​План-конспект. Урок 5 «Подорожуємо із Танцем», 3 клас (Аристова, Сергієнко)

Про матеріал

План-конспект до уроку музичного мистецтва в загальноосвітній школі. Урок 5 «Подорожуємо із Танцем», для учнів 3-го класу ( за підручником Аристової, Сергієнко).

Перегляд файлу

Урок 5 «Подорожуємо із Танцем»

Тема. Країна танцювальних мелодій. Михайло Глінка «Арагонська хота» — слухан­ня. Українська народна пісня в обробці Григорія Верьовки «Ой на горі жита много» — розучування (с. 22—24).

Мета. Дослідити поєднання елементів різних типів музики в одному творі; розвивати співацькі навички, творчі здібності; створювати правильний ритмічний рисунок вправ; відтворювати ритмічні вправи; виховувати любов до музики.

Методично-дидактичне забезпечення уроку. Музичний інструмент, програвач , «Хрестоматія» та «Фонохрестоматія» з музики 3 клас.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

1. Вхід до класу під звучання  Жанна Колодуб,«Гуцульський танець.

. Музичне привітання.

- Доброго дня, діти!

- Доброго дня, вчитель!

ІІ. Розспівування

C:\Users\2106~1\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image1.jpeg

C:\Users\2106~1\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image21.jpeg

 

IV. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні музичний кит Танець разом із своєї партнеркою запрошує нас у подорож до сонячної країни в Європі, жителі якої дуже люблять співати і танцювати.

V. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Бесіда

  • Як ви гадаєте, що це за країна? (Іспанія)
  • Столиця Іспанії? (Мадрид)
  • Що ви знаєте про цю країну?

 

Іспанія — це королівство, країною править король. Знаходиться на березі Середземного моря і Атлантичного океану. Незважаючи на те, що Іспанія — це Європа, від Африки її відділяє відстань всього в 9 кілометрів.

Кори́да — найпоширеніша форма бою биків, традиційне іспанське видовище. Бій биків або корида являється одною з найбільш відомих у всьому світі, хоча і найбільш спірних іспанських традицій.

     Для іспанців корида являє собою не тільки розвагу. Сутичка безстрашного воїна з лютою твариною символізує для них героїчну історію Іспанії. У цьому сенсі вони обидва уособлюють в собі дух Іспанії. Поєдинок тварини і людини, за поданням іспанців, сприяє вихованню в народі стійкості і мужності, здатності з честю виходити із самих важких життєвих ситуацій. Корида - це естетична потреба іспанця, це виховання його непохитного характеру.

А що ми знаємо про кориду?

  • Як називають воїна, який змагається з оскаженілим биком? (тореадор або матадор)
  • Пригадайте, в якому музичному творі ми з вами вперше зустрілися із тореадором? ( у 2 класі слухали «Марш тореадора» з опери Жоржа Бізе «Кармен»)

 

Перегляд відео про танець фламенко

 

Фламенко — народний іспанський пристрасний танець, який звуть також танцем закоханих. Фламенко — південноіспанський музичний, пісенний і танцювальний стиль, який склався в Андалусії в Середньовіччя. Спів і танець сольні, супроводжуються грою на гітарі, кастаньєтах. Виконавці фламенко називаються «байлаор» (танцюрист), «кантаор» (співак), «токаор» (гітарист).

Пропоную вам невеличку віртуальну екскурсію до цієї дивовижної країни.

 

Перегляд відео про Іспанію

 

Одним із іспанських народних танців є хота, її виконують у місцевості Арагон. Хота супроводжується співом, грою на гітарі та кастаньєтах.

Російський композитор Михайло Глінка багато подорожував Іспанією. Він дуже захоплювався іспанськими піснями й танцями. Під враженням від цієї музики він створив симфонічний твір, який так і назвав «Арагонська хота». Він намагався показати красу і неповторність культури іспанського народу.

.

Слухання музики. Михайло Глінка, «Арагонська хота».

 

  • Який характер мелодії?
  • Який темп?
  • Доберіть відповідні слова:

  • Які інструменти виконують головну роль у цьому творі? (гітара, кастаньєти)

VІ. Робота над піснею.

 «Ой, на горі жита много», українська народна пісня — розучування.

1. Слухання пісні у виконанні вчителя чи фонограми +.

2. Робота над піснею.

VIІ.   Фізкультхвилинка. Їжачок

Йшов по лісу їжачок, (ходьба на місці)

В нього шубка з голочок.

Ніс багато грушечок, (нахиляння тулуба в сторони)

Аж болів йому бочок.

Раз, два, три, чотири, п’ять! (стрибки)

Зупинився спочивать.

Піклувався їжачок (вправи для кистей рук)

Про маленьких діточок,

Чарівних, непосидючих,

Дуже милих і колючих.

Десять, дев’ять, вісім, сім! (стрибки)

Грушечки ці ніс він їм.

 

IX. Підсумок уроку

Сьогодні на уроці ми разом із  музичним китом Танцем побували в дивовижній європейській країні.

  • Назвіть її. (Іспанія, столиця Мадрид)
  • Традиційне іспанське видовище бій биків називається… (корида)
  • Воїн кориди – це…(тореадор)
  • Чим відрізняється культура цієї країни від інших? (корида, фламенко, кастаньєти)
  • З яким народним танцем ми познайомились на уроці? (арагонська хота)

Учні виходять із класу під музичний супровід

(українська народна пісня «Ой, на горі жита много»)

1

 

docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
1726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку