29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

План – конспект сучасного уроку з волейболу для учнів 7 класу

Про матеріал
Задачі уроку: 1. Навчити прийому та передачі м’яча зверху двома руками. 2. Розвивати фізичні якості – специфічні для ігровій діяльності. 3. Виховувати в учнів наполегливість, старанність, уважність, дисциплінованість, зацікавленість до гри волейбол. 4. Зміцнення здоров’я, сприяти загальному розвитку організму гравця.
Перегляд файлу

                                                План – конспект

сучасного уроку з волейболу для учнів 7 класу.

Підготував: вчитель фізкультури ЗОШ №7 Новокаховської міської ради Гриценко А.П.

Тип уроку:         Навчальний.

Задачі уроку: 1. Навчити прийому та передачі мяча зверху двома руками.

                        2. Розвивати фізичні якості – специфічні для ігровій діяльності.

  3. Виховувати в учнів наполегливість, старанність, уважність,              дисциплінованість, зацікавленість до гри волейбол.

                        4. Зміцнення здоров’я, сприяти загальному розвитку організму

                         гравця.

Спортивне обладнання та інвентар:  Волейбольні м’ячі, ф/м,  н/ м’ячі (1кг),  тенісні м’ячі, в/ сітка, магнітофон, плакат, література по волейболу.

Місце проведення:  спортивний зал.

Зміст уроку

Дозу-

вання

Загальні зауваження по проведенню уроку

I

Підготовча частина.

1.Шикування, привітання, оголошення задач уроку.

2.Стройові вправи.

3.Розминка в русі з н/м., в ходьбі, приставним кроком, бігом по волейбольних лініях, біля сітки.

4.Встановлююча  ходьба

    перешикування в колону по два. 

    ЗФП в парах.

-  1) Підкидання та ловля н/м над собою з хлопками.

- 2) П.п. н/м за головою. Присідання.

  3) Підкидання та ловля н/м над собою з обертом на 360гр.

  4) П.п. н/м за головою. Швидка зміна положень ніг у довгому випаді.

  5) Підкидання та ловля н/м над собою з присідом, руками доторкнутись пола.

  6) П.п. н/м за головою. Із напів - присіду стрибок у гору.

   7) П.п. н/м з-заді на відстані 1м.

Перетягування (л.,п. рукою) один-одного з доставанням до свого н/м.

  8) П.п. н/м з-заді на відстані 1м.

Спиною один до одного, руки зєд-нанні в ліктях. Випхнути за межі н/м.

  9) Передачі н/м прийомом зверху в парах: №1 із положення сидячи, за сигналом зміна.

  10) Передачі н/м прийомом зверху в парах: №1 із положення упору лежачи, за сигналом зміна.

 

 

  11)Одночасні передачі двома н/м в парах.

5. Початковий тест: Прийом та передача двома руками зверху. Для визначення початкового рівня.

Учні, які звільненні за станом здоров’я – займаються теоретичною підготовкою а також допомагають в судійстві гри.

Головна частина.

1. Прийом та передача двома руками зверху в/м. Пояснення, застосування плакатів, показ. Імітація: п.положе-ння, рух рук, ніг.

2. Прийом та передача двома руками зверху в/м. в стінку:

  А) Передача в лінію;

  Б) Передача в білу зону та в синю з.;

3. Прийом та передача двома руками зверху в/м. в русі над собою:

  А) В ходьбі до сітки та назад;

  Б) Ходьба в напів-писід;

  В) Приставними стрибками.

4. Волейбольні естафети:

  А) Передача в/м ведучого з колоною, виконавши передачу, присісти.

  Б) Передача в/м ведучого з колоною, виконавши передачу,перший стає назад колони.

  В) Передача в/м ведучого з колоною через сітку, виконавши передачу, переміщається в протилежну колону через сітку.

5. Рухливі ігри:

  А) «Сніжки» 1)кидки м н/т в стінку в мішень.2) Кидки один проти одного, через сітку.

   Б) «Три м’ячи». Перекидання ф/м через сітку. Перемагає команда, на якій площадці не залишиться жодного м’яча.

6. Двосторонні ігри:

   1* Малюкбол.

   2* Напів-волейбол (спрощ. правила)

   3* Волейбол. Застосування вивченого прийому в грі.

 

 

7 Повторний тест: Прийом та передача двома руками зверху. Для визначення результату.

 

 

 

 

 

Заключна частина.

1. Заспокійлива гра на уважність.

2. Підведення підсумків уроку.

3. Домашнє завдання.

 

15хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10р

 

10р

 

10р

 

20р.

10р

 

 

 

10р.

 

1-2р.

 

1-2р

 

 

 

20 п.

 

10р

 

 

 

 

10р

 

 

 

 

 

 

 

 

27 хв

 

 

 

 

 

 

20р

20р

 

 

 

 

 

 

2-3р

 

2-3р

 

 

2-3р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 р

10 р

10 р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

Організація класу. Опитування учнів про самопочуття. Техніка безпеки на уроках  с/ і. «Если хочеш стать умелым, ловким, быстрым, сильным, смелым научись любить скакалки, канат, обручи и палки. Вот здоровье в чем секрет, будь здоров. Физкульт – привет». Музичний супровід. Повороти на місці.

Навколо залу. Дистанція.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчання в парах.  Виконуючи вправи - поступово збільшувати відстань у пар.

 

 

 

 

Передача в/м в стінку (різнов. передач). Т

Техніка прийома м. двома руками зверх

 

 

 

 

 

 

Розвиток фізичних якостей.

 

 

 

 

 

 

Зрівняти кількісний показник.

 

 

 

 

 

 

Виконання вправ на уважність. Гра «Клас струнко», «Небо, вода и земля».

Прийом та передача м. зверху (імітація) Згинання і розгинання рук в упорі лежачи. «Щоб хвороби не боятися, треба спортом всім займатись»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I

Самоаналіз уроку фізичної культури з волейболу для учнів 7 класу.

 

Мета:Розвиток рухових навичок і вмінь юних волейболістів.

Тип уроку: навчальний.

Час на уроці був раціонально розподілений на всі його етапи:

  • підготовча частина – 15 хвилин;
  • головна частина – 27 хвилин;
  • заключна частина – 3 хвилин,

при цьому перехід між етапами був логічним та послідовним, з урахуванням поставлених дидактичних завдань: за ритмічною розминкою в русі слідували підготовчі вправи для прийому та передач двома руками зверху і т. д.

   На уроці використовувалися групові, парні та колективні форми роботи, що сприяло прояву учнівської творчості у застосуванні рухових дій у різних умовах роботи та здатність оперувати набутими знаннями по темі „Волейбол”.

  При проведенні даного уроку було забезпечено диференційований підхід до учнів з урахуванням стану їхнього здоров’я (учні підготовчої групи виконували вправи з меншим навантаженням) та статі  (дівчата окремо від хлопців).

     На уроці чітко простежувались такі принципи навчання, як наочність, 

   доступність, активність, що забезпечило високу працездатність учнів.

   Також наголошувалось про дотримання правил техніки безпеки під час роботи.

    При оцінюванні вчитель враховував технічні показники виконання рухових дій (прийому передач двома руками зверху).

  Педагог та учні були в доброму настрої, використано можливості позитивного заохочення та ситуації успіху, процес спілкування організовано на рівні співробітництва вчителя та учнів. Тому, на уроці була забезпечена атмосфера доброзичливості та взаєморозуміння.

   Учні показали добру результативність, вміння самостійно працювати і бажання підвищувати свою фізичну підготовленість, тобто мені вдалося реалізувати мету уроку.

doc
Додано
6 березня 2019
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку