Розробка уроку з фізичнох культури для учнів 7 класу на тему: "Удосконалення техніки ведення м’яча різними способами"

Про матеріал
Розробка уроку з фізичнох культури для учнів 7 класу на тему: "Удосконалення техніки ведення м’яча різними способами" вчить техніці кидка м ‘яча в корзину після ведення та подвійного кроку. Дає можливість повторити техніку ловлення й передачі м’яча обома руками від грудей із кроком та зміною місць у русі. Сприяє розвитку спритності, швидкості, сили, швидкісно – силовим якостям. Удосконалює техніку ведення м’яча різними способами кроком та бігом.
Перегляд файлу

Урок з баскетболу для учнів 7-го класу.

 

Тема:                    Удосконалення техніки ведення мяча різними способами.

Задачі уроку:      1. Повторити техніку ловлення й передачі мяча обома руками від грудей із кроком та зміною місць у русі.                                     

                              2. Удосконалювати техніку ведення мяча різними способами кроком та бігом.

                              3. Вчити техніки кидка м яча в корзину після ведення та подвійного кроку.

                              4. Сприяти розвитку спритності, швидкості, сили, швидкісно – силовим якостям.

Обладнання:      баскетбольні мячі, фішки, секундомір, свисток.                                                     Місце проведення: спортивна зала. 

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні                    вказівки  

І

Підготовча частина

10 хв.

 

 

1. Шикування в одну шеренгу, рапорт          чергового, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

1,5 хв.

Перевірити наявність та охайність спортивної форми.

 

2. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

15сек.

Чітко виконувати вправи за командою вчителя.

 

3. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Готовність організму до роботи на уроці.

 

4. Організаційні вправи:

- перешиковування з однієї шеренги у дві та навпаки;

- повороти в русі – ліворуч, праворуч, кругом;

 

 

 

2 хв.

 

Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів і дистанцій та на правильність поворотів.

 

5. Різновиди ходьби;

- на носках, руки на поясі;

  - ходьба на пятках, руки за головою;

  - ходьба на внутрішній стороні ступні, руки на поясі;

  - ходьба на зовнішній стороні ступні, руки за головою;

 

 

 

 

1 хв.

 

Вправи на формування

правильної постави.

Спину тримати прямо, ноги в колінах підігнути і звести.

Спину тримати прямо, голову не нахиляти, дивитися прямо

 

6. Біг у повільному темпі;

- приставними кроками правим боком вперед, руки на поясі;

- приставними кроками лівим боком вперед, руки на поясі;

- енергійним випростанням ніг уперед, руки на поясі;

- енергійним випростанням ніг у сторони, руки на поясі;

- енергійним випростанням ніг назад, руки на поясі;

- високим підніманням колін, руки працюють, як при звичайному бігові;

- закиданням гомілок назад, руки працюють, як при звичайному бігові;      - стрибками з ноги на ногу.

 

 

 

 

 

1 хв.

Дихання рівномірне.

 

Вправа сприяє розвиткові координації рухів.

 

 

Тулуб тримати прямо, назад не відхилятися.

Дивитися прямо, голову не нахиляти.

Тулуб не нахиляти уперед.

Спину тримати прямо, назад не відхилятися.

Тулуб не нахиляти уперед.

Під час поштовху максимально допомагати руками.

 

7. Стрибки в чергуванні з ходьбою;

- стрибки на лівій нозі, руки на поясі;

- стрибки на правій нозі, руки на поясі;

- стрибки на двох ногах, руки на поясі.

 

2 хв.

Між кожним повторенням виконувати ходьбу і кожен різновид – почергово один за одним.

 

8. Загальнорозвиваючі вправи:

а) В. п.: о. с., руки опущені вздовж тулуба вниз. 1 – 2 – руки в сторони, 3 – руки вперед. 4 – в. п.

б) В. п.: о. с., руки зігнуті в ліктях перед грудьми. 1 – 2 – відведення зігнутих рук назад, 3 – 4 – відведення прямих рук назад.

в) В. п.: о. с., ліва рука опущена вниз, права - піднята вгору. 1 – 2 – відведення прямих рук назад, 3 – 4 – те саме зі зміною їхнього положення.

г) В. п.: о. с., прямі руки в сторони. 1 – 4 – колові рухи кистями вперед, 1 – 4 – те саме назад.

д) В. п.: о. с., прямі руки в сторони. 1 – 4 – колові рухи прямими руками вперед, 1 – 4 – те саме назад.

е) В. п.: о. с., руки на поясі. 1 – нахили уперед, дістати руками носок лівої ноги. 2 – в. п. , 3 – нахил уперед, дістати руками носок правої ноги, 4 – в. п.

5 хв.

 

6 – 7 р.

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

9 – 10 р.

 

 

9 – 10 р.

 

 

8 – 9 р.

Виконувати в русі.

 

Вправа на дотримання дистанції.

 

 

Вправу виконувати енергійно.

 

 

 

Вправу виконувати енергійно.

 

 

 

Звернути увагу на амплітуду рухів.

 

Виконання з максимальною амплітудою рухів.

 

Вправа на удосконалення гнучкості.

 

9. Ходьба:

- випадами вперед, руки на поясі;

- у напівприсіді, руки на поясі;

- у присіді руки на колінах.

 

15 сек.

Спину тримати прямо.

 

Тулуб не нахиляти уперед, ноги переносити під собою.

 

10. Стрибки в сторони із присіду, руки на колінах.

15 сек.

 

 

11. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

15 сек.

Готовність учнів до основної частини уроку.

 

12. Перешиковування із однієї колони у дві шеренги.

20 сек.

Одночасно учні беруть мячі по одному на кожну пару.

ІІ

Основна частина

 26 хв.

 

 

1. Ведення мяча:

- лівою та правою рукою кроком;

- лівою та правою рукою бігом;

 

 

1 хв.

Голова постійно піднята.

 

Виконувати бігову вправу в уповільненому темпі.

 

 

2. Ловлення та передача мяча:

- двома руками від грудей із кроком;

- двома руками від грудей із зміною місць у русі.

 

2 хв.

Вправу виконувати зі стійки баскетболіста.

Звернути увагу на точність передач.

 

3. Ведення з передачею та ловленням мяча:

- у русі двома руками від грудей;

- з виконанням подвійного кроку з місця;

- виконання подвійного кроку після ведення мяча на місці;

- виконання подвійного кроку після ведення мяча кроком із кидком.

 

2 хв.

Звернути увагу на точність передач.

Вправу виконувати без ведення мяча.

Звернути увагу на правильність приземлення.

Кидок виконувати на стіну.

 

4. Кидок мяча в корзину після двох кроків.

4 хв.

Перешиковування до баскетбольних щитів.

 

5. Естафети з баскетбольним мячем:

- з веденням мяча;

- передачею та ловленням мяча, використовуючи подвійний крок;

- кидок мяча в корзину після двох кроків.

 

 

5 хв.

Закріплення пройденого матеріалу на уроці.

В одну сторону ведення мяча правою рукою, назад лівою.

Кожному учню для кидка надається одна спроба, кидок мяча виконувати після ведення.

 

6. Вправа на розвиток гнучкості – нахили тулуба уперед з положення стоячи.

 

30 сек.

Під час виконання вправи ноги в колінах не згинати.

 

7. Вправа на розвиток сили – згинання й розгинання рук в упорі лежачи на підлозі.

 

30 сек.

Тулуб тримати паралельно підлозі, при згинанні рук грудьми торкатись підлоги.

ІІІ

Заключна частина

4 хв.

 

 

1. Перешиковування з колони по чотири в колону по одному.

20 сек.

Перешиковування від першого до останнього.

 

2. Вправа на відновлення дихання.

- зробити повільний повний вдих, затримати повітря.

- коротким і сильним поштовхом видихнути через губи, складені трубочкою, на надуваючи щік.

 

 

15 сек.

 

Спеціальні дихальні вправи, вправа корисна при потребі «провітрювання» легенів.

 

3. Гра на увагу. Учні виконують за вчителем різні вправи за командою «виконуй так» і не виконуй за командою «виконуй отак».

 

1, 5 хв.

 

Хто помилився отримує штрафне очко і виходить із строю.

 

4. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

15 сек.

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

 

5. Підсумок уроку, виставлення оцінок.

1 хв.

Відзначити кращих учнів, дати рекомендації тим, хто відстає.

 

6. Домашнє завдання.

30 сек.

Відпрацьовувати техніку подвійного кроку.

 

7. Правила поведінки під час виходу зі спортивної зали.

10 сек.

Виходити зі спортивної зали звичайним кроком, не порушуючи строю, тримаючи дистанцію.

 

docx
Додано
28 березня 2019
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку