План – конспект модульного STEM уроку з англійської мови у 7 класі «London. The House of Parliament»

Про матеріал

На уроці учні на практиці зможуть використати знання з географії, інформатики, математи, моделювання та інфоматики. Відвідають Дом Парламенту, зроблять його зменшену копію з лего, познайомляться з видатними жінками в історії Парламенту та отрамають проектне творче завдання, яке будутпрезентувати на наступному уроції.

Перегляд файлу

План – конспект STEM уроку з англійської мови у 7 класі                  Дата:

Тема: «Sightseeing»

Підтема: «London. The House of Parliament»

Мета уроку (як намір учителя)

 Сприяти розвитку в учнів уміння ввічливо висловлювати власні переконання, думки, згоду й незгоду, використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми та інтегрованої змістової лінії «Громадянська відповідальність».

Очікувані результати (як досягнення учнів)

На кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, що до теми уроку, закріплять лексико-граматичний матеріал. Розвиватимемо громадянську відповідальність у учнів.  

   Хід уроку:

  1. Привітання. Організаційний момент.

Hello, pupils. Im very glad to see you all. How are you? Today we’ll have an unusual lesson.

  1. Фонетична зарядка (налаштування учнів на сприйняття іншомовного матеріалу).

https://www.youtube.com/watch?v=Mj-dg2Inp4M

  1. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація учнів. (Учні самостійно визначають тему уроку, використовуючи при цьому знання з географії та інформатики) (слайд 1)

The theme of our lesson you need to guess. You see the coordinate of place. (London: 51°30′26″N 0°7′39″W ; The house of Parliament : 51°29′57″N 00°07′29″W ).

First, using map you need to find out what the city is. Then check it with Google maps and there find the place in the city where today you’ll have a trip. (слайд 2-3)

https://www.google.com/maps (слайд 4)

  1. Знайомство з Домом Парламенту у формі віртуальної подорожі:

https://www.parliament.uk/visiting/online-tours/virtualtours/bigben-tour/

  1. Перегляд презентації «Women in the history of the House of Parliament» (слайд 5-12)
  2. Фізкультхвилинка
  3. Проектна групова робота. Використовуючи план Парламенту та надану інформацію https://en.wikipedia.org/wiki/Palace_of_Westminster, прорахувати розмір присіщень та будівлі та зробити зменшений 1:25 макет будівлі (1 група – з лего, 2 група – з цеглинок, 3 група – з паперу). (13-14)
  4. Рефлексія. Програма www.menti.com  - створюємо хмаринку слів зі своїх вражень (код 392755)
  5. Пояснення проектного домашнього завдання.

Учні за допомогою жеребкування розподіляються на дві групи: 1гр – Big Ben, 2гр - Saint Sophia's Cathedral. Далі в групі учні самостійно обирають собі роль:

  • Englishзаймаються перекладом та організують процес;
  • Science – визначають наукові аспекти об’єкту (географічне положення, історичні факти, ін. інформацію);
  • Mathроблять математичні розрахунки для створення макету об’єкту;
  • Technologyпідготовлюють комп’ютерну презентацію проекту;
  • Engineering – створюють макет об’єкту із матеріалів на свій вибір.

План – конспект STEM уроку з англійської мови у 7 класі                  Дата:

Тема: «Sightseeing»

Підтема: «Sightseeing of Ukraine»

Мета уроку (як намір учителя)

 Сприяти розвитку в учнів уміння ввічливо висловлювати власні переконання, думки, згоду й незгоду, використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми та інтегрованої змістової лінії «Громадянська відповідальність».

Очікувані результати (як досягнення учнів)

На кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, що до теми уроку, закріплять лексико-граматичний матеріал. Розвиватимемо громадянську відповідальність у учнів.  

   Хід уроку:

  1. Привітання. Організаційний момент.

Hello, pupils. Im very glad to see you all. How are you? Today we’ll have an unusual lesson.

  1. Фонетична зарядка (налаштування учнів на сприйняття іншомовного матеріалу).

https://www.youtube.com/watch?v=Mj-dg2Inp4M

  1.  Презентація проектних робіт учнів. (Кожна група по черзі презентує свої проекти)

Today you present your project works.

  1. Використовуючи туристичні карти міста Лондона та Києва учням треба підрахувати кількість визначних міст, визначити щільність їх розташування (то б то площу міста поділити на кількість визначних місць) та зробити висновок. Кожна група рахує своє місто.

Площа Києва: 839 кв.м

http://kievis.com/maps.html

Площа Лондона: 1572 кв.м

https://www.visitlondon.com/things-to-do/london-attractions-map

  1. Актуалізація отриманих знань за  ці два урока за допомогою он-лайн програми Plickers.
  2. Підведення підсумків. Виставлення оцінок виходячи з тестування та виступів.
  3. Рефлексія. Програма www.menti.com  - створюємо хмаринку слів зі своїх вражень (код 392755)
  4. Пояснень домашнього завдання. Есе «My emotions from researching work».

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Денькович Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
3 січня 2019
Переглядів
2587
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку