Календарно-тематичне планування 7 клас ІІ семестрт зі змістовними лініями та очікуваними результатами

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для сьомого класу ІІ семестру зі змістовними лініями та очікуваними результатами. Розроблено відповідно до чинної програми за підручником А. Несвіт

Перегляд файлу

 7 КЛАС

Дата

Примітка

Очікавані результати

Тема

Підтема

                 Змістові лінії

 

 

Лексичний матеріал

 

Зорове сприймання

(Читання)

Сприймання на слух

(Аудіювання )

Усна взаємодія

(Мовлення)

Писемне продук-ування

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Граматич- ний

матеріал

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

Спорт

49

 

 

Вміти описувати та характеризувати назви видів

спорту. Описува-ти спорт, правила гр, оцінювати гру,  Надавати поради, щодо ведення здорового способу життя.

Спорт в нашому житті, Введення лексичних одиниць

 

 

 

 v

 

 

 

 v

 

 

Впр.2, с.104

Впр.2, с.104

Впр.1, с.104

 

Впр.5, с.105

Впр.5, с.105

50

 

 

Спорт в нашому житті. Активізація Ло та мз

 

 

 

 

 v

 

 

 

 

 

Впр.3, с.105

Впр.4, с.105

 

Впр.2, с.106

 

51

 

 

Як довго ти займаєш-ся спортом, розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 v

 

 

 

 

 v

 

Present , past continious

Впр.3, с.107

Впр.1, с.106

Впр.4, с.108

 

Впр.5, с.108

52

 

 

У спортивному центрі, розвиток нави-чок усного та діалогічного мовлення

 

 

 

 v

 

 

 

 v

 

 

 

Впр.3, с.109

Впр.1, с.108

Впр.2, с.109

Впр.4, с.110

 

Впр.5, с.110

53

 

 

Пропонувати та приймати (відхиля-ти) пропози-цію; запитува-ти та надавати інформа-цію та обмінюватися думками, щодо різних видів спорту.

-вміти розповідати про різновиди спорту;

- розповідати про улюблену вид спорту;

-вміти висловлювати своє ставлення до спорту

Ми займаємося спор-том, активізація лек-сичних одиниць

 

 

 v

 

 

 

 v

 

Види спорту

 

Впр.2, с.110

 

Впр.1, с.110

 

 

Впр.6, с.111

54

 

 

Ми займаємося спор-том.Ровзиток нависок читання

 

 

 

 v

 

 

 

 

 

 

Впр.4, с.110

 

Впр.2, с.112

55

 

 

Золоті правила спор-ту, розвиток навичок аудіювання

 

 

 v

 

 

 

 

 v

 

 

Впр.6, с.113

Впр.1, с.111

 

Впр.4, с.112

Впр.5, с.112

Впр.7, с.113

56

 

 

Глядачі, розвиток навичок писемного мовлення

 

 

 

 v

 

 

 

 v

Excited, attend, competition, won a victory, cheer up, a crowd of spec-tators,follow,shout, enco-uragement

So/ neither do I

Впр.3, с.114

Впр.2, с.114

Впр.1, с.114

Впр.5, с.115

 

Впр.6, с.115

57

 

 

Відомі спортсмени, розвиток навичок  мовлення

 

 

 v

 

 

 

 v

 

 

 

Впр.2, с.116

 

 

 

 

Впр.4, с.117

 

58

 

 

Відомі спортсмени, розвиток навичок усного мовлення

 

 

 

 v

 

 

 

 v

An attacker, defense, goal, save, took part in sporting competition

 

Впр.3, с.117

Впр.1, с.116

Впр.5, с.117

 

Впр.6, с.117

59

 

 

 

Спорт.

Розвиток навичок письма

 

 

 v

 

 

 

dead, the competive spirit, blood

 article

 

 

Впр.3, с.118

 

 

Впр.2, с.118

60

 

 

 

Спорт, узагальнення вивченого матеріалу

 

 

v

 

 

 v

 

 

 

 

 

 

Впр.4, с.118

Впр.1, с.118

 

Впр.5, с.119

61

 

 

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Велика Британія: Лондон

62

 

 

Вміти описувати та характеризувати Великобританію . Описува-ти країну та міста,  просити про допомогу, оцінюва-ти,  Надавати поради, щодо вибору місця для відпочинку.

Це – Лондон, активі-заціялексиних оди-ниць

 

 

 v

 

 

 

 v

 

 

 

Впр.4, с.124

Впр.2, с.123

Впр.1, с.122

Впр3 с.123

Впр.5, с.124

Впр.7, с.125

63

 

 

Це – Лондон, розвиток навичок читання

 

 

 

 v

 

 

 

v

 

 

Впр.2, с.126

 

Впр.4, с.128

Впр.1, с.126

 

 

Впр.7, с.129

64

 

 

Це – Лондон, розви-ток навичок письма

 

 v

 

 

 v

 

 

 

Впр.3, с.127

 

Впр.5, с.129

 

Впр.1, с.130

 

65

 

 

Це – Лондон, роз-виток навичок усного мовлення

 

 

 v

 

 

 v

Sovereign, residence, ceremonies, outskirts, apartments

 

Впр.2, с.130

 

 

 

 

Впр.7, с.132

66

 

 

 

У Великобританії

Лондон.Розвиток навичок письма

 

 

 

v

 

 

 v

a fabulous collection, monarchs

pronouns

Впр.4, с.131

 

Впр.6, с.132

 

Розповідати про Лондон

67

 

 

Музеї Лондона, розви-ток навичок усного та діалогічного мовлення

 

 

 

  v

 

 

 

 v

 

 

Впр.2, с.133

 

Впр.3, с.134

Впр.1, с.132

 

Впр.5, с.136

68

 

 

Мезеї Лондона

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

69

 

 

Визначні пам’ятки Лондона.

Розвиток навичок письма

 

 

 v

 

 

 

v

 

 

 

Впр.4, с.135

 

Впр.5, с.138

 

Впр.2, с.137

 

70

 

 

Визначні пам’ятки Лондона

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

71

 

 

Визначні місця Лон-дона, розвиток граматичних навичок

 

 

v

 

 

 

 

 

 v

 

 

Presenr perfect, simple

Впр.4, с.138

Впр.5, с.138

 

Впр.1, с.136

Впр.3, с.137

Впр.5, с.138

72

 

 

Велика Британія: Лондон, узагальнення вивченого матеріалу

 

 

v

 

 

 

 v

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

73

 

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Україна: Київ

74

 

 

Вміти описувати та характеризувати столицю України . Описува-ти країну та місця ,  просити про допомогу, оцінюва-ти, 

Надавати поради, щодо вибору місця для відпочинку.

Київ в мініатюрі, ак-тивізація лексичних одиниць

 

 

 

 v

 

 

 

 v

To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings

 

Впр.3, с.143

Впр.4, с.143

 

Впр.1, с.142

Впр.2, с.142

Впр.6, с.144

Впр.6, с.144

75

 

 

Визначні місця Києва, розвиток навичок усного продуктування

 

 

 

 

v

Boast, attraction, contains, frescoes

 

Впр.2, с.145

Впр.3, с.146

Впр.2, с.145

Впр.1, с.144

Впр.4, с.146

 

Впр.5, с.147

76

 

 

Старовинний Київ: Поділ, робота з текстом.

 

 

 

 

 

v

 

 

 v

 

 

 

Впр.5, с.148

 

 

Впр.2, с.148

Впр.3, с.148

 

 

Впр.6, с.149

77

 

 

Старовинний Київ: Поділ, розвиток навичок говоріння

 

 

 

 v

 

 

 v

 

 

 

 

 

Впр.4, с.148

Впр.7, с.149

Впр.1, с.147

Впр.9, с.150

78

 

 

Серце столиці – Хрещатик, розвиток навичок усного та діа-логічного мовлення

 

 

 v

 

 

 v

 

 

Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy

 

Впр.2, с.151

 

Впр.4, с.152

Впр.1, с.150

 

Впр.5, с.152

Впр.7, с.153

79

 

 

 

Хрещатик

Розвиток вміння зорового сприйняття

 

 

 

 v

 

 v

 

 

 

Впр.4, с.152

 

Впр.3, с.151

 

Розповідь про Хрещатик

80

 

 

Майдан Незалежності, розвиток навичок читання

 

 

 

 

 

 v

 

 

v

 

 

 

Впр.2, с.153

Впр.2, с.153

Впр.1, с.153

Впр.3, с.154

 

Впр.4, с.155

Впр.5, с.155

Впр.7, с.155

81

 

 

Київ та Лондон, роз-виток граматичних навичок

 

 

 

 

 v

 

 

 v

 

Past simple

Впр.5, с.158

 

Впр.6, с.155

Впр.1, с.156

 

Впр.6, с.158

82

 

 

Україна,Київ

Розвиток навичок читання

 

 

 v

 

 v

 

 

 

 

 

Впр.3, с.156

Впр.2, с.156

 

Впр.4, с.157

83

 

 

 

Україна: Київ, узагальнення вивчено-го матеріалу Розвиток навичок аудіювання

 

 

 

 

 v

 

 

 v

 

 

 

 

 

 

 

 

84

 

 

 

Контрольна робота

 

Шкільне життя

85

 

 

-Вміти описувати свою школу та клас;

- вміти розповідати про свій режим дня;

-вміти описувати зовнішність свого друга;

 

 

 

-вміти виділити позитив-ні і негатив-ні риси характеру друзів

 

 

 

 

 

Шкільне життя, активізація лексичних одиниць

 

 

 v

 

 

 v

 

 

 

 

Впр.3, с.163

 

Впр.6, с.165

Впр.1, с.162

 

 

Впр.7, с.165

86

 

 

Шкільне життя. Ровзиток навичок говоріння

Контроль навичок

письма

 

 

 

 v

 

 

 

Впр.5, с.164

 

Впр.4, с.164

 

Впр.3, с.166

 

87

 

 

Вільний час, розвиток навчиок аудіювання та усного мовлення

 

 

v

 

v

 

 

 

Впр.4, с.167

Впр.2, с.166

Впр.1, с.166

Впр.6, с.168

Впр.5, с.167

Впр.7, с.168

88

 

 

Соціальні проекти, розвиток навичок усного мовлення

Контроль навичок читання

v

 

v

 

 

 

Впр.4, с.170

 

 

Впр.1, с.169

 

Впр.6, с.171

Впр.8, с.172

89

 

 

Соціальні проекти, розвиток навичок усного мовлення

v

v

 

 

 

 

Впр.5, с.171

 

Впр.2, с.169

 

 

Впр.7, с.172

90

 

 

Англійська мова – мова спілкування, розвиток навичок ус-ного мовлення

Контроль навичок говоріння

 

v

 

 

 

 

Впр.4, с.173

 

Впр.1, с.172

 

Впр.6, с.174

Впр.8, с.175

91

 

 

Позашкільна діяль-і, розвиток граматичних навичок

 

v

 

 

 

Irregular verbs

Впр.3, с.176

 

Впр.1, с.175

 

 

 

Впр.6, с.177

92

 

 

 

 

Шкільне життя, \

розвиток навчиок аудіювання

v

 

 

v

 

 

 

 

Впр.4, с.176

 

 

93

 

 

Шкільне життя, Робота з текстом

 

v

 

 

 

 

 

Впр.5, с.174

 

 

Впр.8. ст. 178

94

 

 

Розваги і школі

Розвиток усного продуктування

 

v

 

 

 

Present pimple

 

 

Впр.2, с.176

 

Повто-рити слова

95

 

 

Підсумковий урок

 Узагальнення та систематизація вивченого

 

v

 

 

 

 

 

 

Впр.2, с.173

 

 

96

 

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

97

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Згідно з завдання за вчителя

 

 

 

98

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Згідно з завдання за вчителя

 

 

 

 

99

 

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Згідно з завдання за вчителя

 

100

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

Згідно з завдання за вчителя

 

 

101

 

 

 

Узагальнення вивченого в ІІ семестрі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

102

 

 

 

Узагальнення вивченого за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Fedio Iryna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Галат Ольга Віталіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Golodnyi Boguslav
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Несвіт А.М.)
Додано
7 січня 2019
Переглядів
4540
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку