

 

Кидки виконуються за допомогою баскетбольного щита.

 

Перешикування

 

Перешикування у три команди

Підготовка до ОНН

9.

Передача м’яча в стіну і ловля

3 /

Кожен учень робить по три передачі і стає в кінці своєї колони

 

Перешикування

 

 

Заключна частина – 5 хвилин

 

Учні знову стають в коло. Сідають. Учитель: І так, підсумок уроку.

 

Відмічаються кращі

 

А прощаємось, після моїх запитань:

  1.             У спорті, крім таланту, він – головний у досягненні успіху. Він облагороджує людину. Без нього із ставка нічого не витягнути – ТРУД.
  2.             Це справжня битва, але не війна. У спорті воно визначає найкращих – ЗМАГАННЯ.
  3.             На честь неї у нас є велике свято, до неї прагнуть команди спортсменів, спортсмени – ПЕРЕМОГА.

 

Учні уважно слухають запитання вчителя. Голосні, всі разом відповідають на них.

 

З давніх часів прийшов такий вислів – «Спритний чоловік» - мудрий чоловік. Ось ми з вами у баскетбольних вправах виховували в собі спритність.

 

 

 

Учитель – Діти, піднялись. Взялися за руки:

Учитель – 5 клас – «Самий дружній»,

Учитель – 5 клас – « Найсильніший»,

Учитель – 5 клас – «Найспритніший».

 

 

 

Домашнє завдання:

 

Повторити правила гри в баскетбол

 

Дівчата – до побачення

Хлопці – до побачення

 

Діти організовано йдуть до роздягалень.

 

doc
Додано
18 лютого 2019
Переглядів
522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку