Тема: Здоровий спосіб життя
Цілі: активізувати в мовленні здобувачів освіти новий лексичний матеріал теми, практикувати у вживання нових ЛО у власному мовленні, повторити особливості творення та вживання прислівників.
Розвивати навички зорового сприйняття, сприйняття на слух, вдосконалювати навички усної взаємодії та писемного продукування, вдосконалювати граматичні навички учнів
Виховувати повагу до однокласників, поважу до здорового способу життя
Очікувані результати: учні можуть висловлюватися про здоровий сон з використанням лексичного матеріалу опрацьованого на уроці
Ключові компетенції: здатність висловлюватися усно та письмово, здатність спідкуватися іноземними мовами, інформаційна цифрова грамотність, екологічна грамотність і здорове життя
Обладнання: підручник Карп`юк О.Д., аудіо додаток, презентація Power Pont “Healthy lifestyle”, роздатковий матеріал
ХІД УРОКУ
І. Підготовча частина уроку
1. Привітання, організація класу
2. Оголошення теми та цілей уроку
3. Введення в іншомовну атмосферу. Заповнення Mind Map
ІІ. Основна частина уроку
Гр. 1 Гр. 2
- повторення прислівника, особливостей його творення
ІІІ. Заключна частина уроку
Впр. 1 с. 33, Впр. 6 с. 36, виконати тест за покликанням https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Healthy_-_unhealthy_food/Year_4_Unit_5*_Eating_Right_ku2264321kq